Wat goed, gefeliciteerd met de blasto tp! Bedankt voor je reactie. Ik ken de ECD groep niet op Facebook. Ik heb het geprobeerd op te zoeken maar kom hem niet tegen. Heb je de link ernaar voor me?
Dank je wel voor je bericht en welkom! Wij willen graag een anonieme donor, dat stond vrij snel al vast. Het land Spanje ook. Alleen waar in Spanje of welke kliniek vind ik nog erg lastig. Ik zie door de bomen het bos niet meer zo. Nee, die voorlichtingsdag heb ik nog niet gevonden, wel van ivf Spain op 18 Feb. Welke kliniek heeft deze dag op de 5e?
@Muisje101 succes met de bloedtest. En vooral het zenuwslopende wachten daarna!! Ik zenuw met je mee!! ❤
Er is altijd een twist.. wel zwanger, maar waarschijnlijk een miskraam. Hcg is 20, denk ik, want de verbinding was super ruk. Maandag opnieuw prikken en tot die tijd doorgaan met de medicijnen.
Oh noooo dat zal toch niet waar zijn? Dat is zó verdrietig. Maar laten we maandag even afwachten… godverdomme muis!
Ach lieverd, hoe gemeen is dit Ongelooflijk.. Heb even geen woorden.. moet er flink van slikken... ❤ dikke knuffel voor jou
Ik heb met dit traject steeds het idee dat we een stapje verder komen om dan toch weer drie stappen terug te gaan. Dit zijn de laatste embryo's die we hadden, dus we moeten weer helemaal opnieuw beginnen nu als dit inderdaad een miskraam wordt. Bah.
Oh noooo lieve @Muisje101, hoe gemeen is dit... Dan is het je laatste kans en was je er ook nog zo dichtbij... Een hele dikke knuffel meis! Denk aan je ❤️
Och lieve muis m’n hart breekt ervan. Keer op keer die teleurstelling, we hebben er allemaal helaas zoveel mee te maken gehad. Alleen is het in jullie geval ook nog eens dat je potverdikke helemaal naar Spanje moet… Er zijn verder ook geen woorden voor, behalve dat ik jullie veel liefde stuur en aan je denk. Rij voorzichtig ❤️
Allerdikste knuffel en veeeeel liefs voor jou lieve @Muisje101… zoals de anderen al schrijven is het je zo gegund! Wat een k*t traject!! Denk aan je ❤️
Dit idd @Muisje101 Het is jullie zo gegund. Steeds die lange reizen, bakken geld, allemaal naast de enorme teleurstelling.. wat een verdriet.. Denk aan jullie!
@Muisje101 ik heb er niks meer aan toe te voegen, alleen dat ik het mega kut, onwerkelijk en oneerlijk vind. En inmiddels ook onbegrijpelijk ergens, want waarom lukt het nou niet? :/ @Butterflies7 eiceldonors/eiceldonatie/ecd, uit m’n hoofd. Thanks
Helaas, hcg is 18. Ben ook wel opgelucht, is ten minste duidelijk en nu kunnen we door. Mn progesteron was 22.8, dus daar lag het niet aan.
Ach wat vreselijk verdrietig muis. Ik heb het zelf helaas echt héél (10x uit 16 embryo’s) vaak meegemaakt. Je lijf wil wel, maar het embryo heeft het niet gered. En dat voelt zo oneerlijk. Voor de zoveelste keer: Laat het even bezinken en als je weet hoe/wat zijn we er gewoon weer voor jullie ❤️ (En anders natuurlijk ook!)