Ik dacht even dat het een zwangerschapstest was... Maar zonder gekheid: in het zuiden, na carnaval... Het is eerder een prestatie als je het niet hebt op het moment! Collega's vallen hier ook bij bosjes weg. Evengoed knap vervelend, zeker als je zwanger bent! Gelukkig hebben de meeste mensen maar lichte klachten nu, dus hopelijk valt het mee... Beterschap!
Pfff sterkte @Killy88! Hoe voel je je je? Hier is van de week twee dagen de kinderopvang dicht geweest vanwege Corona, oeps. Ik zit inmiddels weer aan de progynova en de decapeptyl! En over een ruime week een echo en dan hopelijk vijf dagen later de terugplaatsing. Hoe is het met @Nienke91, @Muisje101 en @puppy28?
Jeetje @Killy88 , hoop dat je er niet teveel last van hebt. @thousandoaks spannend weer! Hoe voel je je onder de medicijnen? Ik doe met je mee aan de progynova. Gaat dit keer eigenlijk best heel goed. Volgende week maandag heb ik de ERA test en dan kan ik gelukkig ook weer stoppen met de medicijnen. Ik ben best bang voor die ERA omdat ik veel lees dat vrouwen het ervaren als het pijnlijkste wat ze ooit hebben meegemaakt. En na álles wat er al is gebeurd, en wat op vlakken toch wel traumatisch is geweest, heb ik eindelijk weer rust rondom intimiteit enzo. Dus ik ben best een beetje bang dat dit het weer gaat verstoren. Maargoed, ik stop mezelf lekker vol met pijnstillers van te voren en dan komt het vast goed. Wat we al niet over hebben voor een kans op een kind.
Dag lieverds! Merk dat ik laatste tijd niet echt de moeite neem om uitgebreid te reageren, wat slecht hè! Ik lees wel trouw mee natuurlijk. @Killy88 hoe gaat ie nu? Fijn dat kleine G weer opgeknapt is en fijn dat ie toch in z’n carnavals pak kon shinen, echt fantastisch! *mist hartjes ogen* @Equivoque hoe beviel je extra dagje vrij afgelopen week? Fijn dat de kleine t zo naar haar zin heeft op het KDV! Maar lijkt me inderdaad lastig om je draai te vinden wanneer je weer meer gaat werken icm het gezinsleven… gelukkig worden de dagen iets langer, hopelijk voelt dat wat relaxter ofzo. @thousandoaks wat een enorme domper voor jullie weer… veel liefs en hopelijk brengt de volgende terugplaatsing meer geluk met zich mee. ❤️ @Muisje101 denk aan je met de ERA test in zicht. You can do it! ❤️ Ook benieuwd hoe t met @Cactus92 gaat! Hopelijk een en al genieten met de kleine meid. Hier gaat ie goed! Uiteindelijk 3 dagen na terugkomst onwijs ongesteld geweest. Zo gek, dus toch een eisprong gehad!! Volgende week ff om een echo gevraagd bij de gyn hier. Ff checken of de menstruatie de cyste gelijk opgeruimd heeft. We hadden binnen een paar dagen al wat uitslagen terug en vorige vrijdag uiteindelijk alle uitslagen. Alles ziet er goed uit! Ik was alleen niet meer immuun voor de Rode Hond bleek. Afgelopen dinsdag meteen weer een vaccinatie gehaald. Verder is er ook al een match!!! En sturen we dit weekend de laatste contracten op. Hopelijk over een week of 5/6 die kant op. Zijn nu heerlijk aan t googelen voor een leuk appartementje aan het strand ergens lekker van de nood een deugd maken. OH EN DAT DIE ZON HIER WEER SCHIJNT!!!! Man man man wat is het leven dan zoveel mooier hè. Liefs voor jullie! ❤️
Hey meiden! ik heb echt ff de puf niet om overal op te reageren, vergeef me. T zijn echt de laatste loodjes en de 2e Corona heeft er toch weer ingehakt. Ben zó moe! As donderdag heb ik weer een groeiecho. Vind het best spannend omdat je veel leest over falende placenta’s en Corona, maar tot zover zitten we nog steeds op een goede lijn. Toen had ik alleen pas 1x Corona gehad, daar is nu dus een 2e keer overheen gekomen. verder zit ik de tijd uit. Van mij mag t over een week of 3 al wel zover zijn. Laten we t hopen!
Hoi dames, dacht kom even spieken maar weer een hoop bij te lezen! @Killy88 wat een pech zeg! Snap dat het heel spannend is, ik verwacht dat alles gewoon goed is donderdag as maar zal toch voor je duimen! Beterschap nog, rust goed uit en succes met de laatste loodjes! ❤️ @thousandoaks pff ook weer spannende tijden voor jou! Hoe voel je je met de medicatie? Heb je de echo inmiddels al gehad? @Muisje101 De ERA test vandaag achter de rug.. hoe gaat het met je? Hoop dat het mee is gevallen! @Nienke91 Fijn dat alles goed was! En wauwie gewoon al een match!! Zo spannend! Wanneer heb jij de echo? Hier gaat alles goed, kleine man groeit goed en is over een paar weekjes alweer 1. De tijd gaat echt zo snel als dat ze zeggen, ongelooflijk! kinderdagverblijf gaat inmiddels ook goed gelukkig.. alleen de laatste paar weken steeds verkouden op en af..maar dat hoort erbij.. verder niet zoveel spannends te melden hier..
De embryo zit er zelfs al in Ongemakkelijke ervaring dit keer, maar voor het goede doel zullen we maar zeggen! benieuwd hoe het met de andere dames is!
Hmm das minder dat het deze keer zo ongemakkelijk was . Maar nu lekker broeden dan! Wanneer kun je testen?
Leuk om van je te horen @puppy28 en vooral fijn te lezen dat het goed gaat! Haha ja ik hoor om me heen dat het eerste jaar KDV inderdaad een groot virusjes oppikken is! hopelijk helpt t zonnetje een beetje mee om die verkoudheid buiten de deur te houden!! Hoe gaat ie met jou @Killy88?
Hi meiden, alweer bijna twee weken na de ERA. Had de puf niet om eerder te reageren, sorry. Het ging erg soepel, het was inderdaad even heel erg pijnlijk, maar heel kort maar. Het was een hele kundige dokter en ze begon meteen met aftellen vanaf 5 toen het zo'n pijn ging doen. Achteraf waren ze ook allemaal ontzettend lief en bleven maar zeggen dat ik het zo goed deed. Super schattig. Vanmiddag kregen we de mail dat de uitslag al bij onze dokter is, maar omdat zij zo druk zijn kunnen we pas 4 april de afspraak voor de uitslagen hebben. We hebben ook geen haast, maar ben wel errrug nieuwsgierig. Ik hoop dat het goed met jullie gaat! Hebben jullie een beetje van de zon kunnen genieten?
@Muisje101 ben zo benieuwd… Moet je dan ook direct handelen naar de uitslag? Of hoe werkt dat precies? @Nienke91 hoe ga jij?
Hey meiden! ik zit in m’n bubbel hoor. Heb veel last vd zwangerschap en ben echt aan het aftellen. We hebben gelukkig een datum voor inleiding (ivm bloeddruk problemen vorige keer en 2x Corona), dus ik kan ergens naar toe leven. Als ik nieuws heb meld ik me en sluit ik weer wat enthousiaster aan hier. Maar ik lees alles hoor! liefs xxx
Hoi iedereen, even kort bericht: ik heb vandaag positief getest na onze derde terugplaatsing, dit keer in kunstmatige cyclus (ipv m’n eigen cyclus bij de eerste twee terugplaatsingen) met extra progesteron. Mooie dikke test. Dus nu hopen dat het net zo voorspoedig gaat als bij onze dochter.
Succes met de laatste loodjes! Fijn dat je een datum hebt. Nu lekker aftellen en nog even genieten van je buik en bubbel!