Eicel punctie onder narcose, ervaringen gevraagd

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Kikkert, Feb 17, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Er zijn maar weinig ziekenhuizen in nl die dat doen, jammer genoeg.. want ik ga voor mn gevoel het hoekje om met een punctie..

Zwolle doet een roesje. Zoals dr meeste.

Ik weet uit mn hoofd dat Utrecht en Leeuwarden bij uitzondering het onder volledige narcose doen. Maar dan moet je vaak al wel een punctie hebben gehad die onwijs zwaar voor je was.

Vraag het eerst in je ziekenhuis. Anders kun je nog een ander ziekenhuis zoeken!

Succes meis!

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

In zwolle krijg je standaard diclofinac en rapifen (morfine achtig) in infuus. En je kunt vragen om dormicum. Dat maakt je iets soeselig

3. Na een eerste helse punctie (met Dormicum, moet je nóóit willen) heb ik een punctie onder narcose gehad (één van de redenen waarom we naar Düsseldorf zijn gegaan). Ik vond het echt fantastisch. Was heel bang voor de narcose, maar nu zou ik het zo nog 3 keer doen. Vergeleken met de eerste punctie, was de 2e bijna een feestje te noemen ;)

4. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Eerste punctie met morfine, niets gevoeld
    Tweede punctie met sedatie, geen pijn, maar erg naar ervan geweest, m'n hartslag bleef veel te hoog
    Derde punctie met methadon, niets gevoeld en lag te spacen in de stoel. Had t helemaal naar m'n zin. 😂
    Alle drie de pijnbestrijding was prima te doen

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    Onze eigen Zh doet zowieso geen ivf dus we moeten dan toch overstappen mocht het zo ver komen. Wel fijn om jullie bevindingen te lezen. Maar het klopt iedereen heeft een andere beleving van pijn zelf heb ik een hoge pijngrens maar bij mij speelt angst door wat voorheen gebeurd is met het zetten met het spiraal een zeer grote rom

6. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

Feb 18, 2015
    1,425
    156
    63
    Als het vooral ook angst is, kan je ook Oxazepam vragen. Dat heb ik ook gehad (naaldenangst).

Share This Page