Eiceldonatie 2.0

Discussie in 'Donorschap' gestart door Killy88, 8 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Meiden!!

    hoe is het hier met iedereen? Hoe gaan de zwangerschappen @thousandoaks en @Nienke91 hoe ver zijn jullie?

    lieve @Muisje101 Hoe gaat het met jullie? En waar staan jullie momenteel?


    Hier alles weer oké na een roerige week. Neva is opgenomen geweest in het ziekenhuis ivm het rs virus, nu anderhalve week geleden. Ze heeft een paar dagen zuurstof en sondevoeding nodig gehad en het was allemaal erg heftig. Je kindje zó ziek zien met amper 10 weken oud is verschrikkelijk. Nu gelukkig weer opgeknapt en alweer 12 weken vandaag! Ze doet het ook zo goed. Geen nachtfles meer nodig en erg tevreden. Met Gavi gaat ook alles z’n gangetje! Dat is een eigenwijze peuter die lekker z’n eigen ding doet.

    nou meiden! Laat eens wat horen, voor het hier dood bloed. Liefs xxx
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Muisje101 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  2. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    @Killy88 bah wat schrikken zeg, verschrikkelijk!!! En echt bizar toevallig want J. is op een paar dagen na exact een jaar geleden ook opgenomen geweest met RS, ze was toen net iets ouder dan Neva. En erna was de nachtfles er ook af, trouwens (min of meer, haha!). Blij dat jullie weer thuis zijn met zijn vieren.

    Hier is alles goed, 18 weken zwanger en onze dochter krijgt een zusje!

    Ook heel benieuwd hoe het met de andere meiden is.
     
    Muisje101, Zuul en Killy88 vinden dit leuk.
  3. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Och @Killy88 wat zielig en heftig voor zo'n klein hummeltje... Gelukkig dat ze weer is opgeknapt en het zo goed doet!

    @thousandoaks 18 werken alweer! En wat leuk, nog een meid erbij!

    @Nienke91 jij nog lekker op die wolk?

    @Muisje101 ik ben héél erg benieuwd hoe het nu met je is. Is je microbioom inmiddels hersteld en klaar voor een nieuwe poging?

    @Cactus92 en @puppy28 hopelijk gaat met jullie ook alles goed!

    Hier handen vol aan onze peuterpuber! Het is me een portret... Heerlijk en uitdagend tegelijk!
     
    Muisje101 en thousandoaks vinden dit leuk.
  4. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Joehoe!

    Jeetje @Killy88 wat énorm schrikken inderdaad. Lijkt me ook echt vreselijk om je kindje zo te moeten zien. Wat een stress... Super fijn dat jullie weer thuis zijn en dat ze opgeknapt is. Nu geen gekke dingen meer! <3 Hoop dat jullie ook een beetje bij kunnen komen na deze happening...
    Wat een kleine kanjer die grote broer dat ie lekker z'n ding doet en eigenwijs is, zoals het hoort toch? :p

    @thousandoaks jij gaat hard eigenlijk he! :cool: super leuk twee zusjes! Voel je je ook goed?

    @Equivoque handen vol, klinkt ook zoals het hoort toch? :p Mijn moeder heeft 2 zoons en 1 dochter en zegt nog altijd dat een dochter het meest heftig was op jongere leeftijd, tot uuuuh ik uit huis ging? :roflmao: Gekkigheid natuurlijk maar dametjes kunnen wel pittig zijn verneem ik vaker om me heen. Maar precies zoals je zegt, gelukkig ook wel weer heerlijk!

    Zijn er nog vakantieplannen? Wel echt super fijn dat in NL het zonnetje tegenwoordig ook wel met enige regelmaat te vinden is.

    Hier gaat het goed! Tik vandaag alweer de 12 weken aan. Voel me nog steeds onwijs goed. Als ik wat te veel hooi op m'n vork heb genomen ben ik wel wat (extreem) vermoeid en word ik wat sneller misselijk. Maar als ik gewoon normaal doe en op tijd eet etc. niks aan de hand. Echt bizar. Dus vermaak me nog prima op die wolk ja! :D Volgende week de 13 weken echo en de geslachtsecho ook al gepland. Gaat hard allemaal. :o:

    Ook benieuwd hoe het met de andere dames is!
     
    Muisje101, Equivoque, zwaaistaart en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Hey meiden, wat leuk om de verhalen over jullie kleintjes te lezen. Hoop dat ze wel allemaal gezond willen blijven, niet zulke enge ziekenhuis tripjes hoor!

    Ik voel me een beetje de overgebleven loser zoals ik me dat in elk ttc clubje heb gevoeld, dus ik kom hier niet meer zoveel. Ik heb in juni weer een onderzoek van het microbioom gehad, en het was nog niet goed. De goede bacterie is van 5% naar 30% gegaan, maar moet boven de 90% komen. De slechte bacterie is van 60% naar 55% gegaan, dus daar is nog wel wat werk aan de winkel. Er is nog geen donor gevonden, dus die tijd hebben we gelukkig. Ondertussen ben ik veel aan het leren over hoe ik mijn pcos kan verbeteren en ik merk dat dat helpt om meer in balans te raken. Wie weet vallen alle puzzelstukjes dan toch nog een keer in elkaar.
     
  6. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Lieverd, deze woorden raken mij echt heel erg. Ik ken dit gevoel zo goed, en ik denk eerlijk gezegd dat ik het ook nooit meer helemaal kwijt raak. Hoe de uitkomst ook is, het hele traject laat zijn sporen na. Je bent niet alleen, ook al voelt dat misschien wel zo.
    Maar het is ook zo zonde... Je bent zoveel meer dan alleen die vrouw die maar geen kind kan krijgen! Ik hoop oprecht dat die puzzelstukjes inderdaad in elkaar gaan vallen. Je bent op de goede weg... Hou vol! ❤️
     
    puppy28 en Muisje101 vinden dit leuk.
  7. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Lieverd, weet niet zo goed wat te zeggen maar sluit me helemaal aan bij het bericht van @Equivoque. Tis gewoon kl*te en oneerlijk.
    Denk aan je! ❤️❤️❤️
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  8. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Lieve @Muisje101 ❤️ Ik vind de woorden van Equivoque ook echt prachtig en zou niet weten wat er nog aan toe te voegen.

    Heel veel liefs voor jou! ❤️
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  9. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Lieve @Muisje101
    Dat je jezelf een loser voelt, ik kan je gevoel niet wegnemen maar het is natuurlijk absoluut onzinnig. Je doet er alles aan, pluist alles uit en gaat niets uit de weg. Je kunt jezelf niets verwijten lieve meid, het is wachten op een donor en heel hard duimen dat je lijf wil meewerken. En lieve schat, we blijven geloof houden. Ooit moet het kwartje jullie kant opvallen. Ook al is het vertrouwen ver te zoeken, ik houd hoop en blijf ontzettend voor je duimen.

    het is begrijpelijk dat je hier niet zoveel komt. Maar wil je proberen af en toe een update te plaatsen? Wij kunnen jou niet zomaar loslaten hoor.

    hou je taai ❤️
     
    Muisje101 en Nienke91 vinden dit leuk.
  10. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Nienke91 en @thousandoaks hoe gaat het met jullie?

    En hoe gaat het met de rest van de dames? Lekker op vakantie of aan het genieten van het Nederlandse zonnetje?

    @Muisje101 hoe gaat het met jou lieverd? Is er inmiddels al nieuws over een donor? Denk veel aan jou! ❤️
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  11. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Dag lieverds!

    Ben ook benieuwd hoe het met iedereen is. Hoop dat er lekker genoten wordt van wat vrije dagen. Hetzij in t tegenwoordig mooi zonnige NL of misschien wel op vakantie in een ander zonnig land! :D

    Hier gaat het goed! Voel me echt nog steeds top, wat een cadeau. Geniet intens. Sinds vorige week weten we dat we een zoontje krijgen ❤️ En we zijn nu al helemaal verliefd!

    Hoop dat het met jullie ook goed gaat. Veel liefs!
     
    Cactus92, JosjeM, Tuttebelleke en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina