ik heb even een vraag (ja nog 1..) ik ga morgen n test doen omdat ik het gevoel ben dat ik zwanger kan zijn.. nou had ik net bij t na het toilet gaan n dik stuk (leek op rubber) iets in de wc liggen wat kan dat zijn? misschien maak ik me druk om niets maar ik vin t erg vreemd ik hoop dat iemand mij kan zeggen wat dit kan zijn..
ja die cyclusbanner die moet ik maar weg doen want ik ben paar weken geleden dus de pil vergeten en sindsdien ben ik wat misselijk en veel hoofdpijn.. en toen kwam ik op deze site terecht voor n vraag en toen heb ik die banner aangemaakt maar ik bedoel als ik zwanger ZOU zijn is het al langer.. snap je het nog? neej helemaal niet rood, wit was het jah soort rubber weet niet goed hoe ik t moet omschrijven
Nee joh waarom spijt, je vraagt je toch af wat dat is, ik zou het alleen niet weten, daar is een forum toch voor! Spannend hoor, ik ga morgen zeker chekken of je uitslag hebt!
Pil vergeten Wat te doen indien een pil vergeten is? Het volgende geldt voor de eenfasepil, de tweefasenpil en de driefasenpil, maar niet voor de minipil: Pil vergeten in te nemen, minder dan 12 uur na het gebruikelijke tijdstip: de vergeten pil kan tot 36 uur na inname van de vorige pil alsnog worden ingenomen. De pil blijft dan betrouwbaar. Pil vergeten in te nemen, meer dan 12 uur na het gebruikelijke tijdstip: Pil vergeten in de eerste week: neem alsnog de vergeten pil in. Pilschema gewoon afmaken. Zeven dagen aanvullende maatregelen(condooms) nemen. Als er geslachtsgemeenschap is geweest in de 7 dagen vòòr of 7 dagen nà het vergeten van de pil zonder aanvullende maatregelen, kan de morning after-methode worden overwogen. Na de morning after-methode kan het pilschema worden afgemaakt; nadat 7 tabletten zijn geslikt is de pil weer veilig. Pil vergeten in de tweede week: neem alsnog de vergeten pil in. Pilschema gewoon afmaken. Er zijn geen aanvullende maatregelen nodig. Pil vergeten in de derde week: er zijn 3 mogelijkheden: Neem alsnog de vergeten pil in. Pilschema gewoon afmaken. 14 dagen aanvullende maatregelen(condooms) toepassen. Neem alsnog de vergeten pil in. Daarna nog minimaal 7 tabletten slikken ook al is het einde van de pilstrip bereikt. Bij de tweefasenpil en de driefasenpil doorgaan met pillen van de laatste fase. De menstruatie wordt hiermee uitgesteld. Vervolgens een stopweek inlassen. Eventueel kunnen twee strips na elkaar worden geslikt; dit kan ook bij de tweefasenpil en de driefasenpil. Bij het slikken van twee strips na elkaar is er wel kans op doorbraakbloedingen. Bij deze mogelijkheid zijn geen aanvullende maatregelen nodig. Direct een stopweek inlassen en na maximaal 7 dagen (inclusief de dag dat de pil is vergeten) weer met een nieuwe strip beginnen. Hierbij zijn geen aanvullende maatregelen nodig . Hoppelijk heb je er wat aan
Trigynon is wel erg gevoelig als je een pil bent vergeten. Als ik eentje in de laatste week vergat, werd ik altijd gelijk ongesteld een dag erna. Ik ben benieuwd, succes met testen,
ja heb ik ook wel eens gehad met deze pil, of als ik m n keer door wou slikken en dus niet ongi wou worden, werd ik het toch en gelijk 2 weken rare pil maar ik laat het jullie morgen weten!