Misschien kun je 2 keer bloedprikken op hcg bij de huisarts @Muisje101 Ik kreeg 1x 5000 (dag 0) en 1x 1500 op de dag van terugplaatsing (dag 5). Zo kon ik redelijk goed terug rekenen. Op dag 5 (voor de extra spuit) deed ik een action test, om te kijken hoe donker m’n streep was met +- 156 hcg. Daarna 1500 erbij. Op 11dpo was m’n streep gelijk (al misschien zelfs donkerder) en vanaf 12 liep het op. Dus ik vond dat nog een redelijk snelle uitslag ondanks dat je hcg hebt gespoten. Ik weet niet hoe het met die clicks zit. Maar wellicht kunnen ze je in de kliniek vertellen hoeveel eenheden je daarmee bij spuit?
Jij hebt dus tussendoor niet meer getest? Dus op dag 5 en daarna op dag 11? Thanks voor jouw hulp. Het maakt het nog een stukje ingewikkelder omdat we er een week vakantie achteraan plakken, dus ik ben nog in het buitenland als ik kan testen, dus ik denk dat het toch urine testen gaan worden. En dan thuis maar eventueel bloedtesten indien nodig..
Nee ik heb tussendoor niet getest @Muisje101 Ondat ik wist dat ik zoveel ‘valse’ hcg in m’n lijf had leek dat me een beetje verspilde moeite. Adhv m’n berekening dacht ik dat het kantenpunt rond 11dpo zou gaan liggen en dat bleek te kloppen! Daarentegen testte ik bij G op 12dpo pas heel heel heel licht positief, nauwelijks zichtbaar. Dus het kan natuurlijk ook dat je kantelpunt nog iets later ligt.
Hi meiden, ben gister ongesteld geworden, volgende week donderdag eerste echo. Echt nog veeeeel te vroeg om iets te zien, want dat is pas dag 9 en m'n eisprong zit pas rond dag 20. Maar het begin is in ieder geval gepland! Nu hopen dat Spanje (en Portugal voor onze vakantie) hun grenzen even open willen houden... Ik wil jullie hele fijne feestdagen wensen! Hoop dat jullie omringd mogen zijn met lieve (gezonde) mensen en dat 2022 een hoop moois voor jullie brengt!
Wat fijn dat je weer ergens naar toe kan tellen @Muisje101 Heel fijn! Ik ga met je mee duimen dat de grenzen open blijven. Fijne feestdagen lieverd. Ik weet dat het moeilijke dagen zijn, dat wordt nooit vergeten. Liefs xxx
Voor iedereen fijne feestdagen En @Nienke91 en @Muisje101, ik hoop zo dat 2022 jullie eindelijk het grootste geluk brengt ❤️ Want het is jullie ontzettend gegund.
Hier sluit ik me helemaal bij aan! De feestdagen zijn een confronterende periode, als je weet dat het afgelopen jaar je (weer) niet heeft gebracht waar je op hoopte. Ik hoop dat jullie desondanks gezellige dagen hebben met jullie dierbaren, en wens jullie toe dat jullie volgend jaar rond deze tijd kunnen terugkijken op een beter jaar. Met het grootste geluk, in welke vorm dat dan ook op jullie pad mag komen!❤️
Hey lieve @Muisje101 hoe was de echo gisteren? Mijn duimen blijven ook voor je draaien! Hopelijk gaat 2022 jullie jaar worden! ❤️ Fijne jaarwisseling allemaal ❤️
Hi meiden, hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad! @Killy88 alweer 24 weken! Wow wat lijkt dat vanaf hier snel te gaan. Hoe is het met je? Donderdag was de echo goed, het lijkt alsof er iets minder PCOS-beeld is op de echo, maar dat kan ook mijn inbeelding zijn. Er was nog geen ei te zien, maar dat is ook niet gek op dag 9 met een eisprong pas op dag 19. Morgen terug voor de tweede echo.
Kleine update: Echo was goed vanochtend, ik had zowaar een ei van 15mm en een bms van 9.5mm. Bijna beter dan wat ik tijdens een cyclus met medicatie normaal heb, dus jeej! Spanje wil woensdag weer een echo en dan waarschijnlijk volgende week dinsdag of woensdag de tp. Dus we gaan zeer waarschijnlijk dit weekend rijden. Het komt ineens sneller dichterbij dan ik had verwacht, maar we gaan er weer voor!
Normaal heb ik een positieve ovulatietest op dag 19, dat zou aankomende zondag pas zijn. Nu willen ze triggeren met ovitrelle, dus ik denk dat ie dan eerder springt? En daarna ondersteuning met utrogestan, dus zal hormonaal denk ik wel kloppen dan. Heb jij daar een ander idee over? Ze doen geen bloedtesten, alleen op basis van echo's.
O ja, dat gaat hormonaal zeker kloppen. Vroeg het meer omdat ik dacht, 15 mm en dan woensdag nog echo.. voor hetzelfde groeit ie hard en heb je de piek al eerder. Zoals bij Killy. Maar je weet het zelf uit ervaring, hoe snel het gaat. Ze zullen dan neem ik aan woensdag ovitrelle aangeven. Dan klopt het precies. En bloedtesten zijn dan helemaal niet nodig. Dacht meer, wat een gok met een ei van 15mm. Heel spannend en fijn dat het er goed uit ziet!
Ik vind het heerlijk dat je meedenkt. Heel fijn om het gevoel te hebben niet alleen hierin te staan. <3 Dus dank daarvoor.
Och wat een goed bericht muis! Je schema klopt perfect, je zult dan ws woensdag ovitrelle spuiten. Het maakt niet veel uit hoe groot je ei is want je hebt hem niet nodig. Als de timing maar klopt en je bms een lekker nestje heeft! Mijn eieren doen heel raar. Dan was ik overdag op echo (bijv 14 mm) en dan was ‘s avonds ineens de CB positief. Ik ben dus een voorstander van tijdig spuiten! super super spannend meid! We gaan weer keihard voor jullie duimen ❤️❤️❤️ met mij alles prima! Alweer 24 weken ja, het begint op te schieten. Nog ff de winter door worstelen. God wat word ik toch chagrijnig van donkere dagen, kou, Corona en een lockdown in 1. Getverrederrie, zijn jullie er ook zo klaar mee??