Eiceldonatie 2.0

Discussie in 'Donorschap' gestart door Killy88, 8 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Goede veilige reis naar huis @Muisje101 Wat een flink stuk rijden is het toch, poeh!

Altijd hier voor een schop onder je kont! Issie alweer nodig of gaan we nog lekker?? ❤️

2. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Hij is wel nodig denk ik. Ik heb getest, maar ik weet nu nog niks. Ik denk dat ie veel te licht is en dat het de ovitrelle is die ik zie.

Ik heb van de week met een andere test getest en die was net zo gevoelig (maar over de datum) en dat streepje was veel lichter.

Nou goed, ik denk dus dat het niet gelukt is, maar zal de bloedtest af moeten wachten.

3. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ik snap dat wanneer je test, hoopt op een hele donkere dikke streep. Maar zo snel gaat dat ook weer niet.
    Met welke test heb je getest? Heb je een foto, wellicht kan ik er nog iets zinnigs over zeggen na de 100000den testen die ik heb gedaan in 14 pogingen.

4. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Met Sensitest, de gevoelige variant. Deze foto is van binnen de afleestijd.

Bijgevoegde bestanden:

5. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    #425 Killy88, 21 jan 2022
    Laatst bewerkt: 21 jan 2022
    die test zou ik zeker nog niet zomaar afschrijven hoor! Wanneer heb je voor het laatst ovitrelle gespoten? God spannend meid, maar ik heb nog alle hoop!

6. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Mijn goed wat spannend!
    Ik geloof niet dat het ovitrelle is..
    Hoe zat ie ook alweer, qua ovitrelle? Wanneer voor het laatst?
    En hoe is de test opgedroogd?
    Er wordt hier zeker niks afgeschreven!!

7. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Woensdagavond voor het laatste 2000ie gespoten. De 'grote' spuit ovitrelle is er wel uit, die is echt 17 dagen geleden.

De test ligt nu achterin de auto, ik kijk vanavond weer. Ik krijg de tests van begin deze week niet geüpload, maar die zijn veel lichter, maar dus een andere test.

Morgen bloedtest. Ben benieuwd. Thanks voor het meekijken meiden.

Killy88 vindt dit leuk.
  8. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Hier die tests van begin deze week nog. Boven 12 uur na 2000ie en onder 36 uur na 2000ie, zoals ik vanochtend zat.

Bijgevoegde bestanden:

9. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Houd de moed erin meid!!! Dat doen wij ook voor jou. Probeer (hoe moeilijk ook) morgen over te slaan en dan zondag weer te testen. Die eerste dagen over tijd lopen nou eenmaal niet zo snel op!

Bijgevoegd mijn action testen deze zwangerschap van 15 en 17 dpo. Zie je wat een verschil dat dan ineens maakt met 48u?

en bij G was de action test op 17dpo nog nauwelijks zichtbaar. Dus alles kan gebeuren! Elke zwangerschap en oploop is anders, dus hou vol!

Bijgevoegde bestanden:

10. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    dan is het zeker weten geen ovitrelle meid!!!! Ohhhh nu ga ik echt stuiteren! Ik vind het veelbelovend!

11. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.441
    1.030
    113
    Vrouw
    Och wat spannend @Muisje101. Ik snap je 'eerst maar eens de komende dagen afwachten' gevoel maar hier ook nooit direct knaltesten gehad. Duim duim duim!

Killy88 vindt dit leuk.
  12. Cactus92

Cactus92 Fanatiek lid

4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 zéker geen ovitrelle meer en duidelijk verschil met je test van vandaag! Ik zeg kom maar door met die oploop!

13. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Jeetje, dat waren niet de reacties die ik had verwacht. Dan houden we het nog maar even spannend.. ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden. Morgenochtend stoppen we bij de kliniek om bloed te prikken, die uitslag hebben we dan eind van de ochtend waarschijnlijk.

Palmpje, zwaaistaart, Zuul en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Muisje101 wat maak je het toch spannend meid!
    Ik snap je terughoudendheid volledig, maar ik ben het helemaal met de andere dames eens: schrijf deze test nog niet af!!!
    Even kijken of het lukt om mijn test van 14 dpo nog eens te linken; was ook een andere test, maar wel hetzelfde streepje als jij nu hebt (je zit nu toch ook op 14dpo als ik goed heb geteld?).

Dus... Kan nog alle kanten op wat mij betreft!
    De bloedtest zal het uitwijzen morgen. Oh wat ontzettend spannend!!!

Cactus92, Muisje101 en Killy88 vinden dit leuk.
  15. Butterflies7

Butterflies7 Nieuw lid

18 jan 2022
    4
    1
    3
    @Muisje101 spannend!!

Ik lees nu een paar dagen mee. Toch maar even mezelf introduceren. :) ik hoop dat ik hier goed zit...

We hebben al kinderen (allemaal ivf) dus iedereen zegt om hier te stoppen. Maar we willen heel graag nog een mooie toevoeging aan ons gezin, de wens is zo sterk. Maar ondertussen zijn we al 3 jaar verder zonder enig resultaat. We hebben ivf en icsi gedaan met pkd in Duitsland. Helaas blijkt dat ik weliswaar genoeg eicellen heb maar dat deze kwalitatief zeer slecht zijn. Onze kinderen zijn volgens de arts echt wondertjes. Voor ons zijn ze dat natuurlijk al :D
    De arts zei laatst tegen ons dat we moesten nadenken over stoppen omdat hij eigenlijk niks meer voor ons kan betekenen. Dat gesprek bracht zoveel emotie. Ik ben er niet klaar mee. Ook niet klaar voor, om het af te sluiten.

Nou weten we wel dat we voor eiceldonatie zouden willen gaan en dat het in Spanje beste is voor ons. Maar ik heb zó veel klinieken gevonden en zie door de bomen het bos niet meer.

Zijn jullie in Spanje geweest of ook andere landen? Reis je dan samen of apart? Wat doe je met je andere kind(eren)? Hoe lang verblijf je daar? Wat als het niet lukt, ben je dan echt 5000+ euro kwijt?

Wat zijn jullie tips en ervaringen? :rolleyes:

16. thousandoaks

thousandoaks Actief lid

15 feb 2019
    239
    261
    63
    @Muisje101 pfffff jeetje wat een goed begin die test en wat ben ik benieuwd naar de bloedtest! Ga morgen de hele dag aan je denken ben ik bang, haha!

Hier alles goed gedaan! Blasto zit netjes :) Bij m’n dochter testte ik na een week al positief, maar ik wil nu PROBEREN (!) iets meer geduld te hebben…

@Butterflies7 welkom! Ik kan je niet helpen met je vraag, dochter via bekende donor (en ook ‘bewust’ die keuze gemaakt, althans met het geluk dat iemand dit voor ons wilde doen). Maar zitten hier wel aantal dames met Spanje-ervaring. Heb je ook al in de ECD groep op Facebook gekeken?

Butterflies7 en Cactus92 vinden dit leuk.
  17. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Wauw @Muisje101 super spannend! Dit gaat zeker de goede kant op! Ik duim voor je! ❤️❤️

18. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ook nog even vanaf hier veel liefs voor jou @Muisje101! Ik duim echt m’n duimen eraf en denk aan je! ❤️

19. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Fijn dat alles goed gegaan is @thousandoaks! Zo spannend ook weer voor jullie! Hoe voel je je?

Hoe gaat ie met onze @Killy88?

20. Nienke91

Nienke91 Bekend lid

8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Welkom @Butterflies7!

Inderdaad is belangrijk om eerst een keuze te maken inzake anoniem of niet-anoniem. Voor niet anoniem kun je bijvoorbeeld in Portugal of Finland terecht en voor anoniem bijv Spanje.

Ik weet dat de kliniek waar wij voor gekozen hebben (Spanje) op 5 februari een voorlichtingsdag heeft in Nederland! Had je dat al gevonden? Was voor ons, toen zij ook in NL waren, een onwijs fijne dag met goed / mooi gesprek met de arts wat onze keuze zeker beïnvloed heeft. Uiteindelijk gaat het om het gevoel, vinden wij. Bijna alle klinieken doen ongeveer dezelfde onderzoeken en zitten rond dezelfde prijs (iig in hoeverre mijn onderzoek gaat ;)). Er zijn trouwens ook klinieken met garantiepakketten ipv je ‘geld kwijt’ maar daar kan ik je helaas niet meer over vertellen. Veel wijsheid met jullie keuze!

Butterflies7 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina