Heee, Ik wil beginnen met tarwekiemolie. Zit nu op dag 6 van mijn cyclus (ronde 6 ook), die normaal 25 of 26 dagen duurt. Wanneer kan ik het beste beginnen met innemen? Gelijk of na de eisprong? Daar vind ik verschillende verhalen over namelijk. Ik ben benieuwd of iemand me een duidelijk antwoord kan geven. Voor een kortere cyclus hoef ik ze niet tenemen, want ik heb al een korte cyclus. Het gaat me meer om de verbetering van het slijmvlies. Ik hoor het graag van jullie! groetjes!!
Als ik jou was zou ik er direct mee beginnen. Ik slik het ook mijn hele cyclus door, het bevat vitamine E en dat is goed voor je weerstand en je hart en bloedvaten.
Je verwart het met teunisbloemolie denk ik. Tarwekiemolie kan geen kwaad, is juist goed voor je. Zorgt voor een eventuele goede innesteling. Gewoon beginnen met slikken, haha
Met tarwekiemolie mag je elke dag beginnen. Zoals devil al zegt is het goed voor je. Dus gewoon vandaag of morgen mee beginnen
Oke dank je wel allemaal voor jullie reacties! Ik ben benieuwd, heb het vanmiddag gekocht dus vanaf morgen ga ik beginnen! groetjes!