Is het mogelijk dat je zwanger raakt vlak voor je eisprong, maar ook een positieve ovulatietest hebt?
Je moet eerst je ei hebben om zwanger te raken, je zal dus altijd als je een ei hebt tenminste een posi ovutest krijgen. dan kan je zwanger raken, dan moeten die cellen zich gaan delen en een weg naar de baarmoeder maken, eenmaal na een aantal dagen in de baarmoeder te zijn aangekomen moeten de cellen, die zich al aan het delen zijn, nog nestelen, dit is na 4-10 dagen na het ei en dan als die innesteling goed gaat heb kan je op je NOD een posi zwtest hebben. Duidelijk?
Wat nog wel zou kunnen is dat je zwanger bent, en dat je nog een eisprong krijgt, dan heb je wel en een zwangerschap en een eitje, zo zijn er serieus broertjes en zusjes op de wereld die 1 tot 4 maanden van elkaar verschillen, dus ja het kan wel, mits je al zwanger bent.
Dit bedoel ik! Zwanger voor de eisprong kan degelijk wel overigens. Ik ben 3 keer zwanger geweest, van 2 weet ik zeker dat ze voor de eisprong waren. Twee-eiige tweelingen komen wel bij ons voor de in de familie.
hihihi iedereen raakt zwanger NA de eisprong.. je hebt een ei nodig om zwanger te worden.. maar je had waarschijnlijk sex voor de eisprong en niet erna.. maar je bent wel degelijk na je ei zwanger geraakt. Snappie?
Hihihi...ik ben een meester in vage vragen trust me! Wat ik dus bedoel is het volgende: Je blijkt zwanger te raken voor je eisprong...dus een paar dagen voor je eisprong bijvoorbeeld. Maar toch krijg je een positieve ovulatietest. Omdat het hormoon nog in je lichaam zit. Is dat mogelijk?
ja dat zou ook kunnen dan heb je gewoon 2 eitjes eh gelegd? geschoten? hoe heet dat? alleen op 2 verschillende dagen. maar ik denk niet dat je dan al een positieve zwangerschapstest zal hebben, maar theoretisch is het wel mogelijk,
Je hebt nog geen eisprong gehad.. dus dan kan je niet zwanger raken.. daar heb je een eisprong voor nodig, dan komt pas je ei vrij... bedoel je positieve ovulatie of zwangerschaps test...
hahaha de vraag.. ze heeft het over een positieve ovulatie test en niet een positieve zwangerschaps test. Maar misschien bedoelt ze wel dan 2 eitjes zoals jij zegt..
ja dat snap ik. dat ze geen zwangerschapstest bedoelt. ik bedoel alleen dat ze waarschijnlijk geen positieve zwangerschapstest kan hebben als het wel zo zijn zal, en zwanger en een positieve ovulatietest. Behalve als iemand al een maand of meer zwanger is en dan nog een eitje legt/schiet. Dan kan het allebei positief zijn,
hahaha..gelegd....zo voelt het idd ja. Nee, ga ook helemaal niet testen nu joh. Maar mijn borsten voelen heel anders aan en ik ben al dagen misselijk en eet me een ongeluk. Mijn partner is het ook opgevallen. Tijdens vorige zwangerschappen had ik zelfde symptomen. Ik wist al lang voor de NOD dat ik zwanger was. Maar goed, je geest kan gekke dingen met je doen wanneer je iets heel graag wilt. En gisteren en vandaag had ik een heel heel licht positief ovulatietest.
hehehehe...sorry voor de verwarring dames. Overigens had ik voor de NOD ook een positieve zwangersschapstest. Vruchtje ws toen een dag of 9/10