Ei zoekt zaad en heeft gevonden

Discussion in 'De mama's' started by raspberry, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    Jeetje roos dat is niet prettig dat je er nog steeds last van hebt. Net zoals raspberry al zegt pijn ontstaat niet zomaar.
    Hopelijk weet de HA de oorzaak want er is niets minder dan pijn te hebben.
    Sterkte meid en laat je even weten als je meer weet?

raspberry Spannend;);) Het wachtenbankje....
    Vorig jaar dit (afgelopen) weekend hadden we een positive test in handen en nu ligt dat kleine mensje al lekker in haar eigen wiegje te slapen....

2. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

Aug 24, 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Vanmiddag bij de HA geweest en het is toch wel raar dat ik nog steeds pijn heb. hij stelt voor morgen weer bloed te prikken om te kijken of er misschien toch niet een langzaam opkomede blindedarm ontsteking is.

Ik houd jullie op de hoogte.

Raspberry spannend meid hoop dat het raak is hoevaak ben jij nu ongesteld geweest sinds Vera er is? en geef jij nog steeds volledig BV?

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hey Roos, fijn dat je een bloedonderzoek krijgt, dat zal hopelijk uitsluitsel geven.

Ik ben in augustus weer voor het eerst ongesteld geworden maar heel onregelmatig. Ben nu 4 keer ongesteld geweest en moet het komend weekend dus weer worden, of niet hihi.
    Ik geef nu sinds 4 weken geen borstvoeding meer maar ik heb 5 maanden volledig gegeven en ben het toen wat gaan afbouwen omdat ik weer aan het werk moest. Ik ga op het laatst nog maar 2 keer per dag borstvoeding dus niet zo veel.

Meid ik hoop dat je snel meer weet, laat je het weten?!

Liefs! X

4. raspberry

En hoe ist het met de andere meisjes en kindjes??

5. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    roos Spannend hoor. Jeetje. Nu maar afwachten wat er uit het bloed komt. (m'n broer heeft ook ooit een dikke week lang met buikpijn gelopen en had uiteindelijk blinde darm ontsteking)

raspberry Voor jouw/jullie ook spannend wat het weekend gaat gebeuren. Je weet nooit hoe de natuur z'n gang gaat.
    Hier met ons alles goed! Fenna is een pittige meid met een eigen willetje. Ze krijgt 2 a 3 keer per dag bv, fruit en groente hapje en s middags nog thee met melk en voor de nacht flesvoeding.
    Gisteravond wilde ze niet in haar bed, alleen maar huilen en zodra wij er waren begon ze te lachen:x

6. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    roos Hoe is het met de pijn?? Is het al over?? Weet je al wat het is/waar het weg komt??

raspberry Druk aan het werk??

7. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

Aug 24, 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Er is niks in mijn bloed gevonden en ik moet zeggen dat de pijn wat minder is maar nog niet weg zijn inmiddels wel weer thuis. Ik wilde zo graag weer lekker met mijn gezinnetje zijn en de zorg voor Mika zelg dragen en het is best zwaar maar het gaat.

Raspberry weet je al wat?

8. raspberry

Hoi meiden!

@Roos, fijn dat het wat minder wordt maar toch wel raar....

@Famke, heerlijk toch zo'n pittige tante, das het mooie aan meisjes!

Ik ben inmiddels vanaf dinsdag druk aan het werk en het is een leuk gezin dus ik heb een leuke werkweek!
    Verder gaat alles goed met me, heb wel het gevoel zwanger te zijn....heb zelfs bandenpijn!! Raar maar waar!! Zou het???
    Morgenvroeg ga ik denk ik testen en ik hoop het zo!
    Ik zou het vreemd vinden als het niet zo is maar het is natuurlijk mogelijk dat het uitdraaid op een teleurstelling.....
    Ik houd jullie op de hoogte maar moet natuurlijk de hele dag nogh werken morgen dus ik kan het jullie pas eind van de middag vertellen.

Tot morgen dan! X

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    En en?? Raspberry hoe staat het er voor???

10. raspberry

Ik ben vandaag officieel van het wachtbankje af, ik ben ongesteld geworden helaas. Ik had goede hoop maar ik ga me niks meer van symptomen aantrekken want dat klopt dus ook voor geen meter!!
    Op naar de volgende ronde, het komt vanzelf!

11. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    raspberry Jammer meid! Nee syptomen moet je je niet te veel van aantrekken. Je wilt zo graag en 'denkt' dan soms wel dat het zo ver is....
    Op naar de volgende rond! We wachten het af!

12. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

Aug 24, 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Raspberry, Balen meid. Succes in de volgende ronde.

Liefs Roos

13. raspberry

Dank je wel meiden! X

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    Graag gedaan raspberry!!!

Ik zat me ineens te denken hoe t met dreamy & sookie zou gaan?!
    Iemand een idee??

Hier gaat alles goed, alleen zijn we aan t zoeken naar een nieuw ritme voor Fenna.
    Het probleem is dat ze tegenwoordig s avonds niet wil slapen.
    Ze ligt wat te jeuzelen/huilen in der bed en als wij er komen lacht ze...grrr:x
    Gisteravond heeft ze dit ander half uur vol gehouden. Uiteindelijk maar bij ons in bed gelegd en aan de borst laten drinken, hier is ze in slaap gevallen om 22u. Tot 'gevolg' dat ze nu (9.10u) nog slaapt. Dat is opzich niet erg, maar we willen haar s avonds wat eerder laten slapen. Als ze overdag op bed gaat, moeten we er misschien 1 a 2 keer naar toe om de speen en knuffel weer te geven en dan is t klaar en gaat ze slapen....Dus best vreemd.
    En dat terwijl ze gister best moe was. Was misschien ook wel een beetje drukke en andere dag dan anders, wie weet is dit t wel geweest.
    Ik ga deze week naar een ander ritme zoeken!

15. raspberry

@Famke, tja ritmes is altijd lastig. Vera heeft soms ook dagen dat alles ineens niet meer gaat en dat ze veel wakker is en ze heeft ook al eens 2 nachten tussen ons in gelegen maar het komt ook altijd ineens weer goed merk ik. Succes met de kleine meid!

Ik weet ook niet hoe het nu met Sookie is. Ik heb haar ongeveer 2 weken geleden al een mail gestuurd maar ik heb nog geen reactie hier op terug. Ze zal wel niet zo'n zin hebben om te reageren, wat ik ook goed begrijp. We wachten het maar af.
    Hoe het met dreamygirl is weet ik ook niet....

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    Heel herkenbaar dus een ritme zoeken. 's Ochtends heeft Fenna wel een goed ritme, maar voor s middags moeten we iets zoeken zodat ze tussen 19-20u op bed kan.
    Ze heeft inderdaad ook wel eens tussen ons in geslapen. We zijn er geen voorstander van maar goed soms is dat de oplossing.

Nadat je mij een pb had gestuurd hoe t ging met Sookie, heb ik der een pb gestuurd, maar daar heb ik ook geen reactie op.
    Ik begrijp dat hoor, daar heeft ze vast ook helemaal geen zin in.
    Precies het is afwachten.
    Jammer dat we niet weten hoe t met dreamy is. Wie weten komen we haar weer eens tegen.:(

17. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

Aug 24, 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Hier ook nog niet echt een ritme. Hebben jullie een idee hoe ik een beetje in een ritme kan komen qua voedingen?

Ik heb contact gehad met Sookie en volg haar op fasebook en wat ik begrepen heb is dat ze vorige week een pittege operatie heeft gehad (ik weet niet precies wat voor operatie) en dat ze morgen naar huis mag. Ik probeer binnenkort naar haar toe te gaan en zal jullie dan even een update geven. Als jullie het willen zal ik een berichtje op fasebook van jullie achterlaten.

18. raspberry

Oh Roos dat is fijn, wens haar heel veel sterkte van ons en het zou fijn zijn om te weten hoe het nu met haar gaat. Ik denk er wel veel aan.
    Dank je X

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    Ik ben het helemaal met Rasberry eens hoor Roos!!
    Denk ook vaak aan der hoe t zou gaan.

20. famke24

famke24 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,233
    0
    0
    He meiden,

Hoe is het nu met jullie? En met de kindjes, allemaal tevreden en goed aan het groeien??

Hier gaat t zijn gangetje.
    We hadden vorige week eindelijk een ritme gevonden voor Fenna, ze ging om 19,15u slapen en sliep dan zeker 12uren!!
    Maar helaas vrijdag was het weer mis.
    Opa & oma kwamen om kwart voor 7 langs, ze kreeg op dat moment de fles van mij en lag bijna te slapen, maar ja toen moest ze nog even bij hun op de arm, gevolg: klaar wakker!!
    Tot 22u zijn we met der bezig geweest, ze was te moe om te slapen. Speen weer kwijt, knuffel kwijt, ze wilde bij ons zijn:x
    Mn man zei neem der maar mee naar beneden, ik zei nee want dan word ze alleen maar geactiveerd en weer druk en gaat ze helemaal niet slapen.
    Zaterdagmiddag weg geweest en s avonds sliep ze om 20u, zondag ging t ook weer goed, maar gisteravond weer mis!!
    Ze heeft ons wakker gehouden tot 23u! :$
    Morgen is mn man jarig en komen beide ouders en zaterdag de rest van de fam. maar ik ben bang dat het weer huilen word....Zie er best wel tegen op.

Iemand tips???

Share This Page