Ja haha dacht ik ook nog aan. Ik hoop uiteraard dat TP 1 succesvol zal zijn. De anderen ga ik dan doneren aan de wetenschap, of ophalen om aan de natuur terug te geven. Ik zou ze dan denk ik niet langer in de vriezer willen bewaren. Ik ga je op de hoogte houden. Lief dat je meeleeft, terwijl je zelf nog zo naar een tweede verlangd.
Aan de natuur terug geven lijkt me ook wel mooi zeg. Nooit over nagedacht dat dat kan. Ik denk als je ze in de vriezer houd, er altijd een gevoel blijft bestaan met zullen we. Tuurlijk leef ik mee! 2,3,4de , de trauma's, het traject , de hoop en de wens wordt er niet anders om. En we hebben zelf ook de wens voor een groot gezin, gezien mijn leeftijd wordt die kans wel steeds kleiner, maar toch. Hoop houden blijf je doen (in ieder geval voorlopig nog ).
Ik wil je zeker niks aanpraten maar dat chill zwanger worden... Zelf werd ik toch weer mega fanatiek voor onze vierde, je gaat uiteindelijk voor de winst en niet ala bezigheidstherapie. Al helemaal niet als je je een slag in de rondte zorgt voor de andere drie. Ik had mezelf wéér kunnen verliezen in nummer 4. Toch gingen alle potjes vitamines weer open, en zus en zo eten, geen wijn. Hadden mijn vriend en ik niet afgesproken, we zouden 'normaal' doen. Toch nog een keer amh/fsh geprikt; en die waardes waren al bagger kindloos dus laat staan de laatste keer. Ook deed ik maar als voorbereiding 2 cyclussen acupunctuur. Je hoofd en je hart, soms zijn ze het gewoon niet eens. Bij mij kwam die afschuwelijke controledwang meteen terug zodra ik Dusseldorf op een verkeersbord zag verschijnen. Gelukkig was de weg naar nr 4 kort. 1x punctie en verse tp mislukt en rustmaand spontaan zwanger. Mijn vriend had al spijt, niet van een evt kind/zwanger minder aandacht of seks maar aan die strijd van mij met mijn onvruchtbaarheid.
@natuur geven: niet elk Z-H of kliniek is het er mee eens. Maar het schijnt ooit iemand te zijn gelukt om ze mee te krijgen. Wbt Groot gezin: misschien krijg je ooit nog de mazzel om ook een meerling te krijgen... #hopen en dromen mag!! <3 Wbt chill zwanger worden, tsja... Dat is mijn stukje #hopen en dromen mag Maar nu denk ik echt nog dat ik wel chill blijf wat dat betreft. Ik wil alleen een foliumzuur ding slikken en niet allemaal fratsen er bij halen. Oké, wel prednison omdat het anders in mijn geval sowieso kansloos is. Maar dat is een klein detail Mijn wens is er omdat we nog cryo’s hebben. Mijn wens is nu niet zoals het was toen we nog geen kinderen hadden of zoals toen we alleen oudste hadden. Mijne wens is er nu, maar niet tot op het ‘hysterische af’ zoals toen we voor nr 1 en later nr 2&3 gingen. Als de cryo’s niet aanslaan zou ik absoluut niet de donor opnieuw willen laten doneren. Dan is het echt mooi geweest. Mijn bloedwaarden laten prikken heeft ook geen enkel nut want we gebruiken kant en klare embryo’s. En wbt wijn: we hadden al zo’n lijdensweg achter de rug toen we eenmaal de donoreicellen kregen dat ik de periode voorafgaand aan de TP wel gewoon een wijntje heb gedronken. Ik geloof echt dat ik er chiller in kan staan haha. Maar mocht je gelijk krijgen dan ben ik de eerste straks om het toe te geven Wat bijzonder trouwens dat je spontaan zwanger bent geraakt. Hóé dan haha? Nee, hoef geen details haha maar wat bizar! Bizar fijn!!