Eicel doneren?

Discussie in 'Donorschap' gestart door Lammetje91, 20 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Dit inderdaad. Het is ook lastig lijkt mij om dit in een gesprek aan te kaarten omdat je hen natuurlijk ook niet het gevoel wilt geven dat ze snel moeten zijn met hun traject. Mocht het uiteindelijk niet lukken en het heeft te lang geduurd, dat jij ze wellicht om wat voor reden dan ook niet meer kunt helpen. Misschien zou je ook gewoon kunnen aangeven dat je er enkel over nadenkt. Dan pin je jezelf ook nergens aan vast. Als wensouders is namelijk niks zo erg als wederom ergens op hopen om vervolgens weer met lege handen te staan. Al helemaal wanneer ze op het punt terecht komen dat ecd de enige optie is.
     
    Lammetje91 en Lisa280887 vinden dit leuk.
  2. Lammetje91

    Lammetje91 Bekend lid

    12 dec 2016
    831
    518
    93
    Ja inderdaad. Ik denk dat ik dat moet doen. Onzekerheid is het ergste aan een traject (kan ik me zo voorstellen). Ze weten ook totaal niet waar ze aan toe zijn en welke stappen er genomen gaan worden komende tijd.
    Ik ga parkeren dat ik nu een keuze moet maken en het zelf bespreekbaar moet maken. In ern geschikt moment kan ik het alsnog voorzichtig aanstippen. bedankt voor het meedenken!
     
    puppy28 en Lisa280887 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina