Alweer...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miss2015, Aug 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

May 9, 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit keer na bijna zeker te zijn, heb ik vandaag toch bloedverlies.. Nou nog niet zoveel

Begon met bruin/rood bloedverlies... Daarna na een uur maar 1 druppel en rozig bij het vegen.. Daarna weer even na een half uur gegaan, ook maar kleine druppel.. En rozig bij vegen...

Nou... Maar even een uur of twee niet naar de wc gegaan en nog steeds maar 1/2 druppels en tijdens wc bezoek werd het beetje meer... Normaal gesproken wordt het gelijk veel bij mij maar goed..

Ik zie dit gewoon als een menstruatie en op naar volgende ronde dan.. Beginnen met temperaturen vanaf morgen... En nieuwe ovulatietesten halen😑... Wat jammer, echt hatelijk...

Ik ga toch maar even morgen ochtend testen.. Zomaar😂

2. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Echt zwaar rot is dat he Miss!
    Maar misschien zet het helemaal niet door als ik jouw zo lees?
    Vandaar morgen nog een testje doen?
    Had ook een rare "menstruatie lees onttrekkingsbloeding" en lichte streepjes op de zwangerschapstesten van kv 2v5 en die testjes die je bij de apotheek kan kopen maar dan heb ik ze van de Jumbo gekocht. Streepjes krijg je heel moeilijk op de foto maar in het echt staan er gewoon lichte streepjes. Alleen streepjes worden niet donker dus ja moet ik loslaten, zit op mijn menstruatie te wachten en ondertussen kijken of ik een ei kan spotten het is cyclusdag 9 vandaag voor mij.....

3. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

May 9, 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga morgen testen, want het is nog steeds niet zoveel.. Normaal wel dus.. Lets see... Heb nog steeds wel rare gevoel in onderbuik..

4. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    dat van ineens rare manstruatie herken ik helaas... vorige cyclus 3 dagen minimaal bloedverlies gehad vrijdags begon t en maandags gebeld voor echo want wist niet wat het was en wat ik als dag 1 moest tellen.... (ivm behandelingen) en idd vrijdags dag 1. maar bij mij breekt t altijd meteen door... pats boem... en nu dus niet herkende t ook echt niet maar helaas was t wel een mensteuatie. overigens van t weekend weer ongi geworden en t bloedverlies was nu wel normaal maar de pijn zoals ik die normaal heb (krampen en rugpijn) was nog steeds bijna niks. (nou vind ik dat natuurlijk niet zo erg).

maar snap wel dat je nog testje wilt doen om er zeker van te zijn! hoop dat je toch gewoon zwanger bent

5. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

May 9, 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja lets seee, nou ook al is het niet zo, dit is voor mij als ronde 1, want heb deze ronde goed gedaan, vorige rondes had ik niet veel ervaring met ovulatie en dergelijke

6. marievs

marievs Fanatiek lid

Sep 16, 2013
    2,120
    294
    83
    Oh wat balen nu. Maar het kan nog alle kanten op. Ik dacht zaterdag ook dat ik ongesteld geworden was. Ik had een druppel licht roze bloed op mn inlegkruisje zitten (was een dagje weg, dus had die voor de zekerheid ingedaan). Bij het afvegen ook een roze sliert bloed, maar had op dat moment geen tampon bij de hand. Het volgende bezoek ook weer een sliertje. Dit was in de avond. Sochtends de tampon eruit en er zat gewoon niets op. Bij mij begint het ook altijd met een enorm bloedbad sinds de bevalling vorig jaar en vond het wel gek dat het nu zo begon. Ook voelde ik geen krampen zoals ik die anders heb bij een menstruatie en ook bij het inbrengen van de tampon voelde ik niets. Dus het voelde ook zo anders dan anders.
    Zondag daarom toch maar een test gedaan. Wilde namelijk eerst wachten tot morgen, maar ik voelde me zo niet lekker zondag. En die was dus knallend positief.

Er is dus nog hoop meis.... Hopelijk is het onschuldig.

7. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,592
    1,036
    113
    Female
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Het zou ook de innesteling kunnen zijn, ik blijf iig voor je duimen op een posi test

8. wish25

wish25 Bekend lid

Dec 23, 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik maak nu hetzelfde mee.. Van het weekend heel donker bruin en dik en vandaag weer bruin verlies maar lichter van kleur, precies zoals ik voor een ongi heb. Alleen ipv dat het toeneemt en helder rood wordt is het alleen maar afgenomen.. Ik had het idee dat het raak was deze ronde, maar mijn hoop is volledig weg.
    Hopelijk test je morgen positief, ik wacht af tot donderdag

9. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

May 9, 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb nu wel beetje meer rood verlies.. Dus ja kan gewoon een menstruatie zijn, hopelijk niet... Maar ja:( even aankijken tot morgen

10. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

May 9, 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een test gedaan en die was negatief! Ben als errst naar de wc gegaan toen ik wakker werd en geen 1 druppel bloedverlies sinds de avond.. Toen ik ging plassen kwam er wel een dikke klodder uit (sorry).. En tijdens vegen gewoon licht rood..

Gisteravond had ik weer last van buikpijn,echt die menstruatiepijn.. Normaal heb ik dit pijn niet tot zo laat, maar goed

Nu llig ik en voelt het gewoon, hoe ik normaal tijdens een menstruatie voel.. Dat het nat nat is.. Dus druppels enzo...

Share This Page