Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik vind het heel erg balen maar ik moet nu echt gaan! Ik zie het vanavond als ik weer thuis ben wel!

x

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    is goed ga maar snel! En dan spiekje straks of morgen nog maar even!

3. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Binnen 2 tellen gaf de cb positief aan!! Kan het echt niet geloven!!
    Vandaar dat ik vorige weekend dus ook zo misselijk was??

Ben ff helemaal van de wereld!

4. raspberry

Jaaah zie je nou wel!! Laat het maar lekker bezinken en geniet er van! nogmaals gefeliciteerd!! x

5. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Dankje wel raspberry! Het is allemaal nog erg onwerkelijk. We hebben, net wat je zei, slecht geslapen!

Gisteravond druk op internet aan de sneup geweest. De verloskundige opgezocht en gekeken wanneer ik daar heen kan bellen enzo. Verder de kraamzorg bekeken (maar ik wist wel welke ik wilde hebben)moeders voor moeders site bekeken want misschien ga ik me daar wel voor aan melden. En zo nog wat dingetjes.

Ik ga in februari met mn vriendin die zwanger is naar de 9 maandenbeurs, maar die ga ik een week van te voren vertellen dat ik ook zwanger ben, want dan kan ik daar ook inkopen...hihi...en gratis dingen krijgen.

Verder vannacht wel wat een zeurderig gevoel in de buik gehad, net alsof ik ongi zou worden. Maar heb ik een tijdschrift gelezen dat dat er ook bij schijnt te horen!

6. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Fam, met moeders voor moeders help je vrouwen zoals mij, dus.. je zou het dan zeker voor een goeie zaak doen!

Enne, nogmaals GEFELICITEERD!!!

Knuf Sookie

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    @ff ego,
    Ongie zet niet door... bah! Zelfs niet na een wilde vrijpartij vanmorgen (dacht dat dat wel zou helpen daar ik vorige week ook ineens zoveel bloed verloor :p) Met een bmm-check komt er wel witte afscheiding en donkerrood bloed mee, maar dat bloed is maar een drupje.. (en lijkt dus veel, maar is het niet) Blegh! Ik begin steeds meer te denken dat de pregnyl toch invloed op me cyclus heeft.. Vorige ronde ging ik 4 dagen overtijd en nu.. Ikke niet weet...
    Dus die banner klopt ook niet, dacht gister dat het zou helpen en me ongie goed door zou zetten..niet dus..

Knuf Sookie

8. raspberry

Ah bah Sookie, das ook niks! Je wil uiteindelijk ook wel weten waar je aan toe bent....maar die wilde vrijpartij vanmorgen klinkt goed! hahaha. Daar ontbreekt t m bij ons wel aan.....we hadden altijd een goed seksleven maar nu hebben we nooit meer seks. Het is voor ons beiden nu heel raar. Ik mis het ook niet heel erg hoor en vind het heerlijk om lekker te knuffelen en onze relatie wordt er niet minder van, alleen maar leuker eigenlijk sinds ik zwanger ben.

@Famke, die ongikrampen kunnen nog best lang aanhouden hoor. Dat had ik ook behoorlijk, soms zelfs zodanig dat het zweet me uitbrak maar dat is inderdaad normaal, de groei van je baarmoeder.

x

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Daarom wilde ik het ook doen, jouw helpen! En natuurlijk meerdere mensen die in het zelfde schuitje als jullie zitten. Ik ken er genoeg om mij heen die via iui of ivf een kindje hebben gekregen. En het is zonde als ik mn plas door de w.c spoel terwijl ik er anderen blij mee kan maken. Alleen wil ik nog even uit zoeken hoe en wat het zit met die 'flessen' of die van huis worden gehaald of ik die moet brengen. Heb namelijk errug nieuwschierige oude buren die alles altijd weten en zien, dus wil namelijk niet dat zij dit zien....
    Hopelijk word je gauw ongi, want hier is ook niets aan!

raspberry Ow is dat die buikpijn, pff..niet fijn hoor. Ik wilde al een pijnstiller nemen maar durf het ook niet zo goed aan, dus laat het maar even, hebben vandaag toch niets, dus lekker rustig aan en genieten.
    Toen ik onder de douche weg kwam werd ik even misselijk even gezeten en toen ging t weer weg. Het voelt echt heel vreemd in mn buik, je zult vast weten wat ik bedoel.
    Mn man wilde het al aan de ouders vertellen maar dat wil ik nog niet. Doen we over 2 weken als hij jarig is.
    Als we een echo hebben gehad pas aan de rest...dat word moeilijk;)

10. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Volgens mij kun je met MvM afspreken dat ze de flesen op een afgesproken plaats ophalen en neerzetten, uit zicht. Ook in de achtertuin, of schuur oid. Maar dat kun je het beste met je MvM-consulente daar bespreken. Ik weet dat ze het hier (regio D'Bosch) iig wel doen.

Knuf Sookie

Enne, dankje! Namens mij en alle andere meiden in de mmm! Met mijn volgende spuit zal ik aan je denken! hihi

11. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ik zal van de week wel even bellen met MvM. Want hier op het platteland zullen ze vast de boel niet ophalen, nu is dat ook niet erg hoor! Maar dan moet ik eerst kijken waar ik het heen moet brengen, dat moet niet een hele lange en verre afstand zijn.
    Maar zal mn best doen!

12. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey Sookie,

wat balen voor je :( ik hoop dat dit jaar ook jou jaar word en van vele.....

@@@@ famkeee geweldig meis van harte gefeliciteerd hihih ik kwam effe lezen en gelijk positief :D geniet ervan!!!
    en ikzou idd mee doen met MvM ik doe dat ook en je kan goede afspraken maken hoor :D

13. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    ff ego,
    Zie me banner en onderschrift. Vandaag is de ongie dan toch doorgezet, compleet met buikpijn (dat had dan weer niet gehoeven..)
    Net dus ook gelijk het Geertgen gebeld, 29 jan de FM voor IUI3...

We gaan gewoon door.

Knuf van een toch wel beetje verdrietige Sookie
    (stiekum hoop je iedere keer dat het raak is, ookal is het tegen beter weten in..)

14. raspberry

Ah lieve Sookie toch, tuurlijk blijf je hopen! En blijf dat ook gewoon doen! Sterkte maar weer met die rottige duivels en nogmaals deze ronde veel succes!
    Dikke knuffel! x

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dankje Raspberry!
    Ik geef ook niet op, nooit! hihi

Enne, dankje

Knuf Sookie

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Als we je konden helpen deden we dat allemaal! Begrijpend dat je (erg) verdrietig bent....we gunnen het je zo;)
    Heel veel succus voor en met de volgende ronde. Fijn dat je alweer snel terecht kunt!!

sjan Dankje wel!

Ik zal zo even naar de Hema, een meegroei bh, het is niet te geloven zo snel groeien die dingen al! Ze passen bijna niet meer in mn 'normale' snap er niks van, nu al? :$ Hebben jullie daar ook last van gehad?

17. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Famke, Dankje. Jullie helpen al door er gewoon te zijn. En door jullie lieve woorden. En met al jullie geduld..

Anywayz, als ik jullie niet had...

Knuf Sookie

18. raspberry

@Famke, ja dat had ik ook hoor! Ik had in het begin ook erg pijnlijke borsten, ik heb ook al heel vlot grotere bh's moeten kopen maar ik heb gewone leuke bh's gekocht want die meegroeibh's vind ik zo NIET sexy haha. Dat kleine beetje van sexy zijn wat over is nu wil ik graag behouden!!

x

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    whaaaaa famke gefeliciteerd!!!! ben zo blij voor je!!!! enne over mvm ik had gevraagd of ze er een zak over konden doen zodat het niet zou opvallen (vorige x ook zo gedaan) wat denk je dat er de eerste keer stond? 2 blauwe kratten met een witte maatbeker erop...hoe bedoel je opvallend! naja nu maak ik me er niet meer zo druk om...

@sookie snap dat je toch verdietig bent...dikke knuf en wel positief blijven hoor! jij komt ook aan de beurt!

20. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda Dankje wel! Ook lekker dat ze er niet een zak over heen hadden gedaan. Leek dus net het rekje van de melkboer, haha.

raspberry Daar hebje gelijk aan de ze niet zo sexy zijn, maar vind het nu even belangrijker dat ik een bh heb die lekker en goed zit.
    En tot nu toe zit hij me lekker! We gaan binnenkort wel naar een goede zaak waar ze goed advies kunnen geven voor een goeie bh.

Vanmorgen voor het eerst over gegeven. Had een stukje brood met kaas rustig op gegeten en binnen uur lag het er weer uit! En begin erg moe te worden. Kan nu al bijna mn ogen niet meer open houden.
    Straks als het oppaskindje, heb gelukkig rustige week, op bed gaat, dan ga ik ook even slapen. Of tenminste even lekker op bed.
    Gelukkig heb ik een man die op het moment erg zorgzaam is, en nog geen werk heeft en thuis veel doet...

Deel Deze Pagina