Ei zoekt zaad en heeft gevonden

Discussie in 'De mama's' gestart door raspberry, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hey Linda!

Geeft niks hoor, begrijpen we toch! Bovendien moet je ook gewoon lekker genieten van je gezinnetje. Wel fijn om van je te horen en te weten dat alles goed gaat. X

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Je hebt helemaal gelijk

linda Leuk om weer even van je te horen!

Hier gaat alles goed, deze week nog verlof en dan is t alweer voorbij:x Het is veel te snel voorbij gegaan! Fenna groeit als kool, we zitten al in maatje 62!! Ze is vandaag precies 3 maanden!
    Afgelopen weekend druk gehad, schoonouders 40j getrouwd. Hadden een feestje s middags thuis, voor FEnna was dit niet zo'n succes, ze wilde/kon er niet slapen door t lawaai, ze was er onrustig. We zijn daarom vroeg naar huis gegaan. Ze is om 18.30u in slaap gevallen. Rond 22.30u haar wakker gemaakt voor de laatste voeding en omdat wij op bed wilden, ze kon niet wakker worden, ze was gewoon kapot. De hele middag was ze wakker geweest.
    Zondag weer naar schoonouders, sinterklaas vieren en uit eten, dat ging wat beter...........
    Vandaag doen we daarom ook niets, blijven lekker thuis.

Hoe is t met jullie?

3. raspberry

@Famke, ja wat gaat het snel he.
    Ik moet komende zondag weer beginnen en zelfs ik vond het heel snel gaan terwijl ik maar liefst een half jaar met mn kleine meisje gehad heb.
    Verder alles goed hier. Vera ontwikkelt zich met grote sprongen en het wordt steeds leuker allemaal. Sinds gisteravond is ze koortsig. Ze komt niet heel ziek over maar wil veel slapen en is iets zeurderig maar ze drinkt goed gelukkig. Zal wel meevallen en misschien ook wel de bovenste 2 tandjes die door gaan komen. We zullen zien hoe lang dit gaat duren.
    Met mij gaat het ook heel goed. Ben sinds een week weer aan het sporten gegaan want dat moest er nou ook maar eens van komen. Conditie is echt NUL!! Maar voelt goed om er wat aan te doen. Ik volg nu spinning lessen en die schijnen enorm goed te zijn voor de conditie.
    Verder heb ik sinds 5 dagen zwangerschapssymptomen...hihi. Zal wel niks zijn maar ik voel me wel net als in het begin bij Vera, toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Wie weet! Het is hartstikke gewenst!

Nou dames fijne dag nog! Tot horens!

Kus X

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @raspberry gebruik je geen anticonceptie? geef je nog bv? ben je overtijd? (hoezo nieuwsgierig:p) anders gewoon een testje wagen zou ik zeggen..:p
    zou je nu weer zwanger willen zijn dan? ben je straks net begonnen...heij yo ik ben weer zwanger hehehe lol...nee als je het graag wilt is het jullie keuze maar lijkt me best pittig zo vlak na elkaar..vooral omdat de 1e dan nog niet loopt...

5. raspberry

@Linda, ja het is de bedoeling op zich wel om weer zwanger te worden en echt een keuze om er weinig leeftijdsverschil tussen te laten. Mijn vriend en ik zijn allebei zo opgegroeid. Ik scheel met mijn zus zelfs maar 11 maanden! Ik geef nog wel borstvoeding maar ik ben sinds augustus al weer ongesteld en met regelmaat dus de boel is al wel weer op gang.
    Mocht ik nu zwanger zijn dan is Vera tegen die tijd 15 maanden dus dan kan ze waarschijnlijk al wel lopen, wel als ze zo voorlijk blijft als nu haha.
    Ik ben nog niet overtijd hoor. Op z'n vroegst is mijn NOD dinsdag, dat is met een cyclus van 28 dagen. Maar mijn cyclus was de afgelopen keren ongeveer 33 dagen. Dus die test blijft eerst nog wel even in de kast. We zullen het zien en zo staan we er ook in. We zijn niet heel erg doelgericht bezig, meer zo van we zien wel wanneer het raak is en als het zo is, is het fantastisch.
    Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!!!!

Hoe ist verders met iedereen??

Fijn weekend alvast dames!

xxx

6. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey Dames,

Hoe is het met jullie?
    Hier alles ok druk druk begonnen met werken!
    Jij ook bijna Rasp!
    Ennuuhh spannend hoor ik ben benieuwd meis :p

7. raspberry

Hey Sjan! Beviel het om weer te werken? Ik ben nu echt aan het aftellen en wordt al wat zenuwachtig om weer te moeten werken maar het zal vast wel weer leuk zijn. Ik heb het werk opzich wel gemist.
    En ja, spannend he! Alhoewel ik het bij Vera heel anders ervaarde qua spanning. Ik sta er nu veel nuchterder in en vind het niet een ramp als het niet zo is. Misschien ga ik dit weekend wel een vroege test doen....en anders maandag of dinsdag.

xxx

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Spannend....Ik zou er zelf niet aan moeten denken om alweer zo snel zwanger te zijn. Nu mag dit bij ons ook niet ivm keizersnede. Maar dat is ook ieders eigen keuze.
    Enne werkse zondag!

Ik begin woensdag weer te werken. Ben erg blij dat ik ons meisje niet hoef weg te brengen naar een oppas, vind ze er nog zo klein voor. Vind t heerlijk om thuis aan t werk te kunnen.

Fijn weekend!!

9. raspberry

Famke wat heerlijk dat je thuis gaat werken. Alles goed met jou en je kleine meisje?
    Ik vind het ook nog erg moeilijk om Vera een hele dag te moeten gaan missen maar ik ben blij dat ze zondag eerst bij mijn vriend kan blijven dus lekker thuis en verder gaat ze naar de beide oma's dus dat is ook fijn.
    En wat betreft het weer zwanger worden, het is inderdaad vroeg maar ik vind mijn leeftijd ook belangrijk en als ik nu wacht en het lukt bijvoorbeeld straks niet goed om zwanger te worden en het duurt erg lang dan ben ik straks 35 als ik een tweede krijg en dat wil ik niet. Maar het lijkt me ook gewoon heerlijk om weer zwanger te zijn hoor!

Ik hou jullie op de hoogte!!

10. raspberry

Hoi!

Vandaag mijn eerste werkdag weer! Ik sta vanaf vanmorgen 9 uur op wacht dus nu is het wachten op een verse baby!
    Ik heb toch dit weekend nog maar niet getest aangezien het ook wel erg vroeg zou zijn en ik bij Vera ook pas een dag na mijn NOD positief testte.
    Ik wacht denk ik tot dinsdag met testen en misschien zelfs woensdag want dan ben ik vrij en kan ik 's ochtends meteen testen met ochtendurine, das toch het beste.
    Dus ik houd jullie en mezelf nog even in spanning. Alhoewel, ik ben niet heel erg in spanning want mijn gevoel zegt nu juist weer dat het toch niet zo is en bij Vera waren de klachten wel iets anders/erger.

Nou meiden, fijne zondag en tot snel!

xxx

11. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    En raspberry is er alweer een baby geboren, zodat je aan het werk kan? Spannend!
    Met de kleine meid gaat ook alles goed, groeit als kool!
    Net wezen zwemmen, ze ligt nu uitgeteld in bed, lekker slapen.
    Ik vind het heerlijk om thuis te kunnen werken, moet er echt niet aan denken om der nu al weg te brengen. Na ja als de ouders oppassen ga je lekkerder en vetrouwder naar je werk, maar beide ouders (en ook wij) willen dat niet. Niet voor vast als wij aan t werken zouden zijn. Ze willen wel eens een dagje of weekend oppassen.

Fijne dag!

12. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ Rasp en was het fijn om te werken?
    Je maakt het wel spannend hoor althans vind ik wel :p

@ Famke idd fijn dat je thuis werkt!
    ik werk 24 uur gedeeld in 4 dagen en deels vanuit huis en deels vanuit kantoor maar als ik weg ben past papa op gelukkig ik zou mijn kindje ook bij niemand achter willen laten ook niet bij mijn schoonouders......

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sjan Vetrouw jij ze niet of heb je t liever niet dat je schoonouders oppassen? Bij je eigen ouders weet je hoe ze er mee omgaan, vaaks net zoals je zelf bent groot gebracht, dat voelt toch anders dan als je je kind bij je schoonouders brengt. Ze zullen ook vast goede zorg geven?!
    Lekker dat je niet een oppas hoeft te zoeken of te regelen.
    Fenna heeft vandaag der eerste fruithapje gehad, ze vond t heerlijk!

14. raspberry

Hoi Dames

Ben sinds vandaag ingezet in een gezin met een "verse" baby haha. Toch wel heerlijk om mn werk weer te kunnen doen.
    En sinds gisteravond ben ik opnieuw trotse tante geworden van een prachtig klein neefje!! Ben helemaal happy!!

Woensdag ga ik er even een testje tegenaan gooien denk ik.
    hm...ik twijfel toch wel aan de dingen die ik voel. Zo zeker als ik er van was met Vera ben ik nu niet.....Shall see!!

Dikke kus X

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Wat super dat je tante bent geworden. Gefeliciteerd!! Gaat alles goed met de kleine jongen?
    En hoe is 't om weer aan het werk te zijn?
    Hoe voel je je? Nog steeds t idee zwanger (te kunnen) zijn?
    Ben erg benieuwd of t zo is.

Vandaag mn laatste dag verlof! Ik heb genoten van de vrije tijd! Het was heerlijk. Gelukkig heb ik niet zwaar werk! Ik begin met 2 kids die toch overdag op school zitten dus lekker makkelijk! Morgen om 13u komen ze. De kids hebben er zin in en ik eigenlijk ook best wel. Volgende week 4 dagen vroeg uit bed..mmm...even wennen. Maar ach, voor ik t weet is t kerstvakantie en heb ik alweer vrij;)

Krijg zo visite waar ik niet zo veel zin in heb. Zijn wat vieze mensen, maar moet er toch maar een keer van komen. Hopelijk slaapt Fenna en krijg ik niet de vraag of ze haar vast mogen houden. Dus dat word vanavond schoonmaken in huis..ben al vies van de gedachte van die mensen, erg he.
    Tsja wat kan een vrouw toch zeuren eigenlijk?

Weet ook iemand hoe t er met Sookie voor staat??

16. raspberry

Hoi dames

Nou het was heerlijk om weer aan het werk te zijn en weer kraamverzorgster te zijn! Maar oh wat mistte ik Vera!!
    Nu gelukkig weer 3 weken vrij, ik hoefde eerst maar 3 dagen te werken.
    Ik heb de testen in huis en ik ga morgenvroeg een test doen denk ik.

Jullie horen t wel!

Kus x

17. raspberry

Hoi Dames

Ik heb vanmorgen getest en deze was negatief. Kan nog te vroeg zijn natuurlijk dus we wachten het nog maar even af, nog geen tekenen van een naderende menstruatie in ieder geval.

Wat betreft Sookie. Ik heb contact met haar gehad en het gaat niet goed met haar. Ik wil er hier verder niks over zeggen want ik vind dat ze dat zelf moet kunnen doen dus voor degenen die graag willen weten hoe of wat stel ik voor om haar zelf te benaderen via een privé berichtje. Kan zijn dat ze niet meteen reageert want ze heeft erg veel aan haar hoofd.

Knuffels!! x

18. raspberry

Goeiemorgen!

Hoe gaat het met jullie? Genieten jullie ook van de sneeuw? T is een mooi gezicht maar ik vind het met autorijden niet leuk!

Nou ik ben nog niet ongesteld en voel het ook nog steeds niet naderen. Heb nog steeds wel meerdere dingen die lijken op een zwangerschap maar ik twijfel toch ook heel erg of het wel zo is. Als het niet zo is dan vind ik het wel raar dat ik deze dingen allemaal voel en met name de menstruatieachtige krampen in mn buik die ik nu al 2 weken voel. Misschien moet ik dan maar eens even naar de huisarts toe want dan kan het niet normaal zijn dat ik dat heb lijkt me.
    We wachten het nog maar even af. Volgens mijn vorige cyclussen is morgen mijn NOD. Ben ik dan volgend weekend nog niet ongesteld en ook geen positieve test dan ga ik naar de huisarts.

Nou dames, hoop dat alles goed met jullie gaat en een fijn Sinterklaasweekend allemaal!!

Liefs! xxx

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Wat vervelend allemaal zeg! Jeetje! Of ben je intussen al ongesteld. Zo niet dan hebje gelijk om volgende week eens langs de Huisarts te gaan!
    Wat Sookie betreft hebje ook gelijk aan, we kunnen haar misschien beter zelf vragen hoe t is. Maar ik wil der ook niet 'lastig' vallen want ze zal wel steeds dat soort van vragen krijgen.

Iedereen een fijne pakjes avond gehad?
    Wij zijn niet voorbij gegaan. Fenna heeft ook heel veel gekregen vinden we zelf!

Hier gaat verder alles goed. Vanmorgen om 5.30u opgestaan, aan t kolfen geweest en een uur later kwamen de oppas kids.
    Het is nu wel even zoeken naar een ander ritme, ook aan Fenna kon ik t merken. Ben nu wel moe hoor, komt door het 3 keer heen en weer lopen het is even wennen.

20. raspberry

@Famke, ik ben nog niet ongesteld en nog steeds niet het idee dat ik dat ga worden vandaag of morgen. Het kan natuurlijk gewoon zo zijn dat mn cyclus deze keer langer is en misschien moet ik die regelmaat ook nog niet verwachten zo kort na de bevalling maar de vorige 2 cyclussen waren beide 33 dagen.
    We wachten het nog maar gewoon af maar ik ga sowieso niet uit van een zwangerschap hoor. We zijn pas net weer begonnen dus we hebben nog heel veel geduld!

Ik ga jullie trouwens allemaal even een privébericht sturen wat betreft Sookie want ik kan me voorstellen dat jullie het liever niet vragen misschien en Sookie heeft misschien ook geen zin in alle vragen.

Doeidoei! X

Deel Deze Pagina