Ei zoekt zaad en heeft gevonden

Discussion in 'De mama's' started by raspberry, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi!!

Vandaag al de hele dag een heel "zwanger" gevoel.
    Vanmiddag maar even 2 testen van clearblue gekocht (die met een kruisje).
    Kon me toen niet inhouden en heb er meteen eentje gedaan en die ga een vaag maar positief resultaat binnen de tijd die er voor staat. Alleen het verticale lijntje om het kruisje te vormen is niet alleen heel licht maar ook heel dun.
    Nou heb ik even rondgeneust op internet en nou lees ik veel dat het geen dun lijntje mag zijn bij die testen met een kruisje.
    Maar goed, we gaan dus nog maar even nergens van uit en morgenvroeg zal ik maar weer een test doen en dan met ochtendurine. Ben benieuwd!! Ik ben zondag jarig dus worden het wijntjes en toastjes met filet americain of niet???

Jullie horen het van me!!

Liefs x

2. raspberry

Goeiemorgen

Vanmorgen was de test negatief! Vreemd aangezien hij gisteren toch echt binnen een paar minuten positief was en mijn vriend heef het ook gezien. Maar waarschijnlijk dus een vals positieve test wat schijnbaar wel vaker gebeurt met de clearblue testen.
    Anyways, morgen dus een borrel, dan word ik 32!!

Fijn weekend allemaal!!

xxx

3. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    raspberry Allereerste van harte gefeliciteerd!!!
    Heb je een leuke en gezellige dag gehad? Met borrel, hihi?
    Vreemd hoor die testen. Je word er wel erg onzeker van.
    Ik weet nog met Fenna dat we een goedkope hadden gekocht van de kruidvat en ik die niet vertrouwde dus we cb hadden gehaald en die ook positief aangaf.

4. raspberry

Goeiemorgen!

@Famke, dank je wel! Ik heb wel een wijntje gedronken maar wilde niet te veel drinken. Vandaag de echte bevestiging dat ik niet zwanger ben, ik ben ongesteld geworden. Weet nu tenminste waar ik aan toe ben.

Fijne dag!

xxx

5. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    Gelukkig dat je een bevestiging heb gekregen;)

6. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    He dames,

Even een vraagje, wat zouden jullie gaan doen?
    Één van de oppaskindjes heeft krentebaard, het is een herpis virus, gevaarlijk voor babies. Ik heb de HA gebeld met de vraag of dit kindje een tijdelijk ander plek moet zoeken ivm besmettings gevaar.
    Het kon niet heel veel kwaad maar het oppaskindje(5j) mag niet bij Fenna in de buurt komen. En als hij bijvoorbeeld z'n neus snuit of hoest verspreiden de bacterien zich wel snel.
    Heb de vader gevraagd voor deze week andere oppas de zoeken.
    Maar wat zouden jullie doen?

7. raspberry

Ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor! Altijd extra voorzichtig zijn met baby's en virussen.

x

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    In overleg met de ouders komen beide kindjes niet. Het zusje is (nog) niet besmet, maar de moeder zei misschien heeft zij t ook wel bij haar, dus laten we ze dan allebei maar ergens anders brengen.
    Dus ik ben lekker vrij de hele week!

9. raspberry

@Famke, fijn dat het zo geregeld is en een weekje extra vrij is geen ramp!!;)

Hoe is het met de andere dames en de kindjes?

xxx

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    Nee zeker is een weekje extra geen ramp, alleen heb ik t nadeel dat ik dan ook niets verdien:$ daar komen we ook wel weer over heen.

Ben ook wel benieuwd hoe t met de rest gaat!

Hier gaat alles goed. Vandaag de kerstboom in huis gezet, wel vroeg vind ik, maar ach is ook wel weer gezellig.
    Samen met mn man aan t omrommelen in huis, die kan niet aan t werk ivm de vorst.
    Fenna had een dikke week niet gepoept(kan en mag met borstvoeding), we vond dit zo sneu, ze had er gelukkig weinig last van, gisteravond kwam t weer opgang, en zonet 3 luiers vol achter elkaar aan:D

11. raspberry

Oeh ja dat poepen is erg dan he. Je weet dat het mag en toch vind je het maar niks. Vera heeft wel eens 10 dagen niet gepoept en op dag 11 poepte ze pas weer. En ook zij had er helemaal geen last van. Pas toen ze vast voedsel ging eten werd het poepen een probleem helaas.

Gezellig dat jullie de boom in huis hebben. Wij hebben geen boom maar wel kerststukjes en veel kaarsjes! Vind ik altijd super gezellig. Wij hebben niet zo'n grote woonkamer dus een kerstboom kan niet.

Voor iedereen alvast fijne feestdagen gewenst!!

xxx

12. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    Wij hebben ook niet een grote kamer, maar een kleine boom past wel. Meestal heb ik 'm er later in staan, maar dacht doe eens gek.

Maar dat poepen is inderdaad heel vreemd. Fenna poepte altijd elke dag, ook toen we begonnen met fruit, en ineens werd t ander. Het is inderdaad geen prettig idee...Gelukkig haalt ze 't vandaag weer in. Hopelijk doet ze t niet weer!
    En wat raar is, in bijna alle potjes fruit vanaf 4maanden zit banaan in en dat terwijl banaan opstopt.
    Heb ontdenkt dat kruidvat veel soorten heeft. Natuurlijk wil ik t liefste vers geven, maar omdat t nu goed fijn moet doen we eerst potjes!

Ja jullie allemaal fijne dagen!!!

13. raspberry

En rijstebloem stopt ook en dat zit ook in alle potjes fruit. Ik heb Vera daarom ook nooit rijstebloempap gegeven. Nu ze pap met granen mag krijgt ze wel pap. Ze krijgt ook elke dag een beetje roosvicee laxo door de fruithap en ze krijgt in de laatste fles een mespuntje boter en nu gaat het poepen goed.

x

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    Ja klopt rijstebloem stopt op. Maar zolang Fenna dat kreeg had ze er geen last van. Toen zijn we fruit gaan geven en ging t ook altijd goed, tot afgelopen week ineens.
    Dus we zijn nu eerst even gestopt met beide totdat alles weer op regel is en dan beginnen met fruit en rijstebloem even laten staan.
    Het lichaam moet natuurlijk ook wennen!

15. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

Aug 24, 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Tis echt ontzettend druk hier, maar wilde jullie toch een fijne kerst wensen.

Liefs X Roos

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    Hoi iedereen,

Hoe is het met jullie?
    We hebben het allemaal druk; zo rustig hier;)
    Maakt niets uit hoor.
    Kerstdagen overleeft? Ik vind er nooit zoveel aan, vind oud en nieuw leuker hihi.
    We hebben ons met kerst rustig gehouden. bij schoonzus en zwager en bij mijn ouders een middag geweest.
    Nu allebei een weekje vrij. Morgen naar de fotograaf, met zn 3en op de foto, ben benieuwd!
    Fenna is volop aan t groeien en word al een echt dame hoor. Er zit al een kop op met eigen willetje. Zo wilde ze bij mn ouders de fles niet hebben!! Wij even lekker weg samen. Na een poosje hebben ze ons maar gebeld, en deed der aan de borst en ze dronk gelijk, kleine boef!!
    Ben nu lekker op koopjes jacht, want Fenna groeit snel uit der kleren...leuk om nu te winkelen, vooral de zeeman hihi.

Alvast goed uiteinde en een liefdevol 2011!!!

17. raspberry

Hoihoi!

Ik heb vandaag de laatste dag van de reeks van 8 dagen gewerkt. Het viel me zwaar om Vera zo veel te moeten missen. Maar gelukkig ben ik nu weer lekker 3 weken vrij dus ik ga de schade flink inhalen met mijn meisje.
    De mijne groeit ook als kool en is ook een lekker pittig ding!
    Haar tandjes schieten volop tevoorschijn, ze heeft nu boven ook al 3 tandjes gedeeltelijk door dus ze is er vroeg bij met de tandjes. T is een mooi gezicht hoor! Ook kletst ze de hele dag door en ze speelt zo fijn met alles, t is een genot om te zien.

Met de kerstdagen hebben wij het heel druk gehad helaas. Ik moest ten eerste werken en daarnaast moesten we kerstavond en eerste en tweede kerstdag naar de familie 's avonds. Ben blij dat we dat weer gehad hebben en kijk nu wel uit naar oud en nieuw. Lekker oliebollen bakken en heerlijk borrelen, dat wordt weer leuk!! Vorig jaar moest ik nuchter de oud en nieuw door want toen was ik zwanger haha.

@Famke, wat kun je heerlijk shoppen voor een meid he. Ik mag ook weer wat nieuwe kleertjes kopen voor Vera, joepie!!! haha.

Nou meiden, een heel fijn oud en nieuw en ik wens jullie allemaal veel geluk en gezondheid toe voor het jaar 2011!! En dat we allemaal maar heerlijk mogen blijven genieten van onze kindjes!

Liefs X

18. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    Hoi dames,

Allereerst iedereen een gezond en liefdevol 2011!!

Hoe is oud en nieuw bij jullie geweest?? De kindjes wat doorgeslapen??

Fenna hebben we niet gehoord!! Alleen helaas was ze s ochtends wel vroeg wakker voor 6u al. En wij lagen er nog niet zo lang in. Maar dat vergeet je snel als je zo'n klein wondertje tussen je in hebt liggen.
    We hebben daarna nog met zn drieen geslapen tot half 9.
    Toen Fenna weer moe werd gingen we naar mn schoonouders zodat ze daar kon slapen. Maar op de een of andere manier wil ze daar nooit slapen. Net of hangt er een vreemd luchtje ofzo, we weten het niet.
    s Middags naar mijn ouders gegaan en haar daar op bed gedaan, daar had ze dag er voor heerlijk geslapen, maar ze wilde nog niet. Nog wat drinken gegeven. Uiteindelijk is ze door een wandeling inslaap gevallen.
    Gister weer een en al allende. Vanaf 10.30u niet meer geslapen, ja s middags een klein uurtje. Gisteravond huilde ze en als we bij der kwamen kregen we een lach:x we wisten niet meer wat er was. Gewoon te moe om te gaan slapen...??
    Ze is pas tegen half 10 gaan slapen.
    Ik probeer ze vandaag weer in der ritme te krijgen.
    Hebben jullie kindjes al een 'schema' ??

7u wakker + drinken
    9u naar bed
    11u wakker, fruit en uur later drinken
    13u in bed
    17u wakker + drinken
    20u fles en slapen

19. raspberry

Hoi allemaal!

@Famke, ik neem aan dat je de vraag niet aan mij stelt maar Vera heeft wel een "schema" maar dat is logisch natuurlijk. Heeft wel een hele tijd geduurd hoor, vooral omdat ik voedde op verzoek. Maar dat maakte me helemaal niks uit.

Hier gaat alles prima. Vera haar 4 boventanden zijn er nu goed door na wel een paar dagen last te hebben gehad. Ze heeft zelfs 2 nachtjes bij ons in bed geslapen maar gelukkig dat dat nu niet meer nodig is.
    Verder gaat alles z'n gangetje dus weinig te vertellen. We zitten wel weer opnieuw op het wachtbankje, heb geen idee wanneer mijn nod is gezien mijn onregelmatige cyclus maar ik houd jullie natuurlijk op de hoogte.

Tot horens!

Liefs xxx

20. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

Aug 24, 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Allereerst nog de beste wensen....

Hier gaat alles super, gelukkig zijn de drukke dagen weer voorbij.
    Langzaam zijn we bezig een ritme op te bouwen aangezien ik over 3 weken:$ alweer moet werken....
    Overdag doet Mika het top slaapt gemiddeld 4 uur. S`avonds s`nachts gaat dit wat moeizaam, maar als hij s`nachts eenmaal slaapt dan is het wel 7a8a9 uur.:D

Vandaag naar het CB voor de 1ste prikjes.

Hoe is het met jullie?

Ik zal ook nog ff een foto plaatsen:

Share This Page