Ei zoekt zaad en heeft gevonden

Discussie in 'De mama's' gestart door raspberry, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Owja! Zouden jullie misschien willen stemmen op Fenna?? Het is de 2e foto!! Alvast bedankt!!

Wolkom op Heit en Mem.nl

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Roos, meid wat vreselijk voor je, denk goed aan jezelf en ik hoop dat je je snel weer de oude zult voelen.
    Dikke knuffel voor jou! x

@Famke, ik heb gestemd op je mooie meisje hoor!

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @raspberry gefeliciteerd!!!!! leuk hoor!!!

@roos wat klote zeg dat je een pd hebt...hopelijk slaan de medicijnen snel aan en voel je je wat beter..

@famke, denk jij ook wel een beetje aan jezelf??? misschien is fenna bij je schoonouders/ouders brengen voor een nachtje en even een uitje met je man...qualitytime;) hebben wij ook vt weekend gedaan...

verder hier druk druk druk en fae slaapt sinds een paar weken niet meer door grrr....hopelijk is het voor korte duur....sorry dak hier zo weinig ben maar heb t gewoon erg druk...vorige week ook met nieuwe baan begonnen...dus errug druk...hopeliojk gaat het verder met jullie en de kids allemaal goed!!!

4. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Linda Natuurlijk denk ik wel aan mezelf hoor;)
    Ik ga zowiezo 1 keer per week te zwemmen, lekker baantjes trekken en verder doen we waar we zin in hebben. Vorige week zaterdagavond weg geweest en heeft een vriendin van me opgepast.
    Binnenkort gaat Fenna wel een keer bij mn ouders slapen maar zie er nog een beetje tegen op, zal der wel erg missen. En naar mijn schoonouders gaat ze nog niet als we weg willen.

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke tuurlijk ga je dr missen...dat is logisch..ik miste afgelopen weekend die meiden ook enorm! maar je moet er ook van proberen te genieten...die momenten met z'n 2tjes komen niet vaak voor;)
    Waarom gaat fenna nooit naar je schoonouders? heb je daar geen goed gevoel bij? waar gaat fenna heen als je werkt? of blijft ze bij jou? je bent toch gastouder?

6. raspberry

@Linda, dank je wel!! En fijn dat het goed gaat met jullie. Dus een nieuwe baan joh, wel spannend om iets nieuws te beginnen, hoop dat je je op je plek voelt daar.

@Famke, wij hebben Vera nog niet voor een nacht weggebracht, wij hebben daar nog steeds moeite mee dus je bent niet de enige hoor ahaha.

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ja klopt ik ben gastouder, dus ze is altijd thuis, heerlijk vind ik dat. Lekker zelf voor der zorgen en van haar genieten.
    Nee wij hebben nog niet een goed gevoel bij mn schoonouders. Ze is zo paniekerig en angstig. Als Fenna hoest of proest raakt ze al panisch. Mn man wil zelf ook nog niet dat ze naar zijn ouders gaat. Terwijl ze al 4 kleinkinderen heeft en zelf 3 kinderen heeft groot gebracht.
    Bij mn ouders hebben we een beter gevoel, je moet tenslotte ook met een gerust hart weg kunnen gaan;) binnenkort gaan we dat zeker doen.

8. raspberry

@Famke, heerlijk dat je elke dag bij je kindje kan zijn he. En inderdaad als je weg gaat moet dat wel met een goed gevoel zijn anders heeft het geen enkele zin om lekker weg te gaan.

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Ow gelukkig maar. Ik denk dat ik daar gewoon even door heen moet bijten, ik zal dan ook vast slecht slapen, hihi. Ik vind het al erg genoeg om haar voor een middag weg te brengen, dat komt ook dat ze gaat huilen als een van ons niet in de buurt is.

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ik vind het inderdaad lekker dat ze altijd thuis is, daar hebben we ook bewust voor gekozen. Ik zit me wel eens af te vragen hoe die moeders/vaders dat s ochtends hebben om optijd op hun werk te zijn en dan ook nog je kind eten geven, aankleden en weg brengen. Nee moet er niet aan denken;)

11. raspberry

@Famke, er komt vanzelf wel een moment dat je het aankan en ze zal uiteindelijk niet meer huilen als jullie weg gaan mits ze maar een beetje gewend is waar ze op dat moment is dus ook daarom is het opzich wel goed om haar af en toe weg te brengen want anders wend ze daar nooit aan natuurlijk.
    Maar doe vooral waar je je goed bij voelt!

12. raspberry

Famke, ik kan je vertellen dat het hectisch is om je kind 's morgens weg te moeten brengen en ik ben heel blij dat ik dit maar 1 week per maand moet doen. Heerlijk 3 weken samen met mn meisje, ik geniet daar ook enorm van!!

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ja dat doen we af en toe ook wel. Maar we vinden het ook wel goed om haar mee te nemen, zodat ze ook went om ergens anders te zijn en te slapen(overag) terwijl wij er ook zijn.
    Ach alles komt vanzelf hoor. En iedereen wil wel op er passen, maar wij willen niet dat ze overal naar toe gaat.

14. raspberry

Wij brengen Vera ook alleen maar bij mijn ouders, schoonouders of mijn zusjes. Maar die wonen allemaal bij ons in het dorp dus die ziet ze regelmatig dus die kent ze goed. Ik wil ook niet dat onbekenden voor haar op haar gaan passen hoor, dat vind ik zielig.

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Het lijkt me ook giga druk s ochtends. Ik heb 2 oppaskindjes en die worden om 6u s ochtends wakker gemaakt, kleren aan en naar mij toe en dan krijgen ze hun ontbijt.
    En ik had er 3 en die kwamen in hun piama, want dan hadden de ouders niet zoveel werk s ochtends.

Het bevalt mij prima. Haar zelf groot brengen en niks missen van haar ontwikkeling. Heerlijk! Haar niet wakker moeten maken omdat ik naar mn werk moet.

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ow nee hier ook absoluut geen onbekenden. We hebben t ook wel eens over een oppasmeisje gehad, maar dat zal dan een vreemd iemand worden en dat willen we niet, je weet maar nooit!
    Wij wonen van beide ouders 15km vandaan. Mijn ouders komen wel regelmatig langs en wij daar wel. Mn schoonouders zien we veel minder.

17. raspberry

Tja dat maakt het dan al lastiger, ik bvind het echt super dat ik iedereen zo dichtbij heb en ik maak er ook met enige regelmaat wel gebruik van, al is het soms maar even voor een half uurtje.
    Mijn ouders en schoonouders hebben zelf alles in huis voor de kindjes, een bedje, badje, aankleedkussen, kinderstoel etc.. ideaal!!!

18. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Af en toe doen wij dat ook wel eens hoor, eventjes bij mn ouders brengen, zo gingen wij laatst om een moederfiets voor mij. Of als ik naar de kapper moet gaat ze er ook heen(kapper is aan de andere kant van de weg bij mn ouders, handig!)
    Mijn ouders hebben ook alles in huis, zelf een badje, haha!!
    Terwijl schoonouders eigenlijk niks hebben, wat speelgoed een een campingbed, dan houd t wel op.
    Wij wilden voor mn ouders een wipstoel aanschaffen, bleek hun buurvrouw nog 1tje over te hebben, prachtig toch! En dan kwam ook nog met speelgoed en een stoeltje aanzetten:D

19. raspberry

Hahahaha makkelijk he!!
    Hey meid geniet van je kleine meisje en ik spreek je binnekort wel weer, ik ga zo lekker douchen en op bedje.

Dikke knuffel! x

20. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Jij ook genieten he, en natuurlijk van je zwangerschap. Gaat het goed?
    Wij gaan zo ook naar bed. Morgen komen de oppaskindjes weer vroeg en vanaf morgen komen er weer 2 bij, eentje van2jaar en een baby van 4maanden, dat word erg pittig, zal zien hoe t bevalt.

Tot krabbels

Deel Deze Pagina