Ik heb ff een vraagje. Ik heb altijd een regelmatige cyclus, maar deze maand heb ik op dag 20 nog steeds geen ei gehad. Ik gebruik deze maand geen ovu testen, maar temp. Dit die ik nog niet zo lang, maar omdat ik eerder al getempt heb weet ik dat mijn basis temp. 36,8 is en na ei ong. 37,2. Ik heb al diverse symptomen gehad. Vruchtbaar slijm, sterk ruikende urine, gevoelige tepels. Alleen blijft mijn temp laag. Twee keer is mijn temp heel laag geweest. 3 dagen voor verwachte eisprong 36,5 en op de dag van verwachte eisprong 36,4. Mijn temp steeg daarna stapsgewijs en blijft wet steken op 36,8 of 36,9. Zou het kunnen dat ik toch een eisprong heb gehad? Alvast bedankt!
Misschien echt oliedom maar kan je temp afwijken omdat je op vakantie bent in warm klimaat? ik weet het niet hoor, vraag me af.
meet je je temperatuur voordat je naar het toilet bent geweest in de ochtend, elke ochtend hetzelfde? Dan zou het niet zo veel te maken moeten hebben met de temperatuur buiten.. Of ben je ineens zonder dekbed gaan slapen ter verkoeling? of is dat ook een oliedomme vraag? haha geen idee.. Misschien heb je m wel op die dag van 36.9 gehad? Waarom gebruik je geen ovu testen?
Y87, lijkt mij niet te moeten uitmaken Jojo1984, ik temp ongeveer rond het zelfde tijdstip. Ik doe het ook voordat ik moet plassen. Ik gebruik nu geen ovu testen omdat ik op vakantie ben en bij mijn schoonouders logeer. Vond dat een beetje onhandig.