Ik hoop het toch zo ontzettend voor jullie!! Enne, zeg dat niet te snel hoor, dat het te vroeg is voor vlagen van kwaaltjes. Ik had 2 dagen na de tp de eerste kwaaltjes in vlagen. Ben ook beroerd geweest en het eten de schuld gegeven.. Het hoeft allemaal zeker niet, maar het kan wel degelijk. Ik duim!
Het was gister een jankdag. 's ochtends huilen, 's avonds was ik er van overtuigd dat ik de emmy's had vermoord omdat ik zo'n kramp had en weer huilen. Vannacht bijna een paniekaanval gevolgd door een nachtmerrie. En vandaag gaat alles weer goed. Hoe bedoel je hormonaal?! Vanochtend dacht ik dat mn borsten minder gevoelig werden, maar dat hebben ze weer goed ingehaald. Vanmiddag ook krampen. Aan de ene kant denk ik dat mn lijf ongesteld probeert te worden en dat dat niet lukt door de utro, aan de andere kant weet ik ook dat dit ook wel eens positief zou kunnen zijn. Normaal gesproken zou ik morgen of donderdag ongesteld worden, met vandaag al spotting, dus het is mijn eerste mijlpaal om dat niet te doen. Gelukkig is het weer hier geweldig, zijn de mensen super lief en staan we deze week 4 hele dagen op de golfbaan voor afleiding, dus het lijkt bijna op een echte vakantie. Hoe is het met jullie meiden?
@Muisje101 ik word heel erg optimistisch van je verhaal... Ik duim me suf!! Lekker golfen gaan, afleiding! (Alsof dat werkelijk mogelijk is, afgeleid worden.. ). Ik duim door hoor, met heel veel anderen hier! ❤
@Muisje101 oh wat spannend zeg... Ik moet zeggen, die krampen herken ik heel erg!! Dacht toen ook dat ik ongesteld moest worden maar dat de duphaston dat tegenhield, maar niets was minder waar ... Hoop dus echt heel erg dat dit voor jou ook een goed teken is!!!❤️ Ben je nog doorgegaan met de testen? Keep us posted...
Ik ben blij dat jullie dat zeggen, want ik zag gisteren in oude notities staan dat ik altijd op 10dpo kramp begon te krijgen, net als nu, dus de hoop is weer de deur uit. Ben zo bang meiden! Ben niet meer aan het testen, was niet goed voor mn koppie. Enige wat we kunnen doen is afwachten..
Kop op, tas pakken en naar de golfbaan. Aan piekeren heb je al helemaal niets. en onthoud: Het embryo (de embryo’s) moet het doen. Jij hebt er geen enkele invloed meer op. Go go go! ❤️❤️❤️
(En al zou je al spotting / wat bloed krijgen zegt dat ook niet gelijk iets. Zowel bij G, als deze zwangerschap, bloedverlies gehad tussen 10/15 dpo)
Wat een lieve woorden al van Killy en Cactus! En zo Is het lieve @Muisje101! Ook ik duim me suf! Denk aan je! ❤️
Pffff hier ook aan het duimen @Muisje101 ❤️ Ik hoop het op dit moment nog meer voor jou dan voor mezelf. Dus go go go super emmy’s ❤️
Jullie zijn allemaal te lief <3 @thousandoaks ik duim ook voor jou, allereerst voor een soepele tp morgen.
@thousandoaks is alles goed gegaan? @Cactus92 het gaat goed hier. De figuurlijke schop onder mn kont van @Killy88 heeft me goed gedaan. Laatste avond in Portugal, morgen rijden we weer in een lang weekend terug naar huis. De krampjes zijn er nog steeds, niet de hele tijd, maar met vlagen. Borsten knallen ook nog steeds de tent uit. En ben nog niet ongesteld terwijl ik dat nu al wel zou moeten zijn (normaal een lf van 11-12 dagen). Dus de utro doet goed zn werk of mn emmy's doen goed hun werk. Ik zou wel graag hoop willen hebben, maar ik weet ook dat mn lijf en de utro me goed voor de gek kunnen houden.
@Muisje101 hele goede reis naar huis. We horen hopelijk snel weer van je. Of voor nog een schop van @Killy88 of met goed nieuws graag! En voor alles wat ertussen zit mag je je ook melden natuurlijk, we staan je bij!