Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ik denk dat we het 't beste over de natuur over moeten laten gaan. Het zal beide zijn voor en nadelen hebben denk ik dan maar weer.
    Maar in je vruchtbare periode wil je niets missen natuurlijk of te laat zijn, want dat zou zonde zijn.

Dit soort dingen zijn erg dubbel ..

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het klopt dat het per praktijk verschilt hoor, het hangt er ook vanaf of ze zelf de beschikking hebben over de benodigde apparatuur.
    @dreamygirl, ik ben in ronde 1 zwanger geworden, ik ben dus erg gezegend!!

3. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Whaha! Dr Sookie!! Tja, wat willen jullie na 31rondes 3zwangerschappen en ruim 2,5jaar...
    Maarre ben blij dat ik mijn "wijsheid" met jullie kan delen! En ik weet ook niet alles hoor!

Knuf Sookie

4. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    hihi handig dat we hier een DR hebben! Voor advies en wijze raad!

Maar inderdaad heel verschillend bij die praktijken van de verloskundige hoe ze werken.

5. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    hoi meiden,

pfffff ben net terug uit Amsterdam ben kapot heb even jullie berichtjes gelezen maar heb geen puf om op alles te reageren.

sookie aan de soep

raspberry jeeeee een afspraak 3 weken zijn wel lang.

dit is wat ik een beetje onthouden heb (mijn hoofd zit zo vol) sorry meiden

stoppen met roken gaat nog steeds goed ben trots op mijzelf

tot morgen

liefs roos

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #166 Dreamygirl, 11 sep 2009
    Laatst bewerkt: 11 sep 2009
    @Raspberry: Whoh ronde 1, super zeg! En heb jij heel bewust toen rond je ei geklust enzo? Of gewoon geklust wanneer je zin had?

@Famke: Tuurlijk heb je gelijk hoor dat we de natuur zijn gang moeten laten gaan, maar ja de natuur kan alleen zijn gang gaan als ik een ei heb en zijn zaadjes mijn ei in de juiste periode treft...dus tja de natuur zullen we toch een beetje moeten helpen...maar ik snap wat je bedoelt hoor meis..

@Roosviceetje: Rustig aan meis en toppie dat je nog steeds gestopt bent met roken!! Joepie...

Nou, wij zijn net terug van een avondje visite en straks weer ff klussen...
    Ehm, had nog 1 vraagje, wie heeft er nog meer last van haar darmen rond de eisprong. Mijn darmen rommelen enorm en moet vaker poepen...of is dit niet normaal?

Knuf,
    Dreamygirl

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Yep, dat zijn je hormonen.. Het LH hormoon heeft ook een feect op je darmen. Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik heb er iig ook alst van!

Roos, goed van je, nog steeds niet gerookt!! (zei zij met een peuk in d'r handen...:))

@hier, steeds meer afscheiding, dus vanaf gister aan het alle dagen soep begonnen hihi
    Schoonbroertje en vriendin hebben alles uit kunnen praten en willen het nog niet opgeven. Gelukkig. Ze willen er aan gaan werken.

En, gister een weekendje weg geboekt!! Eind november naar Bispinger duitsland! Heb er nu al zin in!!

Knuf Sookie

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Goh werken je darmen ook mee .. ik moet de laatste 2 dagen wel vaker naar de w.c maar had niet door dat het hier ook mee te maken kan hebben :D
    Zal zo even testen .. gisteravond lekker geklust!

@ Sookie: lekker dat jullie weekendje weg gaan, dat is zeker center parcs of niet? Wij gaan in oktober een weekje weg, nu al zin in.

We zijn vanmorgen even wezen shoppen. Net voor de verandering appeltaart gebakken, vanvond komen er vrienden. Gezellig even babbelen.

Gister met een vriendin heel gesprek gehad over kinderen krijgen en nemen. We hadden t er zo over dat sommige mensen opmerkingen maken van
    'wanneer komen er bij jullie kinderen' 'jullie zijn getrouwd dan nu maar kids' 'duurt wel lang bij jullie voordat er kinderen zijn, we wachten er op'
    Daar moetje voorzichtig mee zijn, want misschien lukt het niet of zijn ze druk bezig:)
    Dus ik zeg die dingen niet meer.
    Ik dacht je moest hier eens weten .. hihi!

Fijn weekend

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Haha, alweer appeltaart!? Ik lust ook wel een stukje!!

En ja idd Center Parcs, daar hebben ze tenminste ook leuke zwembaden! Niet dat ik zo'n waterrat ben, maar een verwarmd tropisch bad zeg ik geen nee tegen

Knuf Sookie

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ja ik moet de appels kwijt. Ik doe de appeltaarten in de vriezer, door de helft, voor onverwachts visite of gewoon lekker in t weekend.
    Maare kom maar halen ....

Heerlijk center parcs, wij zijn in juni naar center parcs, heijderbos, geweest. Wij zijn ook geen watterratten maar die zwembaden zijn altijd supers.

Maarre net getest, een hééél iniminie licht streepje. Wie weet een deze dagen?!
    Zitten we net op de bank zegt man lief: hey ik heb hier iets hards, die is geloof ik zaadjes aan het maken, dus hij doet goed zijn werk:p

11. raspberry

@dreamygirl, ik was al jaren van de pil af (ik kon niet tegen de hormonen) en we vreeën altijd met condoom. We zouden eigenlijk pas eind dit jaar beginnen maar begin augustus besloten we ineens tijdens een vrijpartij dat we er geen condoom bij zouden pakken, ik had die dag mijn eisprong en dat wisten we beiden en we dachten we wagen een gokje, en tja de rest is duidelijk!
    Voor alle dames fijn weekend!!

12. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    @famke, komt steeds dichterbij hopelijk heb je snel een donker streepje. (alhoewel je banner zegt dat vandaag je vruchtbare dag is).

@ sookie, lekker weekend je weg ik denk dat ik ook maar wat ga boeken voor die periode alhoewel ik ook binnenkort voor de 7de:$ keer mijn theorie examen ga doen en dan eigenlijk liever mijn geld uit geef aan mijn rijbewijs.

en er ging nog iemand een weekendje weg maar ik weet niet meer wie :( sorry.

@ hier mannetje saggie rot dag op het werk gehad. vanavond een verjaardag dus afleiding.

vraagje over afscheiding. als je afscheiding nou alleen glazig slijmerig is en licht van kleur heb je dan ook kans? ik hoor jullie namelijk over wat bruinig slijm met daar de reactie op oke je gaat de goede kant op.

ik weet niet of ik mijn ei heb gehad, had donderdag wel een beetje last van mijn buik en gister avond wel heftige pijn maar wel kort.

ik hoor het wel.

liefs roos

13. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    @Roos, dan zou het zommar kunnen dat jegister je ei hebt gevoeld.. Dus als je geklust hebt... maak je kans! Helaas kun jeaan je slijm niet veel zeggen of je zwanger bent of ongie wordt.. De symptomen (om ze zo maar ff te noemen) liggen voor beide heel dicht bij elkaar.. Lekker handig dus.. not. Dan zou dat luikje toch een uitvinding zijn! Haha, ff kijken wat je baarmoeder doet!

@hier, denk dat me ei al gesprongen is.. Gister erg pijnlijke onderbuik, maar geen hele donkere ovutest.. Nouja, doe maar als of dat wel zo was, en gister/vanavond/morgen en overovermorgen aan de soep!
    Vanavond feest van oom en tante van tim, 25jr getrouwd, dus zal wel niet een heel spannend feestje worden.. Nog ff het alcohol dilemma, wat is wijsheid..

Ach we zien wel!

knuf Sookie

14. raspberry

@Sookie, ik heb wel een paar glazen wijn gehad na de bevruchting. Het kan weinig kwaad aangezien de vrucht nog niet teert op jouw bloed en voedingsstoffen. Dronken worden lijkt me echter niet zo'n sterk plan maar dat lijkt me logisch.

@Roos, wat betreft afscheiding is het inderdaad lastig te zeggen, sowieso lijken zwangerschapsymptomen erg veel op menstruatieklachten. Ik weet wel dat ik ongeveer een week na de bevruchting ineens heel veel dikke witte afscheiding had wat op yoghurt leek en ook zo rook. (he gaan we weer met onze lekker verhalen over afscheiding haha!)

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Net weer getest, de streep was een heel klein beetje donkerder dan gisteren.
    Gister kon ik maar net het streepje zien, vandaag kon je hem zien, maar was wel te licht om te zeggen dat er nu een eisprong is.

16. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    ooooo Famke,

lekker aan de klus vanavond:p

liefs roos

17. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Zou het een goed teken zijn denkje?

Hoe gaat het met jouw poging stoppen met roken?

18. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    ik denk dat je gewoon lekker moet klussen vanavond.

stoppen met roken gaat nog steeds goed alhoewel ik gister een feestje had en daar veel mensen rookte wilde ik ook wel roken maar niet gedaan trots trots:)

hoe is het verder met je dieet? al iets gevonden?

liefs roos

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    We gaan vanavond ook zeker even klussen, wie niet waagt wie niet wint.

Dus je roken gaat prima. Ik rook niet dus zal ook niet weten hoe moeilijk en of vervelend het zal zijn om daar af te blijven. Wel knap en goed van je.

Nee heb nog niet echt niets gevonden. Heb t cambride, bi in shape en herbalife dieeten wat bekeken. Maar omdat ik zo beroerd ben geweest vorig week van die shake, durf ik het eigenlijk niet zo goed meer aan:x Maar ja wil wel gewicht kwijt ... En die shakes zijn ook wel vrij prijzig vind ik.
    Morgen het proefpakje ban de be in shape vanille maar proberen. Als dit goed maar durf ik het misschien wel aan ..

20. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    ik kocht die potten/blikken van cambrige.
    zijn volgens mij 25 euro per stuk maar kunnen echt wel 20 a 30 shakes uit. en dan de bosvruchten met karnemelk. ken je die karnemild pakken van volgens mij campina. daar lijkt het dan op.

succes meid. hier bevalt het brooddieet super

Deel Deze Pagina