Ohnoooo @Nienke91 HOE DAN???? Wat vreselijk godverdomme ik vind het zó verdrietig voor je. Komt er een evaluatie met Utrecht? mocht ik je ooit ergens mee kunnen helpen, of je hebt ergens vragen over, ajb stuur een berichtje. Heel veel sterkte meid. Ik denk aan je ❤️
Damn meid... Hoe gemeen is dit toch, na zo'n vliegende start toch nog met lege handen achterblijven... Een hele dikke knuffel, ik had het je zo gegund! ❤️ Dat je nu nog over een plan B kan nadenken vind ik überhaupt al knap... Kan me ook helemaal voorstellen dat je de handdoek in de ring wil gooien nu! Maar ik hoop dat het je wat houvast geeft de komende maanden. Sterkte meid!
Super lief! ❤️ Mooie bijzondere mensen zijn jullie! Zal het zeker onthouden @Killy88! Ik verwacht eerlijk gezegd niet veel van de evaluatie (komt er wel idd). Toen ik na 1 biochemische zw, 1 bbz en 2 mislukte pogingen extra onderzoeken wilde namen ze dat ook niet zo nauw. Trouwens bedoel ik dit niet vervelend richting hen! En t waren natuurlijk ook helemaal niet veel pogingen. Maar mijn gevoel zegt dat NL sowieso niet veel of snel extra onderzoeken doet. Wat dat betreft zegt mijn gevoel ook in Spanje alle eventuele aanvullende onderzoeken welke er zijn ‘gewoon’ te doen. Misschien is er wel een a relaxte bacterie in m’n baarmoeder of weet ik veel! Ja, grappig dat m’n hoofd alweer verder is. Dat handdoek in de ring gooien gevoel had ik een paar weken geleden EXTREEM. Echt gesprekken met m’n vent gehad van joh, moeten we niet gewoon stoppen. Maar toen zaten we ook op Curaçao dus ziet je leven er sowieso wat rooskleuriger uit dan deze regen . Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat Spanje nog wel op ons lijstje staat. Kunnen we nooit spijt krijgen ‘wat als we dat wel hadden gedaan’. En ook zegt mijn gevoel dat als zélfs hen t niet lukt het goed zo is. MAAR we gaan van t positieve uit! Fijn weekend kanjers! ❤️
@Nienke91 ik vind het zó ongelofelijk rot en stom dit voor jullie. En volgens mij een hele slimme keus om voor Spanje te gaan, want wellicht wat extra onderzoeken of medicatie inderdaad kunnen betekenen. Maar eerst maar even wijn en chocolade. Herkenbaar hoor, op vakantie denk je: ach het is wel goed zo. Maar eenmaal thuis is de wens toch veel te groot ❤️
Dat herken ik wel @Nienke91 Ik heb 14 terugplaatsingen gehad. Zijn natuurlijk ook vreselijke statistieken, maar geen extra onderzoek gehad. Het wordt snel afgedaan als pech. Het enige wat bij mij écht anders is geweest de laatste terugplaatsing is dat het in een natuurlijke cyclus is gebeurd. Op poging 2 en 3(beide negatief) na heb ik álles in kunstmatig gedaan en was ik steeds (biochemisch) zwanger. Wij waren ons ondertussen ook aan het verdiepen om extra onderzoek in België te laten doen, want hier in nl is het allemaal maar bekrompen. Natuurlijk als je het vaak genoeg probeert komt de dag dat het wel lukt steeds dichterbij. Dat neemt alleen ál het verdriet én de nodige extra kosten niet weg. Laat het samen eens rustig bezinken. Het lijkt me een verstandige keuze om buiten Nederland verder te kijken, maar poeh. Ik heb erg met jullie (evengoed met @Muisje101 ) te doen. Het is niet niks. Hou je taai meid. ❤️
@Nienke91 ik lees af en toe mee en hoopte dat je test positief zou zijn! Wat ontzettend k*'t dat dat niet het geval is! Ik vind jouw houding wel ontzettend positief! Superknap van je! Veel succes in jullie verdere traject❤️
Oh lieve @Nienke91 wat is dit zo ongelooflijk rot zeg!! Dat je hoofd alweer een stap verder is, bewijst maar weer hoe sterk jij bent! Spanje is denk een hele goede optie. Zoals ik het begreep uit ons intake gesprek toen.. kijken ze daar veel verder en geen NL’se protocollen waar ze rekening mee moeten houden. Ben je er al een beetje uit waar ergens je naartoe wilt? Voor nu iig heel erg veel sterkte weer, neem lekker de tijd voor jullie zelf! Hele dikke knuffel! ❤️❤️❤️
Dank jullie wel allemaal ❤️ @thousandoaks chocolade en wijn klinkt echt als een plan, thanks! Ja, 14 terugplaatsingen, bizar! @Killy88 zo stoer ook dat je volgehouden hebt ❤️! Dappere strijders hier. Maar inderdaad, dat het afgedaan wordt als pech herken ik heel erg. En misschien is dat het in mijn geval ook hoor! Maar het geeft mij wel vertrouwen dat ik de boel nu eens extra goed ga laten onderzoeken. Hoe voel jij je nu? Wanneer heb je weer een echo? @Zuul dat is heel lief en een mooi compliment, dank je wel! @puppy28 ❤️ We gaan komende maanden gebruiken om van drie klinieken alles op een rijtje te zetten. Ik heb er gister drie aangeschreven en hoop gauw informatie te hebben. Daar willen we dan misschien ook wat Skype gesprekjes mee voeren en wellicht in februari/maart/april ergens die kant op. Geeft rust voor nu maar toch een plan hebben doet me ook goed! Hoe gaat het met jou en de kleine?
@Nienke91 Ongelooflijk.. had het zo gehoopt.. wat toch een lijdensweg voor jullie.. Excuses voor de late reactie.. Alles weer bezinken, moed weer bijeen, schouders er weer onder. Je kunt het, je gaat het doen, maar wat toch een beproeving. Veel sterkte en wijsheid met elkaar. Dikke knuffel! ❤ En dikke knuffel voor @Muisje101 , we zijn je niet vergeten lieve muis!
Thanks lieverds. Ik had al naar @Nienke91 via de app gestuurd hoe stom ik het allemaal vind dat haar poging niet is gelukt, dus vandaar dat ik dat hier niet nog even heb geuit. Wij gaan in januari weer frosties ophalen. Niet aankomende, maar de cyclus daarna beginnen wij dus weer. Dit keer weer voor een natuurlijke cyclus, aangezien ik nu al sinds mei een regelmatige cyclus heb (en elke maand een eisprong). We plakken er een week zuid-Spanje aan vast dus ik heb er best wel zin in.
Lieve @Muisje101 goed om wat van je te horen! Wat hoop ik dat jullie in januari echt jullie kindje gaan ophalen. Is er nog iets wat anders zal zijn? Of een terugplaatsing in spontane cyclus zonder medicatie? Hier een nieuwtje. We hebben half december weer intake bij onze kliniek om te gaan voor een broertje of zusje voor onze dochter. We zijn zo gelukkig met haar dat we eigenlijk wel snel door zouden willen gaan. Heel spannend, ook omdat de kliniek tegenwoordig een ander protocol aanhoudt (terugplaatsing in spontane cyclus ipv kunstmatig).
Lieve @Muisje101 Wat fijn om van je te horen! Ik ben natuurlijk helemaal pro natuurlijke cyclus, nu het bij ons ineens wél lukte. Wat fijn dat je weer een goede cyclus hebt, daar kun je je aan vast houden. Super spannend, ik zal tzt weer enorm voor jullie duimen ❤️ @thousandoaks Wat spannend dat jullie weer gaan beginnen. Ben je er klaar voor? Hier alles prima, behalve dat ik de Corona te pakken heb. Ben 2 dagen behoorlijk ziek geweest (ondanks m’n vaccinatie, kun je nagaan!) en nu voel ik me langzaam weer wat beter. Ik ruik en proef alleen heeeeelemaal niks. Niet zo belangrijk natuurlijk, maar wel ontzettend vervelend. En sinds vandaag test de vrouw ook positief, dus we zitten nog wel even opgehokt binnen, bah! Blij dat ik ‘pas’ 15 weken zwanger ben en geen last heb van benauwdheid. Verder z’n gangetje hier!!
@Killy88 goede vraag of ik er klaar voor ben. Ik denk ‘vandaag’ nog niet en we willen ook wel ‘pas’ een terugplaatsing in januari of februari, maar ik merk uit zelfbescherming dat ik liever ernaar toe groei dan dat we pas beginnen als we echt er klaar voor zijn. Hoe stond jij daar in toen jullie weer begonnen eigenlijk? En wat ontzettend shit van Corona….Ook wel een shock als je zwanger bent trouwens. Heel veel beterschap voor jullie allebei!
Ja dat begrijp ik wel. Het is ook niet niks om weer die stap te zetten. Ik wilde juist vroeg beginnen omdat het ‘wel weer even zou kunnen duren’. Maar achteraf had ik er misschien te weinig bij stil gestaan dat ik van de 7 terugplaatsingen, weer 5x een bio/mk zou krijgen. Lang duren vond ik niet erg, maar dat de teleurstellingen weer gewoon verder gingen hakte er toch wel in. Ik weet overigens niet of dat anders was geweest als we later waren opgestart. Dan was dat natuurlijk even erg. Het grootste verschil vond ik wel dat ik naar de kleine man kon kijken en wist: Ooit gaat het weer lukken: al begon ik daar zelfs aan te twijfelen naarmate de pogingen vorderden. Naja, eind goed al goed. Kleintje in de maak en het verdriet van de teleurstellingen vervagen weer. Wij weten trouwens wat het wordt! We zouden zaterdag onze gender reveal doen, maar door de Corona hebben we dit een week moeten opschuiven. Mocht er nou iemand nieuwsgierig zijn stuur maar een Pb, want stel je toch voor dat m’n familie hier stiekem op ZP zit. (Kan het me niet voorstellen, maar toch haha)
@Killy88 Volgens mij staan we er dan hetzelfde in, al ben ik dan idd waarschijnlijk naïef om te denken dat ik er relaxed onder blijf omdat de wens nog niet heel groot is. Bij mij gaan er ook veel scenario’s door mijn hoofd, zal het lukken met de embryo’s die er zijn, zal het als het raak is goed blijven gaan, nou, eigenlijk weer de standaard dingen Kan me voorstellen wat je zegt hoor maar volgens mij kun je je haast ook niet wapenen tegen zoveel pijn en teleurstelling.
Oeeee mooie ontwikkelingen weer hier! Die hoop ik nog mooier mogen aflopen ❤️ Lieve @Muisje101 ik duim me echt alvast helemaal suf hier. Gun jullie zó dat dit inderdaad jullie kindje ophalen wordt!! @thousandoaks jou ook al gesproken maar zo spannend weer ❤️ Ga voor jullie natuurlijk ook onwijs hard duimen. Geen teleurstellingen meer graag. Die tijd hebben we nu gehad . Fijn dat jullie in december voor in de intake terecht kunnen! @Killy88 wat ontzettend balen dat jullie Corona hebben. Fijn dat je aan het opknappen bent! Ik hoop dat je vrouw niet al te ziek wordt. Veel vitamientjes en rust nemen maar. En smaak is inderdaad niet t aller belangrijkste, maar wel gewoon super irritant inderdaad! En zonde van al het lekkers . Wat leuk dat jullie weten wat het wordt! Vind t zo stom om perse daarvoor een berichtje te sturen, dan lijk ik zo’n mega nieuwsgierig aagje (niks aan gelogen btw) dus ik wacht wel eventjes een weekje. ❤️ Hier alles goed! Bizar hoeveel rust het geeft te weten waar je aan toe bent ofzo. Zijn ‘druk’ bezig met alle informatie van meerdere klinieken op een rijtje te zetten. In december hebben we wat informatie gesprekjes (in NL of via Skype). Daarna maar eens een keuze maken en opzoek naar een arts in NL die ons wil helpen . Idealiter hopen we dan van het voorjaar (februari/maart) die kant op te gaan voor de eerste onderzoeken. Maar volgens mij had ik dit al verteld geen nieuws dus! Fijn weekend ❤️
Roze champagne??? Niet voor jou dan... Maar een meid erbij, wat leuk (en ik kan het weten )! Gefeliciteerd dames! ❤️❤️