Eiceldonatie 2.0

Discussie in 'Donorschap' gestart door Killy88, 8 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 morgen weer een mooie kans! De duimen draaien!
     
    thousandoaks vindt dit leuk.
  2. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.294
    925
    113
    Vrouw
    Nienke91 vindt dit leuk.
  3. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Hij/zij zit weer! Uit die contractie echo blijkt inderdaad dat er teveel contracties in m'n baarmoeder waren, dus daar medicijnen via het infuus voor gekregen. Daar was ik wel blij mee, want dan is er nu tenminste wat anders. Embryo is goed ontdooid, terugplaatsing ging soepel, nu nog twee in de vriezer.

    Al even een balletje opgegooid dat ik de volgende keer die laatste 2 tegelijk wil terugplaatsen. Ik kan de stress van alle medicijnen en reizen niet aan om dan in Spanje te horen dat de laatste in de vriezer niet goed ontdooid is. Dus doe dan maar tegelijk. Zat er namelijk gister helemaal doorheen, hyperventilerend en huilend in bed. Hierna dus eerst maar eens een maandje niks.
     
  4. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.294
    925
    113
    Vrouw
    Fijn dat het ontdooien goed gegaan is en hij/zij terug geplaatst is. Hopelijk helpt dat infuus je!!

    Ik ga duimen!!!
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  5. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    @Muisje101 Wat goed dat ze daar achter zijn gekomen en er iets aan hebben kunnen doen. En zoo begrijpelijk dat je daar mega veel stress van ervaart, dat zou echt de grootste domper (even netjes taalgebruik) ooit zijn, daar aangekomen en medicatie hebben gebruikt en dan is de embryo niet goed uit de vriezer gekomen. Er wordt hier weer hard geduimd en veel aan je gedacht voor deze topper in je buik <3
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  6. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Lieve @Muisje101 Ik duim voor jullie en denk aan je ❤️
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  7. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Muisje101 super, we gaan weer duimen draaien! Hopelijk helpt de medicatie die je hebt gekregen, het voelt om ieder geval al fijn om te weten dat er een mogelijk nadelige invloed wordt weggenomen.
    Goed plan om het niet op het laatste embryo te laten aankomen. Bij mij ging bij de eerste poging de één na laatste niet goed en werd dus meteen de laatste teruggeplaatst. Daar was ik niet op voorbereid en dat viel mentaal nogal tegen! Dus het is fijn als je je daar een beetje tegen kunt wapenen.
    Maar laten we hopen dat ze sowieso nog lekker even in de vriezer mogen blijven en dat deze het gewoon gaat doen!

    @Nienke91 op jou had ik nog niet gereageerd, maar wat fijn dat je eindelijk weer van start kunt! We gaan voor weer een plakker, en deze keer op de goede plek graag!
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  8. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Hey lieverds, excuses voor mijn afwezigheid!
    Vertel zo... eerst even reageren op muisje en nienke.

    @Muisje101 Wat kan ik me goed voorstellen hoe je daar hebt gezeten. Lieverd! Maar wat fijn dat ze er nu iets aan hebben kunnen doen! Ik hoop zooo zooo erg dat het gaat helpen! Hopelijk heb je die twee cryo’s de komende 9 maanden niet nodig! ❤️

    @Nienke91 wat fijn dat er bij jou ook weer actie gaande is! Wanneer heb je weer een afspraak?
    Ook voor jou zullen mijn duimen draaien ofcourse! ❤️

    Hier was het de afgelopen twee weken even wat heftig. Onze zoon bleek teveel zijn afgevallen (meer dan mocht) en (mogelijk daardoor) ook veel te geel te zien. Een beetje gelig is normaal, maar hij werd alsmaar geler. Dus opgenomen in het zhuis, 3 nachten. Was voor mij weer even een heavy momentje met alle hormonen die steeds opspeelden. Hij heeft onder de lamp gelegen en daarnaast extra bijvoeding moeten krijgen. Gelukkig zit dat nu helemaal goed en zijn we inmiddels thuis alweer gewend. Tot ik afgelopen dinsdag zelf niet goed werd, leek alsof ik zware griep ging krijgen en kreeg uiteindelijk koorts. Helaas heb ik een fikse borstontsteking die tot nu toe (ondanks ab) nog niet helemaal verdwenen is. Gelukkig heb ik heel veel steun aan mijn man die nog steeds thuis is. Hij doet vrijwel alles omdat ik met mijn borst gewoon vrij weinig kan. Ons mannetje optillen is al zo pijnlijk en vind het zo zo zo rot! Maar probeer er alles aan te doen om te zorgen dat het zo snel mogelijk weg gaat zodat ik weer optimaal kan genieten. Cant wait want het is zo’n heerlijk tevreden en makkelijk mannetje. Waar ik nog weleens onzeker was over hem vastpakken of aankleden, laat hij mij gewoon lekker aanmodderen haha.
    Bij deze de snelle update! Hoop binnenkort op een meer positievere hihi!
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  9. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Hai,
    Sorry dat ik hier even in breek.
    Ik ben op zoek naar vrouwen die eiceldonatie in Portugal hebben gedaan? Ik heb hier wat terug gelezen maar kan het niet zo snel vinden.
    Ik hoor heel graag van jullie!
    Groetjes
     
  10. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Hai Parel,

    Geen Portugalgangers hier, maar misschien weten een paar dames van de laatste lichting hier wel meer over die optie..
    Je kunt ook op fb aanmelden bij ecd/eiceldonatie besloten groep. Daar kun je ook veel info halen.
    Succes!
     
    Parel30 vindt dit leuk.
  11. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @puppy28 hè verdorie, wat een narigheid!! Hopelijk snel alles weer beter.
    Maar je klinkt vreselijk in love met je kleine makkelijke mannetje.. ❤
    Fijn om even te weten hoe het gaat en hoe je je voelt!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  12. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie! Ik zoek hem vanavond even op! Dankjewel voor de tip!
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  13. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @puppy28 hè wat sneu! Niet fijn om je kleine ventje in het ziekenhuis te zien... En dan nog een borstontsteking er overheen! Maar gelukkig dat het met hem weer lekker gaat, nu alleen jij nog! En gelukkig kun je ondanks alles toch van hem kunt genieten, dat spat wel van je berichtje af haha! Veel beterschap en geniet van je mannetje!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  14. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Cactus92 vindt dit leuk.
  15. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Weer niet gelukt.
     
  16. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 :cry::cry::cry::cry::cry:
    Kan van alles zeggen maar niks is het juiste..
    Hele dikke knuffel voor jou ❤
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  17. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Muisje101 nee.... Zo oneerlijk :cry::cry::cry:!
    Dikke knuffel, ik denk aan je ❤️
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  18. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ach lieve muis... hoe is het mogelijk :cry: Ik weet onderhand niet meer wat ik nog tegen je kan zeggen; behalve dat het verschrikkelijk is. M’n hart breekt voor jullie. Heel heel veel sterkte ❤️
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  19. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    @Muisje101 ❤️❤️❤️ Zoals Killy mooi zegt, m’n hart breekt voor jullie. Had jullie zo anders gegund, zo anders voor jullie gehoopt. Alle liefs en knuffels! ❤️❤️❤️
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  20. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.294
    925
    113
    Vrouw
    Ach @Muisje101 wat ontzettend stom!!! Sterkte!!!
     

Deel Deze Pagina