Eiceldonatie 2.0

Discussie in 'Donorschap' gestart door Killy88, 8 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Echo was weer goed. Mn ei was nu 19mm en mn bms 12.5mm. Ik ben echt verbaasd dat mn lijf dat gewoon kan. Vanavond de ovitrelle zetten.

Volgende week woensdag om 11.00 de terugplaatsing. We gaan zaterdag rijden. Fingers crossed.

Killy88 en puppy28 vinden dit leuk.
  2. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Dag lieve allemaal! Allereerst de beste wensen voor 2022! Mag nog toch? :oops:

Sorry, ben wat afwezig geweest. Echt minder mee bezig geweest ofzo ook, dat er elke dag wel door je hoofd gaat oh ja ff die lieve meiden een berichtje sturen. Maar aan het einde van de dag nog niet gedaan, je kent het wel!

Maar wat super fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen. Ik lees blije kindjes met leuke en uitdagende leeftijden :p. Fijn, denk ik, dat de feestdagen weer achter de rug zijn. Het lijkt me echt fantastisch met kleintjes, Sint enzo, maar ook wel intens denk ik. Wij hadden een stel vrienden mét kleine kindjes hier met oud en nieuw. Hebben zich echt voorbeeldig gedragen trouwens! Maar het is gewoon bijna sneu wat een spanning dat met zich meebrengt voor die kleintjes, haha!

Ik lees ook allemaal spannende dingen hier! Hoe gaat ie nu @thousandoaks? Al wat meer plannen in het vooruitzicht? Interessant trouwens om jullie vraagstukken inzake ECD terug te lezen. Ik denk dat ik er wel in kan komen... Ik heb wel eens gehad dat m'n neefje tegen m'n schoonzus schreeuwde IK WILDE DAT IK EEN ANDERE MOEDER HAD. En dat ik alleen maar dacht 'ok, 'relax', die ga ik ook krijgen maar dat is dan net als bij alle andere moeders'... Haha. Maar ben benieuwd idd als het puntje eenmaal bij het paaltje komt ofzo. :D Verder zit ik er nu ook aan te denken een afspraak in te plannen met een kinderpsycholoog. Inzake de anonimiteit in Spanje. Dat doen wij ons kind toch aan zeg maar... Nou ja, zo zullen er altijd wel gedachtes door ons hoofd gaan. Gelukkig hebben we elkaar! En ik ben trouwens ook helemaal voor om het 'gewoon' te maken. Zo zie ik het ook voor me, boekjes lezen enz alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Is het ook btw, in ons geval.

@Muisje101 jou de afgelopen tijd wat vaker gesproken al gelukkig. Maar ook even hier: duim echt mn duimen eraf voor je! Gun het jullie zo!

@Killy88 jij bent inderdaad al een eindje onderweg nu! Hoe gaat ie? Voel je je goed? Beseft G een beetje wat er gaande is? Haha

Onze eerste afspraak is ook gemaakt, begin februari vliegen we die kant op voor een lang weekend. De intake en alle onderzoeken worden dan lekker daar gedaan. Partijtje zin in! Duimen jullie mee dat er een zonnetje schijnt daar? Thanks! :roflmao:

Nadeel aan lang niet gereageerd te hebben: sorry voor m'n lange verhaal. :o:

Killy88 en Muisje101 vinden dit leuk.
  3. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    @Muisje101 wat spannend weer!! Mijn duimen draaien volle toeren! Deze keer kreeg je er twee teruggeplaatst toch? Hoe voel je je, lukt het een beetje om de spanning onder controle te houden of laat je het deze keer misschien wat meer los?
    Ik denk aan je! ❤️

@Nienke91 oohh wat een fijn vooruitzicht! Hebben ze al aangegeven waar ze precies op gaan onderzoeken? Ben heel erg benieuwd! ❤️
    Ps ik duim met je mee voor goed weer daar!

Nienke91 vindt dit leuk.
  4. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Lieve lieve @Muisje101 Wat een mooi nestje heb je gecreëerd. Ik wens jullie alvast een hele goede reis, rij voorzichtig en hopelijk is het snel woensdag! Laat je even van je horen?

@Nienke91 Och februari al!! Dat is al bijna! Wat ontzettend spannend voor jullie, maar toch weer nieuw perspectief en houvast. En dan kan het snel gaan, helemaal super. Zwanger worden kan je, nu op zoek naar het gouden ei!

hebben jullie ‘niets liever dan een kind’ gevolgd? Dat stel werd uiteindelijk na jaren samen proberen, zwanger van een tweeling, door embryo donatie in Spanje. Lisette en Dennis heten ze, ik volg het op insta. Geeft jullie allemaal ook weer wat hoop!!

Haha nee hoor, G begrijpt er nog helemaal geen snars van. Ik trek wel eens mijn trui omhoog en dan zeg ik ‘Baby’. Nou hij gaat er gewoon op rammen alsof het een trommel is :roflmao: Misschien is het ook maar beter om hem nog ff in de waan van enig kind te laten, hij krijgt t vast nog lastig genoeg als ie straks moet delen :p

Muisje101 en Nienke91 vinden dit leuk.
  5. thousandoaks

thousandoaks Actief lid

15 feb 2019
    239
    261
    63
    Hee meiden! Hier even afwezig geweest, kleine J is twee weken ziek geweest (ik vind het ouderschap sinds ze 5 maanden is echt een breeze, maar oef dit was echt even aanpoten!!) en nu ben ik ziek Dus ik reageer nog even kort op iedereen, maar wilde wel graag wat laten horen.

@Killy88 Volgens mij zijn ze trouwens zwanger geworden door dubbele donatie! Ik wist eerst niet eens dat dat ook kon, dus twee aparte donoren in plaats van embryo’s van een stel die ‘over’ zijn. Hoe voel jij je trouwens?

@Muisje101 je klinkt er helemaal klaar voor! Hier zit je veel in mijn gedachten, hoop zo dat het hem voor jullie gaat worden. En @Nienke91 dat schiet ook al op

Ik heb over een dikke week weer een echo, en ga dan (ook op jullie aanraden) rond die tijd ovitrelle spuiten voor de terugplaatsing. Krijg ook volgende week m’n boosterprik dus hopelijk gooit dat verder geen roet in het eten qua cyclus. Ik zou graag weer zwanger willen worden, maar op dit moment ben ik er minder mee bezig dan bij de zwangerschap van J. Maar goed: dat kan zo weer omslaan.

Nienke91 vindt dit leuk.
  6. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Ik kreeg geen meldingen... Toch wat actie gemist zie ik! :eek:

@Muisje101 wat een prachtig matrasje heb je gemaakt! Ik hoop dat de frosties zich daar woensdag helemaal thuis gaan voelen! :thumup: Goede reis!

@Nienke91 dat schiet ook al op, het is zo begin februari! Spannend, weer een nieuwe stap in jullie traject. Maak er in ieder geval een lekker uitje van met hopelijk veel zon!

@thousandoaks oooh, voor jou is het ook alweer bijna zover! Spannend hoor! Kan me voorstellen dat er niet zoveel druk is vergeleken met de vorige keer, je hebt nu ook de nodige afleiding zullen we maar zeggen ;)! Maar als het testmoment nadert zal het vast toch weer net zo spannend zijn...

Ik duim voor iedereen! :thumup::thumup::thumup:

Nienke91 vindt dit leuk.
  7. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    @puppy28 ik laat van de week hier in NL sowieso weer even extra een uitstrijkje doen (PAP test). En verder gaan ze in Spanje gewoon weer bloed onderzoeken bij mij en m’n vriend. Maar ze kijken hier wel ff wat verder, zoals ook op vitaminen en hormoonwaarden. Ze gaan ook op mijn verzoek een bacteriële kweek nemen van de baarmoedermond. En bij m’n vriend ook extra DNA onderzoek of hij bijv geen drager is van t een of t ander toevallig. (Ik heb al volledig chromosoom onderzoek gehad.) Verder prikken ze op de dag van de punctie én de terugplaatsing progesteron waarde bij mij. Vind ik ook heel fijn! Dus ben benieuwd! :D Hoe gaat ie met jou en de kleine?

@Killy88 een trommel :roflmao: ahhh haha te schattig! Inderdaad, maar ff lekker laten genieten van z’n mama’s nu ie nog alleen is! Hoop dat je je goed voelt. :)

@thousandoaks hopelijk ben je een beetje aan het opknappen! En wat super spannend dat het bij jou ook weer gaat beginnen! Ga voor jou dan ook alvast beginnen met duimen! ❤️

@Equivoque hopelijk gaat met jou en de kleine ook alles goed! :thumup:❤️

@Muisje101 denk aan jullie! ❤️

En ook voor de rest hoop ik dat alles goed gaat en dat jullie een fijne zondag hebben

puppy28 en Muisje101 vinden dit leuk.
  8. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Veilig aangekomen @Muisje101 ??
    Heel veel succes morgen!

9. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @thousandoaks jij zit ook alweer midden in een poging, wat spannend! Ik hoop dat je weer wat bent opgeknapt.

@Nienke91 ik hoop zo dat deze kliniek voor jou de clue is. Hopelijk gaan jullie er een fijn weekend van maken in februari!

We zijn gister veilig aangekomen. Het is hier heerlijk weer, graad of 15 en strak blauwe lucht. Vandaag een beetje werken in de hotelkamer en rondjes buiten lopen. Ben echt heel erg ontspannen, normaal ben ik de dag voor een tp echt een bolletje anxiety, maar ik heb afgelopen jaar wel echt geleerd veel meer in het moment te zijn en niet zo bezig te zijn met wat er komen gaat. Heb er toch geen controle over. Hopelijk denk ik daar morgen nog zo over!

Cactus92 en Killy88 vinden dit leuk.
  10. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Muisje101 vindt dit leuk.
  11. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Come home babies! ❤️❤️❤️

12. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Nou meiden, ze zitten. <3 Ik ben echt zo ontspannen, het was daardoor vanochtend vooral heel mooi ipv stressvol. Mn progesteron was voor het eerst gewoon goed, dus hoef geen extra te nemen. Die natuurlijke cyclus heeft zoveel voordelen! En nu wachten we af... Vrijdag door voor nog een week vakantie en daarna uitgerust en hopelijk met goed nieuws naar huis.

Nienke91, Cactus92, Palmpje en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Yes super muis!!!! Ik ben al begonnen met duimen ❤️ Let’s go!

14. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    En hopelijk heeft die natuurlijke cyclus een nóg groter voordeel in het verschiet ;)!
    Mijn duimen draaien voor je @Muisje101! ❤️

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hier een af en toe stiekem meelezend/meelevend lid.
    Ik wilde je ontzettend veel geluk, succes en liefs sturen
    (Hier ook een kind ontstaan uit een eiceldonatie in Spanje, inmiddels alweer bijna 9 jaar, de tijd vliegt.)

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Jij ook heel veel succes, wat is het toch een rollercoaster om in deze mmm molen te zitten hè.
    Fingers crossed. Ik mis een klavertje vier emoji ....

Nienke91 en Killy88 vinden dit leuk.
  17. thousandoaks

thousandoaks Actief lid

15 feb 2019
    239
    261
    63
    @Muisje101 heel hard aan het duimen voor die twee embryo’s ❤️

Hier is donderdag de tp; gisteravond ovitrelle gezet. Die voel ik direct, haha. Wat een verschil hè, hormonen vs geen hormonen.

Nienke91, puppy28, Killy88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Spannend @thousandoaks ! Wat merk je van de ovitrelle? Fijn dat de echo dus goed was. :thumup:

19. thousandoaks

thousandoaks Actief lid

15 feb 2019
    239
    261
    63
    Gelijk moe en suffig ervan, haha! Er zat een follikel van 17mm en m’n baarmoederslijmvlies was 11mm, dus prima. Ik denk dat anders mijn eigen ovulatietest de dag erop positief was geweest. Morgen starten met utrogestan.

Hoe voel jij je?

puppy28, Killy88 en Muisje101 vinden dit leuk.
  20. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Top dat de echo zo mooi was. Dat stukje kan je maar in de pocket hebben! Hoop dat je snel van die bijwerkingen van de ovitrelle af bent en op naar bijwerkingen van eigen hcg!

Wij zijn gisteravond aangekomen op ons vakantie adres. Het is super lekker hier. Ik heb vannacht 2.5 uur op gezeten omdat ik me niet lekker voelde, misselijk en last van mn darmen. Maar dat komt meer waarschijnlijk door het eten dan door een zwangerschap. Is nog veel te vroeg voor kwaaltjes. De zwangerschapstest slaat nog steeds positief uit door de ovitrelle die ik elke 48 uur gebruik, maar hij is al veel lichter dan afgelopen woensdag, dus ik hoop dat de grote spuit (nu 10 dagen geleden) bijna uit mn lijf is. Nu bidden dat ie komende week weer donkerder wil worden.

Nienke91, puppy28, Killy88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina