@Muisje101 ik heb denk ik niet hele erge bijwerkingen gehad, of tenminste: de eerste week ben ik wel echt ziek geweest. Spugen enzo. Maar was op vrijdag al wel weer over. Vanaf toen nog een week overdreven hoofdpijn gehad en moe geweest maar daarna was ik weer als nieuw! Precies wat jij zegt helpt mij ook echt heel erg. Eigenlijk met alles dat ik me eventjes niet heel goed voel denk ik 'ik ben al ruim 3 jaar de meest gezellige persoon ever terwijl ik een strijd voer die niemand (om mij heen) zich voor kan stellen, dus tis wel ff goed als ik een dag niks doe' ofzo... Haha! Heb zelfs twee hele weken lang 'maar' 30 uur gewerkt. hahaha Heb jij al een plan uit Spanje? @puppy28 fijn om te lezen dat je zo goed als alles in huis hebt! En zaterdag dus weer een groeiecho? Wel balen hoor van die korte nachten, nu al. Maar wel super fijn dat je de baby zo goed voelt! Iedereen nog heel met dit weer? Wat vonden de kindjes er van?
@Nienke91 ; Jeetje, wat een rotspul is dat toch nog zeg. Dat heb je ook maar mooi weer overleefd. Nog eentje waar ik me aan vast hou 'tot nu toe heb je al je ergste dagen overleefd'. Fijn om te horen dat je zo goed voor jezelf zorgt. Vrijdag kreeg ik een mail van onze dokter dat ze deze poging wil afbreken. Dat de echo's te onduidelijk zijn. Ik was daar heeeeel pissig over. Want dat ik op dag 16 nog geen ei had was wel te verwachten met mijn lange PCOS-cycli, met meestal een ei pas rond dag 24 of later. Ik had dus teruggestuurd dat ik graag even wilde overleggen hierover, maar op vrijdagmiddag valt er natuurlijk niks meer te regelen. Kreeg net een mailtje dat mijn dokter me morgen belt. Wat mij betreft zijn er nu twee opties; óf we kijken nog tot dag 30 of ik een ei krijg óf we wekken nu een menstruatie op en gaan een volgende cyclus beter stimuleren met menopur. Ik baal wel, want zo duurt het zelfs lang als je gewoon cryo's in de vriezer hebt. Aan de andere kant probeer ik mezelf weer een beetje te vinden. Wie ik ben / was zonder dit traject. De laatste week speelt de gedachte om te stoppen ineens in m'n hoofd. Dat kan nu nog helemaal niet, want we hebben een contract lopen bij de kliniek. Maar ineens merk ik hoe zwaar het hele traject in álles doorspeelt, en hoe erg ik m'n oude ik mis. Genoeg om over na te denken dus.
Ach muisje wat een tegenvaller! Succes morgen met het telefoongesprek! Het is écht een pittig traject. Knuffel voor jou!
Het is optie 3 geworden; De voorbereiding voor de tp stoppen, maar ik mag de cyclus niet afbreken en moet de volgende cyclus weer kunstmatig verder. Ik ben hier zeer niet enthousiast over, maar ben te moe om nog ergens tegenin te gaan. Dus ik vind het wel even best. Als m'n cyclus te lang gaat duren ga ik denk ik alsnog afbreken, ik heb tenslotte nog utrogestan in huis.
@Muisje101 wat een weg meis.. dikke knuffel voor jou!! En ook voor @Nienke91 Je bent altijd het zonnetje.. tuurlijk mag jij ook eens even pas op de plaats maken! (Doe je veel te weinig denk ik zo..) De andere meiden gaan op zich lekker lees ik! Fijn! Wat toch een bijzondere tijd.. Hier alles goed, mijn kleine wintersporter trotseert sneeuw en kou op haar sleetje, kun je toch merken dat het een 'sneeuwvlokje' is.. Ik geniet met een grote G.
Ahg @Muisje101 t zit je niet mee... weet niet wat ik moet zeggen. STOM gewoon. Hoe gaat ie vandaag? Beetje kunnen laten bezinken en hoe denk je er nu over? Helpt t misschien een kleeiiiiin beetje dat t zonnetje schijnt? Liefs voor jou! ❤️ Hahahaha wederom bedankt voor t lachen @Cactus92! Helemaal in d’r hum nu dat kleine sneeuwvlokje. Echt een cadeautje dit weertje even. Lekker genieten inderdaad, liefs voor jullie ook! ❤️
Hey meiden, sorry voor de radiostilte van deze kant. Heb mijn bloeddrukmedicatie moeten verdubbelen en was daar erg moe van. Die bloeddruk zit me wat dwars maar gelukkig kan ik thuis meten. @Muisje101 wat ontzettend klote zeg.. Kan het dat die menopurdosering te laag was om een dominant follikel te krijgen? Of was het sowieso heel erg passen en meten vanwege pcos? Als je trouwens liever duphaston gebruikt ipv utrogestan kan dat ook om je cyclus af te breken. Kan me goed indenken dat je dat zou willen namelijk. @Nienke91 ik hoop dat de komende tijd heel snel gaat voor jou <3
Hi meiden, hoe is het met jullie? Nu CD26 hier en nog geen sprake van een eisprong in de buurt. Met de agenda's erbij even gekeken wat nou handig is, maar ik denk dat ik volgende week toch ga afbreken als ik voor die tijd nog geen eisprong kan vinden. Dan kom ik ook al op een tp ergens eind maart, dus dat vind ik wel laat genoeg eigenlijk. Ik heb nog primolut thuisliggen, dus die wil ik 5 dagen gebruiken (ik heb niet meer dan dat) en als het goed is word ik daarna dan wel ongesteld. Laten we het hopen in ieder geval. @thousandoaks hoe is het nu met de bloeddruk? @Nienke91 hoe is het? Kijk je ook zo uit naar de zon eind deze week?
Hee meiden, wrs volgt hierna bij mij wat radiostilte! Mn bloeddruk bleek dit weekend bij zelfmeten torenhoog, zit aan een sterkere bloeddrukverlager, moet 2x per dag meten en als we geluk hebben dat het onder controle blijft, word ik ergens volgende week ingeleid. Ben vrijdag 37 weken dus heel fijn als die grens is gehaald! Ik voel me trouwens goed en de baby heeft het ook goed, maar mijn lichaam heeft er blijkbaar genoeg van :') @Muisje101 ik stuur je zo nog even een dm'tje over wat je schrijft over primolut! Echt zo stom dat die tp nu niet door kon gaan :/ Heb je al een idee hoe je de volgende poging zou willen aanpakken? En hoe voel je je? Hoe gaat het met de andere dames?
Wow spannend @thousandoaks Alvast heel veel sterkte, succes en heel veel geluk met de eerste momenten samen!
Oh spannend meis! Dit had ik nog niet gelezen toen ik reageerde op jouw dm! Fijn dat jij je goed voelt en dat de baby het goed doet. Ik duim voor je dat jullie 37 weken halen en dat je daarna gezond en wel lekker kan gaan baby-knuffelen!
Oohh wat spannend @thousandoaks ! Ook ik duim dat jullie de 37 weken gaan halen! Volgende week waarschijnlijk al met jullie meisje samen! Wat heerlijk, geniet er lekker van en we horen je wel weer wanneer je daar aan toe bent!! Dikke knuffel en heel veel succes alvast! ♥️
Hoe gaat ie met jou @puppy28? Zo'n spannende tijden hier weer in dit topic, leuk! @Muisje101 hoe ga jij? Al een eisprong in zicht? Hoe voel je je verder? Groot gelijk hoor dat je anders af gaat breken.... Pffffff wat gaat de tijd dan alweer snel voorbij he, super stom! Denk aan je <3! Ik ben inderdaad wel weer in voor zon en betere temperaturen haha! Al hoewel, vorig weekend is gebleken dat kou + zon + schaatsen ook wel wat heeft. Heb twee volle dagen op het ijs gestaan, vond het 't einde! Maar goed, lente is dus eigenlijk ook wel meer dan welkom. En terrassen open dan graag ook...
Hallo meiden! Ik kom ook weer eens even buurten. Na een paar flinke dompers begint het nu weer op een leukere manier spannend te worden hier! @thousandoaks, balen van je bloeddruk... maar je gaat je meisje dus al snel ontmoeten, hoe spannend! Zet 'm op en geniet van je poppetje! @puppy28 bij jou nog alles onder controle?
Hey lieverds, hier alles onder controle hoor! Zo druk op werk dat ik soms vergeet om even hier te spieken! @Nienke91 ik ben ook wel heel erg blij als het zonnetje weer tevoorschijn komt hoor! Heerlijk!! Wanneer mag jij nu weer starten? Sorry, ben het even kwijt! Hoe gaat het met jou @Muisje101? @Equivoque wat leuk weer even wat van je te lezen! Hoe gaat ie met jou en je meisje? Lekker genoten van de sneeuwpret?
Als je ook maar een beetje rustig aan doet met werken. wanneer mag je met verlof? Ik vind het helemaal (goed bedoeld) spannend hier voor jou en @thousandoaks. Zo leuk!!! Ik heb 25 maart gesprek met de arts, verwacht dan stiekem vanaf bij wijze van spreken de dag erna te starten met een weekje provera en dan vanaf begin april ergens aan de progynova. Sta in de week van 12 april gepland voor de eerste echo en mag vanaf 25 april officieel weer een terugplaatsing. gaat opschieten ook alweer! @Muisje101 benieuwd hoe jij gaat. Veel liefs vanaf hier!
Hey meiden, hier niet zoveel te melden. Vandaag begonnen met de primolut (zonder dat Spanje dat weet...). En ik slaap slecht, heb bijna elke nacht nachtmerries, dus dat breekt lekker op. Verder duim ik me rot dat het goed gaat met @thousandoaks en @puppy28 @Nienke91 ; ik hoop natuurlijk ook dat het goed gaat met jou! Ben je al aan het aftellen? Wel fijn dat je al die data al hebt, kan je tenminste ergens naar toe leven. Ben je er erg mee bezig in deze 'wachtweken'? Of lukt het je om het los te laten? (Zo ja, kan je me uitleggen hoe dat moet?)
@puppy28 je had het nog over sneeuwpret... Je zou het bijna vergeten, met het lenteweer nu! Maar we hebben er zeker van genoten, net als van het lekkere weer nu. Veel buiten geweest, dus M's wereldje is opeens een stuk groter! Ze loopt nu te pas en te onpas naar de deur omdat ze naar buiten wil @thousandoaks zo benieuwd hoe het ervoor staat! Misschien ben je al in het ziekenhuis, lig je te puffen, of misschien ben je zelfs al aan het babyknuffelen... Heel veel succes en geluk!! @Nienke91 25 maart is het inderdaad zo! Fijn om het tijdspad al zo uitgestippeld te hebben, dat geeft in ieder geval perspectief! @Muisje101, jij klinkt alsof je wel een knuffel kan gebruiken meid... Dus bij dezen! Goed dat je gewoon met die primolut bent gestart, ze kunnen wat met dat wachten. Wat heeft het voor zin? Alsof je na al die jaren niet zelf het beste weet hoe je lichaam werkt! Niet fijn dat je zoveel nachtmerries hebt. Heb je dat vaker? Heb je iemand om mee te praten over alles wat er speelt? Want dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben... Nog even volhouden meis... Die primolut doet z'n werk wel, en daarna kun je weer gaan plannen en heb je weer iets om naartoe te leven!
Namens mij ook een hele dikke knuffel @Muisje101 Ik hoop zo dat het jullie nou eens mee gaat zitten allemaal. En ontzettend benieuwd naar @thousandoaks !!! Meld plicht! @Nienke91 Wat fijn dat je weer een soort van vooruitzicht hebt. Ik trok het allemaal beter als ik wist wat -en wanneer- me iets te wachten stond. Ik ga met je mee aftellen naar 25 maart!