@Famke Vera heeft naar mijn weten gaan last van de klok maar mijn vriend en ik beiden wel. Je merkt het toch vind ik. Misschien verneemt Vera het ook wel hoor maar aangezien ze sowieso al wat uit haar doen is merk ik geen verschil eigenlijk. Ach...we bijten nog even door, komt goed! X
Wij hebben er verder niet last van. Fenna vanmorgen wel, ze was om 4u al wakker en anders is t altijd tussen 5u en 7u. Nou gaat wel weer eens over!
hey meiden, Hier gaat het goed hoor ben het wel zat en net ook flinke steken aan de rechterkant van mijn buik hopelijk zet het door vanavond Net met de boodschapen maar de eerste rol beschuit en pak muisjes gehaald, misschien begrijpt de kleine de hint Ik houd jullie op de hoogte X Liefs Roos
Fijn dat je ons op de hoogte houdt Roos! Ik ben benieuwd en zet m op als het zover is he! Je kunt het!! X
Hey meiden, Hier best een zware week gehad vanaf dinsdag avond erg weinig de kleine gevoeld wat als gevolg had woensdag en donderdag naar het ziekenhuis voor een ctg, alles bleek goed te zijn. Sinds gister best veel vocht verlies afscheiding of vruchtwater??? vk kan het ook niet met zekerheid zeggen dus wordt vandaag weer gechekt. De kleine is sinds gister gelukkig weer wat drukker/aanweziger en heb sinds vanmorgen eigenlijk best wel wat last van kramp het is niet door/over mijn gehele buik dus denk niet dat het weeen zijn. Nu dus in afwachting tot de vk belt Jullie kunnen mij ook volgen in dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/229965-maandje-4-nov-uitgerekend.html Raspberry, hoe gaat het met Vera en het slapen op haar eigen kamertje?? Hoe gaat het met de rest??? Kusss knuf Roos
Roos, ik denk dat je inmiddels bevallen bent??!! Hier alles prima, we zijn net terug van een weekendje weg. Het was heerlijk!! Vera is momenteel wat mieperig. Ze is wat snotterig en lijkt ook weer last van tandjes te hebben. Ze ziet er ook wat pips uit maar oogt verder niet heel ziek dus we maken ons maar geen zorgen. We gaan deze week doorzetten met het slapen op haar eigen kamertje. Het zal toch eens moeten! Nou Roos, ik ben heeeeel nieuwsgierig!!! We horen het wel!! Dikke kus allemaal! X
Hey meiden, Even snel berichtje Vanmorgen om 04.57 uur is Mika Qas geboren. Hij weegt 3790 gram en is prachtig Liefs X een trotse mama
Hey meid! Super zeg! Van harte. Hopelijk gaat alles goed met jullie. En nu maar lekker genieten, want 't gaat echt snel. Rustig aan en laat je verwennen.
Roos, Van harte gefeliciteerd!! Eindelijk! En een hele mooi naam!! Ga lekker genieten van je kleine mannetje, fijne kraamweek! Dikke knuffels X
hey meiden, even snel een berichtje en natuurlijk een foto van onze trots alles gaat goed maar heb nog geen puf voor de pc dus bevallingsverhaal komt nog tot snel xxxx Liefs roos
Hey Roos van harte gefeliciteerd! Wat een aparte naam en een schatje! Geniet er lekker van meis! @ Rasp lieverd hoe is het met jou? En natuurlijk met Vera? Sorry tijdje hier niet geweest had het echt superdruk nog steeds met kraambezoek pffff.... Caner heeft gisteren zijn eerste prikjes gehad arme knul had erg veel gehuild en hoge koort effe in het ziekenhuis geweest maar gelukkig zakte het snel...... Volgende week mag ik beginnen met werken....
roos Wat een schatje zeg! Sjan Jouw mannetje ook al koorts van de prikjes? Fenna heeft ze woensdag gehad, ik vond het zo sneu, ik heb haar nog nooit zo zien huilen, ze kreeg er traantjes van. Ik kon bijna er zelf wel van huilen. Ik kon in de loop van de middag merken dat ze er last van had. Dronk vaak kleine beetje en was wat suf/slaperig. Ze had ook koorts. Voor de nacht een zetpil gegeven en de volgende dag was ze er gelukkig weer. Nu nog 2 keer te gaan met die prikjes:x Arme kindjes, vind t zo sneu...
@Roos, wat een prachtig mannetje, geniet er maar lekker van hoor! En lekker rustig aan doen! Hier gaat alles wat beter met Vera, het wordt weer wat makkelijker gelukkig. Wat vervelend dat jullie kindjes zo ziek zijn geworden van de prikjes. Vera heeft er nooit last van gehad, ze huilt zelfs niet met de prik zelf. Maar de eerste prikken zijn ook het ergst, daar reageren ze het meeste op dus de volgende keren hopelijk niet zo erg voor jullie! Fijn weekend allemaal!! Dikke kus X
@ Famke jah Caner heeft ze ook woensdag gehad. Hij had ook erg pijn idd suf weinig eten en kreun geluidjes maken. Wij moesten gelijk naar het ziekenhuis dus heel de nacht daar geweest.... Idd erg he voor die arme kindjes maarja het is om ziektes te voorkomen.... Caner moet 2de week van december weer pffff....... Ben je al wezen zwemmen met Fenna? ik voor het eerst vandaag met Caner in een subtropische zwembad hij vond het geweldig ik ga me inschrijven voor babyzwemmen is toch bij me om de hoek en hij geniet ervan.... Maandag beginnen we met kinderfysio i.v.m. voorkeurshouding en een scheef hoofdje maar dat is tijdens het persen gebeurd en omdat hij een voorkeur heeft word het maar niet recht
Hey meiden Hier mijn bevallingsverhaal Vanaf zaterdag 6 november 07.00 uur begon ik krampjes te krijgen in mijn onderbuik. Had een afspraak op het ziekenhuis voor een ctg omdat er twijfel was of ik vruchtwater verloor dit was niet het geval, wel had ik om de 6 min met regelmaat harde buiken/voorweeen. Dit heeft de hele dag aangehouden Ben rond 23.00 uur maar proberen te gaan slapen maar helaas dit lukte niet. Om 03.00 uur de vk gebeld weeen kwamen om de 4,2,3 min wisselend de vk was er best snel en voelde pas een vingertopje ontsluiting pffff heb de hele nacht niet kunnen slapen en de weeen kwamen inmiddels erg onregelmatig. Om 08.00 uur nog even telefonische contact gehad met de vk en haar collega zou rond 11.00 uur contact met ons opnemen, om 12.15 uur was ze er en heeft ze mij gestript (woooooow) ik had wel 2 cm ontsluiting daarna (even rekenen was inmiddels al 17 uur op) en was kapot zo kon ik niet gaan bevallen, dus naar het ziekenhuis voor een cocktail pethedine prik zodat ik even 3a4 uurtjes kon slapen om op krachten te komen. Toen was het 19.00 uur en duurde het even voor dat de weeen kwamen, toen de weeen er eenmaal waren voelde ze wel een stuk heftiger. Om 20,00 uur kwam mijn vk om te kijken hoeveel cm ik had en dit was inmiddels 3cm (woooooow)vervolgens tot 22.30 staan puffen en jeeeeeeeee toen 4cm ontsluiting ging wel goed dus maar voor de vk nog niet snel genoeg, zouden het een uurtje aan kijken anders vliezen breken en overdragen aan het ziekenhuis. Om 00.00 uur zijn mijn vliezen gebroken door de vk (pfff best bizar gevoel), mede omdat het toch best lang duurde allemaal heb ik een remifentanil infuus gekregen wat een wondermiddel!!! om 03.30 uur kreeg ik persdrang en had ik 9 cm ontsluiting moest dus nog ff wachten en ooo wat had ik het toen zwaar zeg wilde zo graag persen op bed had ik het best moeilijk met persen dus stelde de vk voor om het op de baarkruk te doen en toen al heel snel had ik Mika in mijn armen WAUW Ik heb de baarkruk wel als heel positief ervaren heerlijk in de armen van mijn man dan heb je wel het gevoel dat je het echt samen heb gedaan. Nu 5 dagen later (wat gaat de tijd snel) gaat het echt ontzettend goed. Mika was na 2 dagen wel 10% van zijn geboortegewicht afgevallen (van 3790gr naar 3460 gr) maar dronk wel goed nu is hij in 1`dag 140 gram aangekomen en weegt nu 3600gr jeetje wat ben ik trots Een nadeeltje voor mij is, is dat ik een blaasontsteking heb en aan de antibiotica moet maar ach dat overleven wel ook wel weer Meiden ik ga nog even genieten van mijn 2 laatste kraamdagen Dikke kusss Roos
Jeetje roos, je hebt heel wat beleefd en meegemaakt tijdens de bevalling....gekukkig is het allemaal goed afgelopen. Vandaag op nacontrole geweest en als advies gekregen als er ooit een 2e mocht komen een geplande keizersnede te laten doen. De gynaecoloog weet niet waarom Fenna er niet weg wilde, ze hebben nog geavalueerd erover maar er is geen oorzaak te vinden:x
@Roos, jeetje best een heftige bevalling zo te lezen. Ik heb ook op de baarkruk geperst en daarna weer in het bad. Ik vond het heel fijn op de baarkruk omdat ik goed voelde waar de baby heen moest. Fijn dat Mika het zo goed doet maar balen van je blaasontsteking. Doe lekker rustig aan en geniet maar goed! @Famke, wat vervelend dat het niet duidelijk is geworden en dat je dan maar een geplande keizersnee moet een volgende keer. Ik zou toch graag het hoe en waarom willen weten...maar goed het staat natuurlijk voorop dat je kindje gezond ter wereld kan komen! Hier alles prima. Zijn aan het aftellen want over 2 weekjes moet ik weer werken.....SNIK! Heb de borstvoeding nu afgebouwd naar 2 á 3 keer per dag. Vera drinkt de fles gelukkig goed en het eten van andere dingen gaat ook prima, t is een lekkere eter gelukkig. Ik ga deze week weer beginnen met sporten. Ik moet nog 6 kilo kwijt!!! M'n lijf is zo anders nu, zo heb ik er nog nooit uitgezien maar dat is ook logisch natuurlijk. Maar met sporten kan het vast weer wat beter worden, we zullen zien. Maar voor nu even geen actie maar lekker bankhangen met m'n vent! Fijne avond allemaal!! xxx
@roos gefeliciteerd!! wat een mooi mannetje!!! sorry dak hier zo weinig of eigenlijk bijna niet meer ben maar heb het zo druk...probeer binnekort weer ff terug te lezen en mee te kletsen!!! hier gaat alles super!! maar wel druk