Dag meisjes, na een derde miskraam heeft de gynaecoloog ons doorverwezen voor ivf. hij heeft ons naar dokter Nathalie d'hondt gestuurd. Is er nog iemand bij haar in behandeling geweest en wat zijn jullie ervaringen?
Ik ken haar zelf niet. Heb wel een tijd geleden even bij Dr Ombelet gelopen voor onderzoeken voor behandelingen. En nu gynaecologe Tinne Mesens.
Hallo. Ik ben zelf onder behandeling geweest bij nathalie donth niet voor ivfaar voor ovulatie inducatie, dus een veel minder jeftig traject.. Ik vind haar een lieve arts die heel betrokken overkomt ze is alleen altijd onwijs druk dus als je komt je afspraak zal altijd uitlopen ik ben ondertussen zwanger en ga ook mijn zwangerschaps controles bij haar doen, puur omdat ik haar een fijne arts vind
Ik ben in behandeling geweest bij dr. Dhont van vroig jaar juni tot oktober, en dit voor ovulatieinductie. Ben uiteindelijk wel overgestapt naar dr. Wisanto in Hasselt omdat ik me op een gegeven moment in de kou gezet voelde door dr. Dhont . In Genk is het zo dat de echo's voor FM gedaan worden door ofwel dr. Dhont ofwel dr. Mestdagh. Eerst doorliep ik een paar cycli met Clomid maar resultaat bleef uit en dr. Dhont stuurde me voor een hsg en toen dat oké was mocht ik overgaan op Menopur. Op dat moment was ik nog zeer te spreken over haar "snelle aanpak". Echter, na meer dan 15 dagen spuiten deed de Menopur helemaal niks. Dr. Mestdagh deed toen de echo en zei dat ik best een afspraak maakte met dr. Dhont zodat zij voor mij een ovariële drilling of LEO kon inplannen (een operatie die overigens gedaan wordt door dr. Mestdagh, maar aangezien ik niet haar patiënte was moest ik eerst naar dr. Dhont terug). Ik liep dus naar het secretariaat voor een afspraak en daar was dr. Dhont toevallig, die zei me doodleuk dat ik bij haar geen afspraak meer moest maken maar gewoon direct de operatie mocht inplannen. Het was toen oktober en een operatie kon pas in december!!! Helemaal verbouwereerd ben ik toen naar huis gereden, met een afspraak op zak voor een ingreep waarvan ik niet eens wist wat het exact inhield. Ik ben dan voor een 2e opinie geweest naar dr. Wisanto en hij bevestigde dat een operatie voor mij de logische volgende stap was. Hij gaf me ook de nodige uitleg en het was dus pas van hem dat ik hoorde wat men eigenlijk bij mij ging doen! Omdat deze ingrepen in Hasselt niet uitgevoerd kunnen worden heb ik de operatie toch nog laten doen in Genk, door dr. Mestdagh dus. Na de operatie werd me dan even snel meegedeeld dat ik nu maar naar huis moest en zien of het "nu zou lukken". Daarop ben ik dan definitief overgestapt naar dr. Wisanto, met succes overigens. Ik heb dus niet zo'n positieve ervaring met dr. Dhont, maar natuurlijk is dat persoonlijk. Los daarvan staat Genk vrij hoog aangeschreven als fertiliteitscentrum maar scoren ze zeer slecht op vlak van menselijkheid. Ik ben nochtans geen gevoelig zieltje maar het verschil met Hasselt is toch wel groot vind ik, en dat op vele vlakken. In elk geval, ik wens je veel succes, want velen zijn je daar zeker voorgegaan met goede resultaten!
Dank je wel voor de reacties. @ dolce : ik heb net het omgekeerde traject gemaakt : ben van hasselt naar genk overgestapt na heel negatieve ervaring met mijn gynaecoloog (waar ik al jaren ging, was wel een andere dan Wisanto). Ben benieuwd voor 9 juli ...
Zo zie je maar dat het voor iedereen persoonlijk is . Wisanto doet in Hasselt ook enkel en alleen fertiliteit. Alleszins heel veel succes!!!
Hallo dames! Ook ik ben in behandeling bij dr Dhont. Dit sinds augustus vorig jaar. Ik had asherman (verklevingen in de bm na curretage) en deze heeft dr. Campo uiteindelijk verwijderd. Ik vind d'r vriendelijk, maar ze is wel anders wanneer bv m'n vriend bij me is. Dan is ze wat vriendelijker. Maar echt problemen heb ik niet. Ja soms komt ze over alsof ze je dossier door elkaar haalt. Wel heb ik t idee dat ik geholpen word / werd. Voor mij is t nu even afwachten of de kleine nu wel blijft zitten maar ik ben er over t algemeen tevreden over!
hey xinxy, Ik ben ook bij dr Campo geweest ivm Asherman. Nadien nog 2 keer zwanger geweest, maar niet goed afgelopen. Daarom heeft de gyn ons doorgestuurd (om de beste zaad- en eicellen te selecteren enz... ). Blijkbaar volgen we hetzelfde traject, hopelijk lukt het ooit nog
Wij ook in Genk bij Dhont. Leuke arts maar wel druk, druk, druk. Door zelf rustig te blijven en schijt te hebben aan iemand die door moet en gewoon vragen stel, kom ik een heel eind. Tot nu toe, geen klachten. Blijven vragen totdat je je antwoord hebt.
Hi ike37, Na de operaties van Campo bleef m'n bms te dun. Die is nu gelukkig in orde. M'n man hebben ze laatst ook gecontroleerd en gelukkig zijn zijn zwemmers in perfecte staat. Afgelopen ronde was onze eerste ronde dat we weer zwanger waren na onze ma van vorig jaar en de operaties. Na dat bleek dat m'n bms weer goed was, had ik een aantal maanden op rij cystes. Dit was weer de eerste ronde die ok was, maar we waren te laat met de clomid. Woensdag mag ik weer opnieuw me clomid beginnen. En ja blijf hoop houden! Het lukt ons nog Wat muisje zegt, ze komt soms druk en verward over (in m'n ogen), maar als je inderdaad doorvraagt kom je er wel. Stel vragen indien je die hebt. Ik heb altijd eigenlijk wel antwoord gekregen op de vragen die ik stelde.