Diaree help...:(

Discussion in 'Gezondheid' started by Pollewop, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pollewop

Pollewop Actief lid

Dec 7, 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Nou lekker genant he..
    maar ik heb al vanaf 5 uur, flink diaree.
    Gewoon water.. doet ontzettend zeer!
    Nu maakt ik zorgen, kan t zijn dat er iets niet goed is met mij of mn kleine?

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

mss wat verkeerds gegeten. Als t niet stopt zou ik morgen vroeg ff de huisarts bellen om te kijken wat je t beste kan doen.

Succes ermee :(

3. patries38

patries38 Bekend lid

May 2, 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi,

Suikers en zouten zoals ORS, anders cola met suiker, bouillon.
    Geen zorg voor je kindje, die merkt er niets van, die pakt wat het nodig heeft.
    geen zorg dus, alleen vcoor jou vervelend.Geen medicijnen gebruiken!

4. amilah

amilah Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    1,014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Je kan wel norrit nemen. Dit mag wel tijdens de zwangerschap! Bij mij helpt dat heel goed. En zorgen dat je voldoende drinkt!

5. Pollewop

Pollewop Actief lid

Dec 7, 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Nou nog steeds tzelfde hier..
    Kan niet echt zeggen dat ik iets verkeerds gegeten heb.
    Maar heb een fles water lang mn bed gezet vanacht echt 2x gevuld.. z'n dorst!
    Ben benieuwd hoe deze dag verloopt.

Mn vriend zei al kan dat geen zwangerschapvergiftiging zijn..?
    Ik dacht toch van niet of wat denken jullie?

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Ik zou voor de zekerheid even de huisarts of vk bellen, waterachtige diaree gaat meestal samen met zuren uit de maag vandaar dat deze zo brand aan je poepert. (sorry maar probeer t zo netjes mogelijk te zeggen hé)
    Misschien weten hun wat je het beste kan doen en of dat je even langs moet komen.
    Laat even je bloedwaardes testen ivm zwangerschapssuiker, misschien komt daar die dorst wel door.

Eet een droog beschuitje en drink een kopje boulion, maar ga niet te snel aan de norrit, verstopt zitten is namelijk ook geen pretje.

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Diarree is geen symptoom van zwangerschapsvergiftiging hoor! Dan zou je andere klachten hebben zoals hoge bloeddruk, hoofdpijn, bandgevoel bovenin je buik, sterretjes zien etc. Daar zou ik me geen zorgen om maken.

Maar als ik jou was zou ik toch de vk even bellen en vertellen van je diarree. beter te vaak gebeld dan te weinig! En ze kunnen je evt. geruststellen!

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Is inderdaad geen teken van zwangerschapsvergiftiging. Oude cola drinken waar de prik uit is helpt enorm. Sterkte ermee.

Share This Page