Gister heb ik de punctie gehad. Een mooie resultaat van 14 eitjes. Vanmorgen heb ik gebeld en er zijn in totaal 4 eicellen bevrucht met ICS. Mooi resultaat zeg ik zelf. Nu ben ik erg benieuwd hoeveel bevruchte eicellen jij had na de punctie.
Bij onze Icsi behandeling zijn 16 eitjes weggehaald en hiervan zijn er 15 bevrucht. We hebben geen verse tp gehad en 11 embryo's zijn ingevroren. Succes!
Bij beide ICSI pogingen 10 eitjes, waarvan 6 bevrucht. Eerste ICSI uiteindelijk 2 ingevroren. Bij 2e ICSI geen cryo's. Groeten Jille
Dan heb ik toch niet zo heel veel bevruchte eitjes.... Waar zijn jullie in behandeling, wij in Dusseldorf.
1: 9 eicellen, 5 bevrucht 2: 7 eicellen, 3 bevrucht 3: 11 eicellen, 2 bevrucht (maar 1 heeft dag 5 niet gehaald, dus uiteindelijk tp van 1)
Em; volgensmij is 4 een mooi resultaat hoor! Wij hadden dan wel veel embryo's, maar dit wel moeten bekopen met overstimulatie en ziekenhuisopname, en geen verse tp. Positief daaraan was voor ons veel cryo's. Wij zitten in breda en tilburg.
Toen ik je berichtje las, dacht ik in eerste instantie ook dat het niet zoveel is omdat je 14 eicellen had. Maar aan de andere kant is het al heel fijn dat er 4 bevrucht zijn, sommige meiden hebben nog minder geluk helaas... Dus in principe is het een mooi aantal hoor! Ik moet het nog maar afwachten en zou ook al blij zijn met 4 bevruchtingen. Wij beginnen eind april aan onze eerste poging!
totaal 7 eitjes weggehaald bij de punctie, 6 bruikbaar waarvan, 4 behandeld met IVF, 2 niet bevrucht, 2 abnormaal bevrucht. 2 behandeld dmv ICSI beiden prima bevrucht, 1 verse TP gehad, helaas zonder resultaat en 1 cryo, die krijg ik maandag hopelijk terug als deze goed mag ontdooien..
Ik ben ook blij met 4. Het zaad was 1 milj. en de vorige keren was het 3,5 milj. Bij mijn pogingen in Rotterdam dat ik 1x 15 eitjes waarvan 7 bevrucht en 1 terug geplaats. En 1x 20 eitjes 11 bevrucht 1 terug geplaats en in in de vriezer. Deze is overgens niet goed uit de vriezer gekomen. Maandag laten wij er 2 terugplaatsen en dan maar hopen dat deze lekker blijven zitten.