Morgen gewoon lekker een digitale test van Clearblue kopen bij de Etos. Heb ik toen ook gedaan en dan weet je het helemaal zeker want die test zegt gewoon zwanger en dat zal ie bij jou ook zeker doen!! Begin alvast maar met genieten!!!
Nou ja meestal reken ik uit wanneer ik ongi moet worden, plaats dan de banner en vaaks is het 1 of 2 dagen later en dan word ik ongi...nee ik geloof dit niet....word gek gek gek!
Hahaha je ik snap hoe je je voelt, ik werd toen ook helemaal gek, ik trilde er van toen hahaha! Je zal vast heel slecht slapen komende nacht haha!
Dit gaat nog wat worden, moeilijk om dit stil te houden als de cb ook positief zegt! Ja je word hier ook gek van! Nou we zullen even wat eten. Kijk zo wel weer of er nog wat geschreven is!
Graag gedaan! Ben heel blij voor je!! Zou dit dan toch HET jaar zijn voor ons allemaal?? Dan is Sookie toch echt aan de beurt de komende ronde! Fijne avond nog en ik spreek je vast morgen nog wel even hier! xxx
Daar hebje gelijk aan, sookie is de gene die het het meeste heeft 'verdiend' vind ik Allebei lopen we wat te giechelen tegen elkaar, mn man is net in de auto weg op naar het ziekenhuis, daar zit ook een etos...dus we weten zo meer. Enne eten kunnen we allebei bijna niet.
Leuk van hem he? Hij kan het niet meer volhouden, hij wil het nu echt weten. En ik zeg steeds tegen hem reken er nu maar niet op want ik word gewoon ongi want heb geen vertrouwen in deze test. Nou zegt hij ik vertrouw t ook niet ga nu naar de etos, hahha, kon niet meer wachten tot morgen. En ik moet nodig naar de wc maar ik houd t op, kan ik gelijk een test doen! Maar wat nou als die zegt dat ik niet zwanger ben?
Famke, Gefeliciteerd meid!! Ben blij voor je!! Ga er maar lekker van genieten! Die clearblue zal zwanger zeggen! Knuf Sookie Enne, dankjullie voor jullie lieve woorden
Jah! ik kan ook niet langer wachten en ik sta op het punt van vertrek maar ik wil nog niet weg voor ik de uitslag weet haha!
ow haha, ik weet ook niet hoelang het nog kan duren! Niet lang meer neem ik aan, hij is al half uur weg, is 15min heen en dan terug...
Kon het niet meer ophouden heb al geplast en ondertussen wat opgevangen in een plastic bekertje. Getsie ben ook snotterig en heb keelpijn
Ja echt wel! proost! Nu is mn blaas weer leeg, maar over uurtje krijg ik wat drukkend gevoel heel vreemd.