Ei zoekt zaad en heeft gevonden

Discussie in 'De mama's' gestart door raspberry, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Famke, heel erg vervelend! Ik herken het wel hoor.
    Ik geef altijd de laatste fles 's avonds boven. Ze gaat dan eerst in de pyjama en we blijven dan boven met haar. Dan dus de fles en meteen op bedje. Misschien is dat nog een optie??

Hier gaat alles prima, Vera is best wel ziek geweest maar al weer lekker opgeknapt, alleen nog snottebellen. Ze heeft inmiddels nog een tandje erbij beneden dus nu al 4 boven en 3 beneden.
    Donderdag moet ik weer met haar naar het CB. Ben weer benieuwd qua gewicht enzo want ze eet sinds ze ziek werd heel slecht en ze is ook afgevallen dat kun je gewoon zien. Gelukkig maar dat ze het wel over heeft.

Meiden, hoe gaat het met de rest?? We horen niks meer van jullie!!

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Het is dus wel heel herkenbaar dat gedrag. Maar goed wij mogen niet heel erg klagen hoor.
    Vanavond ging het goed, ze sliep vrij snel rond 19u.

Ze begint trouwens ook wat een kennig te worden of is dit te vroeg??

Arme meid dat ze zo ziek is geweest, het heerst heel erg, helaas. Gelukkig hebben wij er nog geen last van.
    Heerlijk dat ze al 7 tandjes heeft, staat zo schattig die kleine tandjes.
    Succes op t bureau

3. raspberry

@Famke, eenkennigheid komt meerdere keren voor en inderdaad ook al als ze nog heel klein zijn. Heeft Vera ook echt wel gehad maar het zijn inderdaad maar fases en het gaat vrij snel weer over gelukkig.

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hoi allemaal!! sorry dak hier zo weinig ben...maar heb gewoonweg haast geen tijd...druk druk druk met 2 meiden !! 1 maart begin ik met mijn nieuwe baan...ben apothekersassistente en ga in een huisartesenpraktijk werken..ik ga ook de opleiding voor doktersassistent doen, ben benieuwd hoe ik dat ga combineren:p het is weliswaar een thuisstudie maar het vergt veel zelfdiscipline...heb afgelopen maandag een tattoo laten zetten...zal ff een foto plaatsen!

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ben er helemaal happy mee!!

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    fae die groeit ook als kool en is sinds afgelopen weekend echt aan het rollen geslagen...daarvoor deed ze het een enkele keer maar nu echt de hele tijd!

7. raspberry

@Linda, wauw een tattoo! Ik vind het mooi maar durf er zelf niet aan te beginnen. Mijn vent daarentegen heeft hele grote tattoos!
    Begrijpelijk dat je het druk hebt meid en wat spannend om weer te gaan leren. Heel veel succes daarmee, komt vast en zeker goed!

8. raspberry

Wauw en wat is je meisje al weer groot, wat een mooi koppie, zo guitig!

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Dus Vera heeft het ook zal zo vroeg gehad, eenkennig zijn. Het is niet heel erg, maar wel eens vervelend. Zaterdag paste mn vader eventjes op, ze huilde alleen maar (opa wist op zijn manier niet dat Fenna een speen heeft als ze slaapt en oma dit nog gezegd had toen ook zij weg ging, we hebben er wel om gelachen).

Linda Wat een snoepie van een meid zeg! Ze ziet er goed uit. En al druk aan het rollen! Dat doet Fenna nog niet, ze ligt wel steeds meer op haar zij, dus zal vast niet lang meer duren.
    En wat een mooie tatoe, als ik het goed zie zijn het de 1e letters van de meiden?
    Het is ook druk met 2 kinderen om je heen. Merk het hier ook als de oppas kids er zijn. Dat is niet erg, probeer er van te genieten.
    Wauw je gaat aan de studie, goed van je hoor!
    Heel veel succes er mee en ook met je nieuwe baan.

10. raspberry

@Famke, ja Vera heeft het met vlagen hoor. Soms ineens is ze weer een paar weken eenkennig. Het heeft ook heus te maken met het karakter van je kind en hoe het kind zich voelt denk ik. Maar het schijnt heel normaal te zijn dat je kind dat heeft en dat het niet maar 1 fase is maar eigenlijk gewoon meerdere fases.

11. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ik meende altijd dat het maar 1fase was, maar dat ze voor eenkennigheid wat ouder was.
    Net wat je zegt, maar net hoe ze haar voelt. Want naar de ene lacht ze wel en de andere kijkt ze vreemd aan of ze zet t op een huilen:x

12. raspberry

Precies! Ach geen kind is gelijk! En aan alles komt een eind, zo ook aan de vervelende periodes.

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ow ja hoor. Helaas komt aan sommigen dingen een eind...de babytijd gaat veel te snel voorbij;)

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe is het? Wat een weertje vandaag zeg, niks aan, je word er zo depri van!!

Ik wil even mn verhaal kwijt, was gisteren sjaggie en volgens mn man lag t er aan omdat ik bijn in de rode week zit.
    Had Fenna op bed gedaan en na 20min sliep ze, was er een paar keer geweest om de speen te geven. Zit ik lekker op de bank met een bak thee(was erg moe) komt de visboer er aan en roept vanalles om, gevolg Fenna wakker:x
    Ze wilde niet meer slapen, huilde alleen maar. Heb der uit bed geplukt met de slaapzak aan en zo in de box gelegd en ik ben op de bank gaan zitten tv kijken.
    Mn man kwam thuis en zei wat is hier aan de hand, ik hem t uitgelegd. Ik mocht niet boos op Fenna worden maar op de visboer.
    Ik zat er gewoon door heen, ben moe.

Vanmorgen lekker kunnen uitslapen tot 8.45u met Fenna.. Even over 10u gaf ze aan moe te zijn dus heb der weer op bed gedaan.
    Maar nu is ze alweer wakker, ze jengelt om. Normaal ga ik er gelijk naar toe maar heb er geen puf voor.
    Er komt me thuis niks door de handen maar wil zo graag alles aan kant, want morgen krijgen we t huis vol visite.
    Nou hopelijk lukt het om vanmiddag nog wat te gaan doen:(

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Druk meiden met de kids?;)

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hoi,

Jammer dat het hier zo rustig is en niets meer word geplaatst.
    Het lijkt me dan ook maar een goed idee om dit topic te sluiten:(
    Meiden het gaat jullie goed met de kids. Veel geluk & gezondheid voor in de toekomst.

Liefs mij;)

17. raspberry

Hoi dames!!!

Ik ben zwanger!!!
    Het is nog heel pril, heb al 6 dagen voor mijn nod posi getest. Maar we zijn enorm blij! In de tweede ronde al raak!

Liefs en dikke kus X

18. raspberry

Hoi Famke!
    Het is hier inderdaad erg rutig, ik schrijf wel veel in een ander topic omdat het daar lekker druk is.
    Wel jammer om deze te sluiten want het was zo leuk!!!
    Je blijft toch wel in mn vriendenlijstje staan he??

19. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    lieve Raspberry van harte gefeliciteerd, jeetje vorig jaar was dit mijn maand. Wat gaat de tijd hard.

Hier gaat het niet zo goed. Ik heb een postnatale depressie en begin vandaag aan de medicatie en 1 deze dagen wordt er een afspraak gemaakt met een pshychiater. Gelukkig kan ik wel van mijn kleine mannetje houden en gaat het met hem allemaal goed.

Ik ben hier ook niet zo vaak te vinden omdat het hier erg rustig is. Ik ben wel erg actief in een ander mama topic.

Liefs Roos

20. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    #180 famke24, 21 feb 2011
    Laatst bewerkt: 21 feb 2011
    Hoi meiden,

Jeetje Roos, wat een heftig en vervelende situatie voor jouw/jullie zeg. Gelukkig maar dat je nog wel kan genieten. Beterschap voor jou.

Raspberry, wat een goed nieuws!!! Wat super zeg!! En zo snel, meid gefeliciteerd...enne genieten he. Hopelijk mag het een goeie zwangerschap zijn en worden. Heb je t besef al een beetje?

Het is hier inderdaad rustig, ik ben af en toe ook lekker aan t kletsen in een ander topic. Maar wij hebben toch wel veel opgebouwd en lief & leed gedeelt. Maar natuurlijk blijven we vrienden. Hopelijk horen we af en toe nog eens wat van elkaar. Via dit topic(als t er nog is) of via de mail.;)

Deel Deze Pagina