Beetje vreemd.. ik ben gister ongi geworden. Ik gebruik niet vaak tampons maar heb vanmiddag wel 1 in gehad alleen nu heb ik nadat ik hem uit gedaan heb helemaal geen bloed meer verloren, en dat is al sinds 7 uur vanavond. Zal wel normaal zijn zeker? Ik heb ook nog steeds een vreemd gevoel in mijn buik en last van mijn borsten. Er pukkels op mijn boven rug die ik nooit heb behalve in mijn vorige zwangerschap.. Is het gek als ik toch stiekem een beetje hoop hou of hou ik mezelf alleen maar voor de gek. Het bloed is volgens mij ook anders als normaal.. minder donker ofzo.. maar wel echt bloed alsof je een bloedneus hebt.. ben benieuwd of het snel weer begint. Weet iemand of dat gewoon is met tampons? Ik ga toch even kijken of ik weer bloed..
misschien heb je een tussenbloeding? heb je de pil gebruikt en ben je pas gestopt met de pil? dan kan het te maken hebben met ontpillen dan heb je de eerste tijd ook last van pukkels, vet haar, buikpijn, zere borsten,etc. ( zwangerschapsverschijnselen terwijl je niet zwanger bent eigelijk)
we proberen al een jaar zwanger te worden dus ben al een jaar gestopt met de pil. Zes maanden geleden ben ik wel zwanger geweest. Ik ga gewoon proberen geduldig te zijn .
als je normaal een tampon gebruikt zit er normaal gesproken altijd wel wat bloed op al is het maar een druppeltje je kan ook zwanger zijn en toch beetje bloed verloren hebben wat niets betekent. Wacht gewoon af tot morgen en doe eens een testje zou ik zeggen dan weet je het zeker.