Eiceldonatie 2.0

Discussie in 'Donorschap' gestart door Killy88, 8 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
  2. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Oeee niet gered tot zondag! :roflmao: Maar echt witter dan wit, Kruidvat test gedaan. Jammer! Had ook niet anders gedacht gezien het feit dat ik echt níks voel. Zal voor de vorm maandag (testdatum ziekenhuis) de predictor er nog ff tegenaan gooien. En dan hopen dat de wachtlijst voor de volgende poging meevalt!

    Fijn weekend kanjers! ❤️ (Wil iemand ff zon bestellen? o_O)
     
  3. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Nienke91 aaahh lieverd, wat kl*te!! Je verwachting mag dan niet hoog zijn geweest omdat je weinig voelde, maar niks ergers dan een spierwitte test.. Dikke knuffel..
    En als dat lullige straaltje zon komt mag je de mijne ook hebben.. ❤ xxx
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  4. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Hè verdorie @Nienke91... Je klinkt er heel nuchter onder (maar schijn bedriegt misschien...) maar we hadden je natuurlijk wel wat meer gegund na al het lange wachten!
    Hopelijk kun je wel meteen weer door, want de vriezer lonkt... (nog twee toch?)
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  5. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ach lieve Nienke... Wat ontzettend verdrietig voor jullie. Je klinkt sterk, maar het mag ook wel eens allemaal kut zijn. Wil je een dikke knuffel geven. Sterkte ❤️
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  6. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Super lief zijn jullie! ❤️
    Ja het eerste kwartiertje dacht ik gvd HOE DAN. Ik heb echt 120 :roflmao: zwangeren dicht om me heen en mij lukt t niet… vind dat m’n positiviteit wel beloond mag worden… :confused: maar! Dat gevoel is vast herkenbaar haha. En de aanhouder wint zie ik hier gelukkig in de meeste gevallen. ❤️ En na dat kwartiertje dacht ik, vakantie boeken, cocktails drinken en door! Een totaal mislukte poging hadden we nog niet gehad en hoort er ook bij! Inderdaad nog 2 in de vriezer dus dat dankbare gevoel pakken ze niet van me af hoor :cool:
     
    puppy28, Muisje101 en Cactus92 vinden dit leuk.
  7. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Ooh lieve @Nienke91 wat is dit rot zeg! Had zo gehoopt op goed nieuws, wij allemaal. Gelukkig heb je nog twee cryootjes, hoop zo erg voor jullie! En ik ben het helemaal met je eens, die positiviteit móet gewoon een keer beloond worden. Hallo!?!?!? Positiviteit is jouw tweede naam volgens mij. Heb daar zoveel respect voor maar jeetje mina wat moet je daar een sterke vrouw voor zijn! Elke keer weer zo opkrabbelen... We kennen het allemaal wel natuurlijk, maar volgens mij waren we lang niet allemaal altijd zo positief als jij steeds in je berichtjes. Ik hoop zo erg voor je lieverd dat allebei die cryootjes het gaan doen! Dikke knuffel! ❤️
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  8. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Super lief! Dikke knuffel aan jou en de kleine terug! ❤️ Hoop heel erg dat het goed gaat met jullie!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  9. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Dankjewel :). Met ons gaat het goed op de darmkrampjes na. De kleine groeit erg hard en het is elke dag weer genieten! Gun jou en @Muisje101 en alle andere die (nog) graag een kindje willen, dit gevoel ook zo erg! Maar dat gaat zeker goed komen! Ik blijf vertrouwen hebben voor jullie! ❤️❤️❤️
     
    Cactus92 en Nienke91 vinden dit leuk.
  10. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Wat is het rustig hier! Hoe gaat het met iedereen?

    @Muisje101 en @Nienke91 hoe gaat het met jullie? Hoop dat jullie de klap alweer een beetje te boven zijn en, misschien al een beetje aan de volgende poging kunnen denken... Of misschien alweer in de actiestand?

    @Killy88 hebben jullie ook alweer een nieuwe poging gehad of in het vooruitzicht?

    @Cactus92 @puppy28 @thousandoaks lekker aan het genieten van kleintjes?
    Hier wel in ieder geval! Ik blijf me verbazen hoe snel ze leert en groeit, mooi om te zien!
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  11. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Hoi hoi!!

    Hier hebben we even een domper te verwerken gehad. Het moest een keer gebeuren: Embryo nummer 13 is niet goed ontdooit; dus opnieuw beginnen.

    Vrouw wordt deze week ongesteld, dus we pakken maar weer door. Gesprek met de arts gehad over hoe nu verder. 13 goede embryo’s, 1 kind. Zijn voor hun ook geen lekkere statistieken natuurlijk. En hoe dankbaar we ook zijn voor onze kleine G, de ellende voel je gewoon weer keer op keer.

    mochten er meerdere eicellen geoogst kunnen worden, kiezen we voor 50/50 ivf/icsi. Ze willen me ook doorsturen naar Maastricht om het failure implementation te onderzoeken. Ik denk dat ik dit ga doen, maar we wachten eerst de verse tp af (die wil ik sowieso door laten gaan).

    Nou het gesprek duurde een uur, maar daar ga ik jullie helemaal niet mee vervelen. Feit is dat ik wederom ‘niet zomaar’ zwanger raak. Naja raken wel; blijven niet.

    Als ik nieuws heb dan kom ik het melden. Ga weer even de cocon in van spanning, frustratie, angst, onzekerheid, we kennen het allemaal wel. En als de punctie + wacht dagen achterwege zijn, kom ik er weer uit!

    Hoe is het met de andere meiden???
     
  12. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Killy88 damn... :( en dat dan ook precies met de laatste van de 13, hoe verzin je het!
    Maar nu dus weer helemaal van voren af aan beginnen. Jeetje, wat een moed! We gaan in ieder geval weer duimen voor een volle vriezer, maar dan deze keer wel met een hoger succespercentage graag... En ik tuur graag met je mee naar streepjes, maar heb zo'n vermoeden dat je daar nu niet meer zo van onder de indruk bent! Hoeveel biochemische heb je nu gehad? Ik zou er in ieder geval helemaal cynisch van worden.

    Ik kan me herinneren dat je hier wel eens hebt gezegd dat het achteraf misschien makkelijker was geweest om KID te doen. Is dat nu ook weer ter sprake gekomen? Interrelationele donatie komt natuurlijk het meest in de buurt van een kindje van jullie samen, maar het zou natuurlijk zomaar kunnen dat je daar misschien wat anders over gaat denken nu G er is. Al zou dat ook betekenen dat de kindjes biologisch geen volle siblings zijn, maar het is maar net hoe belangrijk je dat vindt natuurlijk. Vind dat wel interessante discussies, sinds we zelf het ecd-pad bewandeld hebben sta ik zelf altijd want ambivalent in dat soort dingen merk ik! Hoe dan ook, wat goed voelt voor jullie staat natuurlijk voorop!
     
  13. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    Hoi lieve meiden, sorry voor de stilte aan deze kant. Kwakkel met een handblessure dus probeer weinig te tikken, inmiddels helemaal het voice-messagen op whatsapp ontdekt ;)
    Hier gaat alles goed, ons meisje is volgende week alweer 4 maanden. Ze is onwijs lief en vrolijk, altijd aan het lachen. Lang en slank, net als haar papa :) Het drinken gaat nog steeds af en toe moeizaam, maar daar hebben we een modus in weten te vinden. En ze heeft inmiddels een lievelingsknuffel gekregen van lieve @Nienke91.

    @Killy88 Ongelofelijk wat je schrijft, 13 embryo's en één kindje. Ben zo benieuwd wat ze in Maastricht kunnen onderzoeken, maar ook wat daar dan nog anders uit kan komen dan het het advies van een schema met asprine en prednison. Heb jij daar een beeld bij? Ook wel benieuwd hoe je over KID denkt zoals @Equivoque schrijft, maar dat lijkt me een moeilijke beslissing (wil het niet voor je invullen uiteraard).

    Ook benieuwd hoe het met de andere dames is.
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  14. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Dag lieve kanjers!

    Aan deze kant was het ook even wat stiller. Was even niet helemaal mezelf meer :p. Heb echt even tijd voor mezelf genomen, 9 weken niet gewerkt en dat afgesloten met een heerlijke week vakantie op een van de Canarische Eilanden. Ging al wat lekkerder voordat we gingen en daar was t misschien wel de meest dankbare vakantie ooit. Ben weer herboren en inmiddels weer aan t werk (langzaam opbouwend). Begin juli mogen wij weer voor de volgende poging. Ben er niet zo mee bezig dit keer, misschien brengt t geluk ;).

    Jeetje lieve @Killy88 wat een k*t verhaal! Zacht uitgedrukt… wat een moed hebben jullie weer nodig voor een 2e kindje. Mooi dat je elke keer zegt dat jullie zo dankbaar zijn voor G, maar dat neemt deze pijn niet weg hoor! Daar mag je best van uit t veld geslagen etc zijn! Ik ben benieuwd naar dat onderzoek in Maastricht inderdaad… wens jullie in elk geval weer alle kracht toe ❤️

    Hopelijk gaat t met alle andere lieve meiden goed! De zon werkt in elk geval mee de laatste tijd :D veel liefs voor allemaal!
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  15. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Hoi lieverds, ook ik ben wat stiller geweest!
    Maandag weer voor het eerst naar het werk, vind het zo spannend en nu al buikpijn ervan!
    Met de kleine man gaat het goed gelukkig, groeit als kool!

    @Killy88 hoe gaat het met je? Zijn jullie ondertussen al naar Maastricht geweest?

    @Nienke91 wat lekker even er tussenuit! Ga je aankomende week weer starten? Heb je nog echo’s gehad vooraf? Gaan ze nu ook iets anders doen dan de vorige keer?

    Hoe gaat het met de rest van de dames (en hun spruitjes)?
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  16. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat het goed gaat met de kleine man! Hoe is het werken gegaan deze week @puppy28? ❤️

    Ja ik zit weer aan de Progynova :), maandag slijmvlies meten!

    Hopelijk gaat het goed met alle lieverds en genieten jullie net zo van t zonnetje als ik! :cool:
     
  17. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    Wat is het stil hier!! Hoe is het met iedereen?
    Hier alles oké, kleine dame alweer 5 maanden, ze gaat binnenkort wennen op de creche en ik weer werken. Lichamelijk heb ik nog wel ff te gaan qua herstel, dat had ik van tevoren niet zo verwacht.

    hoop ook van jullie iets te horen!
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  18. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Nou, inderdaad hè! Geen bericht goed bericht hoop ik! :) Hier iig goed! Mega gevoel dat t raak is… :roflmao: mag maandag pas testen maar man man man; pijnlijke borsten, lage krampjes/steekjes, gevoelige onderrug, vlagen van misselijk / weeiig, honger de heule dag, ruik álles x 100. Zo bizar! A fijn, nu dus hopen dat schijn zwangerschap niet bestaat :roflmao: én dat ie blijft zitten!! :thumup:

    Wat gaat dat hard hè! Bijna 5 maanden alweer, de kleine kanjer! Wat spannend straks wennen op de crèche! Hoe kijk je er tegenaan?

    Hoop dat het met de rest ook goed gaat! ❤️
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  19. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Inderdaad heeel rustig geweest hier...

    @Nienke91 oooh wat spannend weer.... Ik hoop zo dat je gelijk hebt!! En dit keer op de juiste plek graag... Hoe lang heb je nog geduld met testen denk je??

    @thousandoaks time flies! Zal wel even wennen zijn om je meisje achter te laten, maar ook wel weer lekker om weer met andere dingen bezig te zijn dan voedingen en luiers ;)
    En voor wat betreft herstel: de hechtingen genazen vrij snel, maar ik had ik niet verwacht dat mijn lijf nu nog steeds niet helemaal oké voelt; vooral mijn rug is drama. Nou ja, in nieuwstaat zullen we wel niet meer komen en de kleine dame is het meer dan waard. Maar inderdaad ook niet wat ik vantevoren had gedacht (maar misschien is het ook maar beter dat je dat niet weet!)...

    @Killy88 hoe is jullie tweede poging tot nu toe verlopen?

    Verder ben ik heel benieuwd hoe het nu gaat met @Muisje101... Als je dit leest, ik denk aan je!

    @Cactus92 en @puppy28 alles goed bij jullie? Met de kindjes is het sowieso genieten, hopelijk gaat verder ook alles goed!

    Onze kleine dame wordt echt al groot joh! Over een kleine drie maanden wordt ze al twee, echt ongelofelijk :o:! The terrible two's, we krijgen er soms al een voorproefje van ;) maar verder is ze vrijwel altijd vrolijk en zingt en danst ze de hele dag... Heerlijk!!
     
    Nienke91 en Cactus92 vinden dit leuk.
  20. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Hi meiden, ja wat erg hè.. we vallen hier gewoon stil, das niet de bedoeling..
    De domper van @Muisje101 heeft er goed ingehakt denk ik...
    En laten we @Nienke91 ook niet uitvlakken..
    Maar de goede vibes en symptomen spatten alweer van het scherm, dus laat maar komen die positieve test! Maandag is dan hoeveel dpo?? Ga je echt wachten??

    Onze wondertjes doen het goed zoals ik lees!
    5 maanden alweer @thousandoaks.. Dat lichamelijk herstel, en geestelijk als ik naar mezelf kijk, dat duurt nog wel even. Ik baal daar ook van, maar ben er ook nog niet en dan is mijn lieverd al 13 maanden..
    @Equivoque M alweer richting de 2.. niet normaal zo snel als dat gaat. Wat heerlijk dat ze zo vrolijk is, op een driftdingetje en weigeringetje na ;)
    Genieten hè ❤

    N is ook een heerlijk kind en mijn zonnetje. Grappig, vrolijk, redelijk scherp en veel te snel. Rent in de rondte, dikke schaafplek op de knie, maar doorrrr. Ondeugend en eigenwijs.
    Ondanks de eiceldonatie enorm veel herkenning qua karakter en bijzonder dat ze ook zo dol op fruit is net als ik, maar beiden houden we niet van watermeloen. Vind ik van die grappige dingen..
    Ik geniet elke dag! (En soms een dagje iets minder :roflmao::p)

    @puppy28 @Killy88 meldplicht :D
     
    Nienke91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina