Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Famke wat heerlijk dat je steun krijgt van je man. Doe maar lekker rustig aan, die energie komt wel weer terug. Het vraagt nu gewoon even heel veel van je lichaam omdat het kleintje nu heel erg groeit en doet.

Ik heb nog helemaal niet verteld dat de kinderwagen er inmiddels is. Hij is super! En het grappige is..(Famke) dat het een 4 wieler is. Ze hebben per ongeluk de verkeerde geleverd maar ik had wel betaald voor de 3 wieler maar ik vind het prima zo want ik heb een duurdere wagen voor minder nu hahah.

xxx

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @raspberry relax!!! dat is ff lekker zeg...;)

ik voel me momenteel een beetje neerslachtig..echt een down gevoel terwijl ik daar helemaal geen rede voor heb (behalve mot met een collega op t werk )heb nergens puf voor/zin in ben erg moe...pfff...het komt door schommeling van de hormonen en het schijnt na 12 weken wel weer minder te worden...pff hope so want vind mezelf verschrikkelijk op dit moment..

3. raspberry

Hahah Linda, heel vervelend maar dat had ik in het begin ook ja! Je kan dan zo enorm balen van jezelf! Soms heb ik die momenten nog wel en vind het zo erg dat ik dan niet blij ben terwijl dat wel moet, soort van schuldgevoel heb ik dan. T is alleen maar te wijten aan de hormonen want natuurlijk zijn we hartstikke blij!
    En ik denk dat het weer ook enigszins invloed heeft hoor, we missen het zonnetje!

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ja denk dat het misschien ook wel met het koude weer te maken heeft enzo....bij noa had ik het ook...toen was ik rond deze tijd 18 weken ofzo..

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? ergens in september denk ik? 21e ofzo? (als ik kijk je bent 4 weken -2 dagen korter dan mij dus:p)

6. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Linda Volgens mijn berekening op internet, via een of andere site rond 18 september. Loop inderdaad 4 weken achter je aan...
    Gezellig die hormonen!? Ruzie op het werk is niet zo leuk lijkt mij, vervelend allemaal.

raspberry Goh een grote fout zeg. Nou als jullie er maar gelukkig mee zijn nu het een 4 wieler is.

Nou ik ben ook wel toe aan de zon hoor! In mei gaan we een weekje naar tenerife, zin in natuurlijk!
    Ik zou vanmiddag even slapen, maar heb net even op de bank gelegen. Heb vanmorgen het blad 'zwanger' gekocht(, zat een bon voor prenatal bij, 15% korting op positsie mode!) en dat lekker even gelezen.
    Voor vanavond ga ik naailes afzeggen en lekker vroeg op bed.
    Pfff...

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Wanneer hebben jullie voor het eerst contact opgenomen met de verloskundige?

8. raspberry

Ik rond 6 weken en ik kon toen met 8 weken heen voor de eerste afspraak.

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Oké, dankje. Dan zal ik volgende week eens bellen;)

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Heb me aangemeld voor MvM. Wat gaat dat snel zeg!
    Gistermiddag me ingeschreven en gisteravond belden ze al. Aangezien ik geen zin had om de tel op te nemen had mn man gezegd dat ik er vanmiddag wel zou zijn.
    Nu ben ik er onverwachts vanmiddag niet dus vanmorgen maar terug gebeld. Kreeg een nummer van een contact persoon uit de regio en vrijdagmiddag komt ze langs om me 'goed te keuren'. En dan mag ik er ook aan mee doen.
    Geeft voor me zelf een fijn gevoel dat ik hier mensen mee kan helpen;) vind het nu al zonde om door te spoelen...:$

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik gelijk toen ik zwanger was ik heb morgen een intake bij de VK.....

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    had ook met 6 w gebeld vanmorgen voor t eerst geweest...stelt niks voor..standaar praatje en nog geen hartje luisteren:( maar dat wist ik wel...

13. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    waarom nog geen hartje luisteren? is dat standaard bij elk verloskundige ??? nee toch?

14. raspberry

Jawel, zo vroeg in de zwangerschap kun je het hartje nog niet horen met een doptone. Doen ze pas rond 12 weken.

15. raspberry

Als ze het eerder doen is de kans groot dat het hartje niet te horen is en dat veroorzaakt alleen maar onrust terwijl er misschien niks aan de hand is dus voor jezelf ook fijner dat ze het pas doen wanneer het ook echt kan toch!

16. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
  17. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Nou ja zeg wat is dat nou weer! Zitten we hier net zo lekker met zn allen lekker te kletsen.
    Misschien een idee om alvast een nieuwe aan te maken voordat we elkaar straks allemaal kwijt zijn?

Hoorde inderdaad van mn vriendin ook dat ze niet gelijk hartje luisteren. Al lijkt me dat wel prettig om te horen, weer een soort van bevestiging...Maar goed, ik ga gewoon een deze dagen bellen voor een afspraak. Vrijdag eerst MvM.

Wat ik beetje vreemd vind, dat een verloskundige eerst niet 'test' of je wel 'echt' zwanger bent. Nee eerst een intake en paar dagen/weken later echo en hartje horen.

We hebben mn ouders het vandaag ook verteld...het weekend mn schoonouders;)

18. raspberry

Oeh Famke wat leuk, wat was hun reactie?

@Sookie, wat een gedoe, we moeten elkaar niet kwijt raken inderdaad.

19. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    We wachten gewoon ff rustig af. En mocht er ineens nood aan de man zijn, ben ik jullie vrouw! Vind jullie allemaal weer terug voor deel 2 hoor!!
    Dus, geen paniek, ze zullen ons niet zomaar weggooien zonder het te laten weten ;)

Knuf Sookie

20. raspberry

Ja, we wachten het rustig af dan maar.
    Ik ga even douchen en dan straks sbs6 kijken naar octo mum.
    Fijne avond allemaal!!

x

Deel Deze Pagina