Dames,, Graag jullie mening. Heb vroeger erg veel last gehad van pco en had geen eisprongen. Heb er nu 2 rondes 1 gehad al was het aantal dagen verschil groot. Test nu 2 x per dag had gisteravond een vrij lichte ovu test vanmorgen een donkerdere zoals je op de foto kan zien en nu net weer bijna wit. Heb ik m'n piek gemist? Om de dagen klussen heeft hier geen zin en moet onze donor dan bellen voor zi.
Denk dat hij nog moet komen dese streepjes heb ik de gehele cyclus door hij moet veel donkerder dan dat
Ja ik test ook 2x per dag temperatuur ook zodat ik zeker ben als ik dan keer me piek gemist heb dan weet ik dat hij wel geweest is... Wij klussen meestal om de dag soms niet maar als hij dan heel donker is dus als ik op punt komt dat me piek er aan kan komen klussen we zoiezo wel om de dag en als ik dan geen piek vind kan ik aan me temperatuur terug zien dat me eisprong wel geweest is Maar t streepje die jij nu heb heb ik regelmatig is voor mij normaal bij mij is hij soms in de ochtend ook donkerder dan smiddags niet maar vaak zegt dit niks omdat je lh kan wissel door meer geconcentreerde of minder geconcentreerde urine