Ik was in Brussel onder behandeling en daar kostte een terugplaatsing zelfs € 1.100,-. Vanuit de verzekering werd maar een gedeelte vergoed omdat het duurder was dan het bedrag wat er in NL voor staat...
Korte samenvatting: isolatie aan het uitzitten... Allemaal corona hier! Gelukkig niet al te veel klachten, al is M wel een dag goed ziek geweest. On the bright side: we hebben het voorlopig wel weer even gehad Maar verder niet veel te melden dus... @Nienke91 heb jij veel last gehad? Heb je alweer een nieuwe datum gepland?
Och nee toch dat meen je! Zijn jullie er ook aan? Vervelend toch! Maar idd, je kunt het maar gehad hebben hè. Laat deze variant maar een beetje rond gaan, dan zijn we er hopelijk straks ook eens vanaf (zal wel ijdele hoop zijn, maar vooruit) succes met het uitzitten!
Hey iedereen! Weet niet zeker of ik het had gemeld, maar ik had ook Corona, met letterlijk nul klachten. Heel gek. Woensdag een echo gehad voor terugplaatsing twee, en was nog iets te vroeg, dus doorgaan met testen en bellen bij een positieve test. Ik ga wel weer utrogestan gebruiken, maar dit keer geen ovitrelle. Ook scenario besproken wat we doen als deze terugplaatsing niet lukt en echt, wat een verademing om een arts te hebben die vraagt naar wat wij graag willen. Zo ontspannen en zo snel allemaal omdat ze niet allerlei dingen gaat uitleggen die we gewoon weten. Ze vertelde ook dat bij een kunstmatige cyclus tegenwoordig een dubbele hoeveelheid utrogestan wordt voorgeschreven. Ben benieuwd hoe het met de andere dames gaat!
Hey meiden, ben een tijd niet hier geweest. Moest alles even laten bezinken. Ondertussen zijn we weer uit ons dalletje gekropen en kunnen we weer vooruit kijken. @thousandoaks ; wat verdrietig dat de tp niet gelukt is. Fijn dat je zo'n goede dokter hebt met wie je het echt samen kan doen. Mijn duimen draaien weer dol voor jullie volgende tp. @Equivoque ; balen dat jullie allemaal in isolatie moesten. Hopelijk niet-ziek gebleven? @Killy88 ; Hoe is het met je? @Cactus92 ; Hoe is het met jou? En de kleine meid? We hebben nu een maand rust. Nouja, nu nog twee weken. Daarna gaan we een onderzoeks-cyclus doen. We gaan een proefcyclus doen en dan een ERA-test (kijken of de timing van de tp wel klopt) en checken of er geen gekke bacteriën in m'n baarmoeder zijn. Dat was de vorige keer wel zo en daar heb ik toen antibiotica voor gekregen. De verwachting is dat we dan in april al een volgende donorcyclus kunnen doen, maar dat is voor mij eerst zien, dan geloven. Nu duim ik heel erg dat er iets uit die ERA-test komt, want daar zouden we dan tenminste wat mee kunnen. De uitdaging is nu dat de kliniek van Cuypers in Duitsland ons wil helpen met het onderzoek doen, maar dat wij alles er om heen moeten regelen. En dat lukt nog niet zo. Gelukkig hebben we nog 2-3 weken om alles geregeld te krijgen.
@Muisje101 wij zijn ook bij C&C geweest! Gaan zij voor jullie de proefcyclus doen en de ERA test? Hoe sta je erin? En wat voor feedback heeft de kliniek meegegeven? @Nienke91 benieuwd hoe het met jou is!!! Ik heb m’n eisprong gevonden en maandag a.s. de tp! Dit moet hem worden vind ik.
Dag lieve allemaal! Ben wat afwezig hier maar denk veel aan jullie hoor! ❤️ Nu extra hard aan het duimen voor @thousandoaks Ben uiteindelijk nog 2 dagen dus serieus ziek geweest van Corona. Had ik echt niet verwacht maar achteraf gezien viel t wel mee en was ik binnen een week weer t vrouwtje. En dacht ik ook: liever nu dan als we voor de tp gaan enz. Net terug van een lang weekend Alicante en omgeving. Wat prachtig! We hebben in vier dagen vier steden gezien en ongeveer uhm 10 terrasjes? Het was onwijs mooi weer en voelde aan alle kanten zo bijzonder om er te zijn. De kliniek was ook top. Super lieve mensen, alles duidelijk, heel persoonlijk en voelde gewoon echt goed. Zat alleen een cyste op m’n linker eierstok. Lang verhaal kort, waarschijnlijk dus een eisprong gehad. BIZAR! Maar goed, dat ene ei eens in de 5 jaar kunnen we natuurlijk niet op wachten . Hopelijk vertrekt die cyste ook zelf weer. Overige uitslagen krijgen we over 2 weken! Hoe gaat het met iedereen? Hoe voel jij je nu? @Killy88 Blij dat je weer een beetje uit je dalletje gekropen bent @Muisje101. Ben benieuwd straks en duim gewoon door voor jullie ❤️
Mijn embryo zit snug as a bug lekker in mijn baarmoeder. Daar mag ‘ie lekker 9 maanden blijven zitten. Wat mij betreft dan @Nienke91 jou al uitgebreid gesproken, maar Spanje is echt geen straf als ik het zo hoor Benieuwd hoe het met de andere dames is.
Hey meiden, Ik kom later uitgebreid terug hoor. Maar ik heb G sinds vrijdag thuis, die kon van het ene op t andere moment niet meer lopen en gilde het uit. Nu blijkt ie coxitis fugas te hebben, ontsteking in de heup. Dus even alle zeilen bij thuis en tussendoor m’n rust pakken, want al dat sjouwen is niet heel bevordelijk voor mij. Verder gaat het goed hoor, kruipen rustig richting eind. @thousandoaks lekker broeden meid!! Hopelijk blijft deze zitten, dan ben je t succesverhaal uit dit clubje. @Nienke91 oh I loveeeee Alicante! Is 1 van m’n lievelings steden in Spanje. En geloof me, ik heb ze onderhand allemaal wel gehad daar kunnen ze je een tijdsplanning / pad uitschrijven? Ben heel benieuwd!!
Wat fijn dat -ie zit @thousandoaks! Spannend weer hoor... @Nienke91 dat klinkt als een heel mooi weekend! Ben heel benieuwd wat er uit de onderzoeken komt en hoe het vervolgtraject er voor jou uit gaat zien. Hopelijk nog een paar mooie tripjes in het verschiet, en dan mét souvenir naar huis graag! @Killy88 beterschap voor kleine G... wat een pech, van die kwaal heb ik werkelijk nog nooit gehoord! Erg sneu dat hij zo'n pijn heeft, en voor jou op dit moment ook niet ideaal natuurlijk. Rustig aan allebei!
@thousandoaks ga je vroeg testen of rustig afwachten? Spannend...! @Muisje101 lukt het een beetje om alles te regelen? C&C is minder ver dan Spanje, maar als je aan de "verkeerde" kant van NL woont natuurlijk toch ook nog wel even rijden. En je moet alles maar net goed gepland krijgen natuurlijk! @Killy88 gaat het al beter met G?
@thousandoaks : ik duim weer heel erg voor je! @Nienke91 : ik hoop zo dat de uitslagen snel komen en dat jullie daar wat mee kunnen. @Killy88 ; Arme G! Dat is rot zeg. Hoe is het nu met hem? Is de verwachting dat hij een beetje snel gaat opknappen? Beterschap! @Cactus92 & @Equivoque : Hoe is het met jou/jullie? Het is gelukt om alles te regelen. We hebben nu de afspraak op 14 maart staan. Gister ongesteld geworden, dus dat past precies. Vandaag begonnen met progynova. Zie er best wel heel erg tegenop, maar één dag tegelijk.
@Equivoque lief dat je aan me denkt! Vanochtend een testje gewaagd en die was helaas wit. Morgen of morgen nog maar eens, voel me ook niet zwanger ofzo. Volgende cyclus zouden we met progynova, decapeptyl en een dikke lading utrogestan doen. Kan niet zeggen dat ik er erg naar uitkijk.
@thousandoaks he shit, wat ontzettend balen! Trek je de teleurstelling een beetje, of valt t toch zwaar? @Equivoque Hoe is het bij jullie en met de kleine meid? @Muisje101 hè bah, progynova. En dan moet het geestelijk ook nog eens echt uit je tenen komen hè… godsamme, ik heb zo met je te doen ❤️ Hier alles prima. Kleine man loopt weer als een Kieviet en was net op tijd fit voor de carnaval haha. Morgen heb ik een groeiecho, eens kijken hoe het er voor staat
Even heel kort! Ben niet zo fit. @Killy88 op zich gaat het prima, ik vind het wel een lastig gevoel dat we nu de helft van de embryo’s op hebben gemaakt. Hoop echt zo dat een van de twee overgebleven embryo’s succes gaat opleveren.
@thousandoaks balen... Al is het nog vroeg natuurlijk, maar toch! @Killy88 hoe was het met de kleine meid op de echo vandaag? @Muisje101 kan me voorstellen dat de motivatie ver te zoeken is meid! Hopelijk levert het tenminste nog wel wat nuttige info op die van pas gaat komen bij de volgende poging. Hier gaat verder alles goed. Wel iets te druk met werk de laatste tijd. Nu ik een dag meer werk vind ik het extra vervelend als het niet lukt om op tijd thuis te zijn om samen te kunnen eten en M in bed te leggen, wat veel te vaak voorkomt helaas. Dus deze week maar even een extra dagje vrij genomen om even wat rust te pakken. Gelukkig vindt ze het wel helemaal leuk op het KDV, dus dat is fijn!
@Equivoque hij blijft helaas wit! Nu wachten op m’n menstruatie en weer door @Killy88 hoe was je groeiecho? @Muisje101 ik zie de laatste tijd meer mensen voor onderzoeken in het buitenland naar C&C gaan! Wat houden die precies in?
Alles goed met de kleine meid! Over twee weken weer een nieuwe groeiecho. Ik word laatste weken strak opgevolgd ivm de dreigende zwangerschapsvergiftiging bij G en de flinke Corona die ik halverwege te pakken heb gehad. Heb een eigen bloeddruk meter thuis en dat geeft wel rust. Voor nu nog om door een ringetje te halen (eerder wat laag 95/60), maar dat veranderde bij G ook binnen een dag. Dus we blijven alert!
@Killy88 ik hoop zo dat je bloeddruk mooi blijft! Goed die eigen meter thuis, had ik ook (zou echt standaard moeten zijn maar goed). Hoe ver ben je nu precies? Ik heb morgen een uitgangsecho en dan op naar terugplaatsing drie