Eiceldonatie 2.0

Discussie in 'Donorschap' gestart door Killy88, 8 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.294
    925
    113
    Vrouw
    Muisje101 vindt dit leuk.
  2. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Helaas weer niet raak. Net even lekker gejankt, nu gaat het wel weer. Het verdriet begint te wennen helaas.
     
  3. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 nee... :cry: Wat erg meis.. ik heb even niet de goede woorden. Dit moet zinken bij jullie en de moed weer verzamelen..
    Ontzettend gemeen, dat vind ik het!! Hele dikke knuffel!!
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  4. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.020
    113
    Vrouw
    Even een mee lees shout out voor jullie warriors. Veel babydust!! ♡
     
    puppy28, Muisje101, Killy88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Hoooooooooooooooooooooow k*t!!!!! @Muisje101 wat een mega domper! Zacht uitgedrukt... Ik heb er eigenlijk ook eventjes geen woorden voor. Echt gemeen ja, dat zegt cactus goed. Het lijkt wel een of andere lompe boxbal, het leven soms. Elke keer als je weer overeind komt wordt je weer neergeslagen... dikke knuffel! <3
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  6. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ach lieve muis, weer niet... wat een verdriet toch. Ik voel zó erg met jullie mee. Heel veel sterkte om dit wederom te verwerken. Ik denk aan je ❤️
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  7. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.294
    925
    113
    Vrouw
    Achwat ontzettend verdrietig. Pffffff ik weet niet wat ik zeggen moet. Heel veel sterkte en hopelijk vind je de moed om een cryo op te halen tzt
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  8. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Muisje101 shit meis...ik kan wel vanalles zeggen, maar dat verandert er helaas niks aan... dus houd het even bij een digitale knuffel!
    Snap dat je even mentaal geknakt bent... maar hopelijk nog niet gebroken!
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  9. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @Nienke91 ; wedstrijdje doen voor het laagste hcg? ;)

    Net gebeld voor de uitslagen; hcg 0.4, progesteron 48.2 (niet gek dat ik daar last van had). Dank voor al jullie steun! Had natuurlijk veel liever zwanger geweest, maar ben wel blij dat ik kan stoppen met die medicijnen, wat een uitputtingsslag is dat toch elke keer.
     
  10. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Ahg... Ja.... wat een domper. Had ik al gezegd geloof ik. Gaat ie beetje? Even op de bank met M&Ms? Of ben ik de enige 'ik mag M&Ms, een hele zak, als het mislukt is' hanteert?
    Gek genoeg hoop ik dat ik ook jouw HCG waarde heb. Moest m'n afspraak vandaag afzeggen omdat ik gister koffie gedronken heb bij iemand die wakker werd met koorts... Dus even haar Corona test afwachten.
    En ik had bij jou gehoopt dat er minstens een paar nulletjes achter die waarde stonden... Knuffel!
     
  11. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Het gaat wel een beetje. :) Ik heb sushi gegeten en net met een glas malibu in bad gelegen. Dat waren mijn M&Ms zeg maar. Balen dat je jouw afspraak af moest zeggen! Is diegene vandaag gelijk getest? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis. Wij hebben woensdagochtend een belafspraak met onze dokter, dus ben blij dat dat stukje lekker vlot gaat.
     
  12. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    Lieve @Muisje101 ik heb de hele dag aan je gedacht, vind dit zo gvd oneerlijk. Hele dikke knuffel van mij, echt, de dag dat je positief gaat testen spring ik 100000 gaten in de lucht van blijdschap voor jullie <3
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  13. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Lieverd!! Wat is dit toch oneerlijk!! Woorden schieten echt tekort momenteel.. een hele dikke digitale knuffel voor jou @Muisje101 ❤️❤️
    Wel heel erg fijn dat je woensdag al een gesprek hebt met de arts. Hopelijk heb je dan ook al zo snel de kracht en moed terug om weer eens voorzichtig na te denken om een cryootje op te halen. Ik denk aan je lieverd! ❤️❤️❤️
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  14. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Net gesprek met onze dokter gehad. Wat ben ik toch ontzettend blij met haar. Ze gaf aan dat onze prognose niet ineens veranderd is nu deze cyclus mislukt is. Ze wil nu verder met een natuurlijke cyclus (en daar ben ik zóoooo blij mee). Nouja, semi-natuurlijk, want ik ben wat onregelmatig ongesteld. Dus wel een klein beetje gonal-f om een ei te maken. Ik zat hier ook al een tijd aan te denken, want ik heb elke keer zo'n last van de bijwerkingen van die medicijnen (en dat voelt dan ook gewoon niet goed) en zag daar ook weer zo tegenop.

    Mijn lijf heeft ook ineens bedacht dat het vandaag al klaar was om ongesteld te worden, dus we mogen straks op gonal-f jacht. :) Ik ben benieuwd, het is zó anders, maar het voelt ook als een heel fijn en chill plan. Iemand ervaring hiermee?

    @Nienke91 ben je al gaan prikken? hoe is het met je?
     
    Cactus92, puppy28, Zuul en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    @Muisje101 dit klinkt als zo’n goed plan! Bovendien betekent dat ook dat je als je zwanger bent van een cryo, je erna niet nog eindeloos progynova / utro moet gebruiken. Ik ben zelf zwanger geworden met een kunstmatige cyclus (om de cyclus van onze donor te kunnen volgen), maar de voorkeur gaat tegenwoordig wat meer uit naar een spontane cyclus of semi-spontaan (zoals jij nu gaat doen) omdat onderzoek heeft uitgewezen dat dat de kans op zwangerschapscomplicaties minder maakt.
     
    Muisje101 en Nienke91 vinden dit leuk.
  16. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    @Muisje101 klinkt goed die malibu en sushi! Best een prima M&Ms vervanger eigenlijk! :D en ook groot gelijk dat je jezelf even verwend hebt.
    Klinkt alsof je de blik naar voren gewoon alweer hebt, powervrouw! Fijn dat de arts zo meedenkt én dat je dus al ongesteld bent geworden... Blijf goed aan jezelf denken en voor jezelf zorgen he! Veel liefs! En duimpjes alvast voor de volgende poging!

    Ik ben vanochtend naar t zh geweest en mn HCG is 6! Mocht inderdaad dit keer gewoon bloedprikken en naar huis, werd al vrij snel gebeld. En ik ben btw ook mega makkelijk te prikken, ze liggen voor het oprapen. En vind het zelf ook geen big deal dus helemaal prima. Maar toch, blij mee, opgelucht, hoef niet meer terug! Moet officieel onder de 5 zijn maar ze geloven het wel. Dus ik ga morgenochtend meteen chef planning bellen om maar mn plekje voor over 3 maanden alvast te ownen :p.
     
    Cactus92, zwaaistaart, Killy88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Yes schat! Wat fijn! Ben blij voor je. Heel groot gelijk dat je jouw plekje gelijk gaat toe-eigenen. Laat je ons weten hoe het belletje was?

    @thousandoaks fijn dat je dat zegt, dat stelt me gerust. :)
     
  18. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Muisje101 Dat klinkt inderdaad als een heel goed plan! Mijn laatste poging was ook in een natuurlijke cyclus (nou ja, met een beetje 'cheat' omdat ik perse ondersteuning wilde met utro ná de tp). Was er zelf toen nog een beetje huiverig voor omdat ik mijn lichaam niet helemaal vertrouwde, maar het heeft gelukkig goed uitgepakt <3! En uiteraard is het een stuk beter te verdragen doordat je geen medicatie hoeft te nemen en dus geen last hebt van de bijwerkingen. Dat werkte voor mij toen best wel ontspannen aangezien ik net als jij ook altijd behoorlijk last had van de bijwerkingen. Weet niet óf het heeft bijgedragen aan het resultaat..maar tóch!!!:D

    @Nienke91 wat een goed nieuws! En idd groot gelijk dat je morgen meteen gaat bellen. Ik had misschien al vandaag gebeld haha, tenzij het niet anders kan. Ik hoop en duim voor je, dat je als eerste aan de beurt bent over precies 3 maandjes :)!
     
    Nienke91 en Muisje101 vinden dit leuk.
  19. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @puppy28; ik wil wel een herhaling van jouw natuurlijke cyclus! Hoe is het met de pijn in jouw bil?

    @Nienke91; en? Hoe is het telefoontje verlopen? Hoe is het met je?

    De eerste prik zit er hier weer in! Ik vind het een super chill idee om zo relatief weinig medicijnen te gebruiken. Ik prik om de dag 150 IE menopur. Om de dag. Zooo fijn! Volgende week vrijdag een eerste follikel-check. Heb ook een verloskundige in de buurt gevonden die me daarmee wil helpen, dus dat is ook ideaal. En dan uiteindelijk wel ovitrelle en een beetje cyclogest (?). Maar alsnog het minste aan medicijnen dat ik ooit heb gehad.

    Hoe is het met jullie meiden? Houden jullie de lockdown een beetje vol? Hoe is het met de kindjes?
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  20. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Wow @Muisje101 actie in de tent! Wat goed! Hoe voel je je vandaag? En heb je dan ook echt al een datum dat jullie weer naar Spanje gaan of overdrijf ik nu?

    Hoe gaat het met iedereen?

    Hier wel prima, denk ik! In elk geval schijnt het zonnetje, dat scheelt! Ik heb net gebeld met het ziekenhuis en de eerste slijmvlies check staat in de week van 12 april. Op 25 maart telefonisch overleg met de arts wanneer te starten met medicatie enzo. Dus, dat is al over 2 maanden en zo heb ik ineens stiekem best slim gehandeld al zeg ik het zelf! ;)
     
    Muisje101 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina