@thousandoaks ; ik hoop zo dat het goed met jullie gaat!! Dank voor de digitale knuffels meiden! Het gaat best goed hier hoor. Weer een aantal zwangerschapsaankondigingen gehad en die blijven lastig. Ik ben zo jaloers op het gemak waar mensen zwanger mee raken. Maar buiten dat, gaat het best prima. Ik ben dol op de zon. En ik ben met de primolut alweer op de helft, dus dat gaat ook best vlot. Verder echt weinig spannends. @Nienke91 ; hoop dat het met jou ook goed gaat! Hoe gaat het met alle baby's? En mama's?
Lieve meiden, onze dochter is afgelopen donderdagavond geboren! Het was me wel het avontuur. Ik zou maandag (22 februari) komen om opgenomen te worden en ingeleid te worden, met het idee van: dan begint je bevalling dinsdag. Maar dat was dus donderdagochtend, haha. Mijn man is de hele tijd gebleven en ondanks de pittige bevalling (ze is geboren met knip en vacuumpomp) kijk ik er heel positief op terug. Ik ben er sowieso heel open in gegaan, veel kennis verzameld, maar geaccepteerd dat ik toch niet precies wist hoe ze geboren zou worden. Ik heb echt het idee dat er vervolgens tijdens de bevalling alles aan is gedaan om te zorgen dat ons kindje veilig ter wereld zou komen op een voor mij zo fijn mogelijke manier. Door die pomp en omdat ze wat vroeg is (37+6), had ze eerste twee dagen niet echt door hoe ze nou moest drinken. Inmiddels gaat dat beter en mogen we bijna naar huis met zijn drieën. Ze is echt ontzettend lief, schattig en mooi. Op haar eerste foto lijkt ze onwijs op mij als baby (hoe kan?). Maar ze is vooral helemaal zichzelf. En ik kan me nu al geen leven meer zonder haar voorstellen.
@thousandoaks van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat fijn dat je er positief op terug kijkt en dat jullie bijna naar huis mogen
@thousandoaks Yes!! Van harte gefeliciteerd!! ❤ Een mooie gezonde dochter... een werkelijk wondertje.. Klinkt als zeer pittig inderdaad maar wat fijn dat je toch met een goed gevoel terug kijkt! Ben je ook zo overspoeld door liefde vanaf de eerste aanblik? Magisch vond ik dat zelf.. En elke dag hou je een beetje meer van haar.. ❤ Geniet intens, wat een weg is het geweest. Maar ze is er!!
Lieve @thousandoaks, gefeliciteerd en wat heerlijk dat ze er veilig en wel is! Je bevallingsverhaal klinkt wel een beetje bekend ... het loopt zoals het loopt, en als je je kleine meisje dan voor het eerst ziet maakt het allemaal niet meer uit! Hopelijk mogen jullie snel lekker naar huis met haar. Geniet!!!
wow daar is ze dan! Gefeliciteerd @thousandoaks !!! hopelijk kunnen jullie snel naar huis ❤️ En geniet!!!
Yessss @thousandoaks van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet er lekker van met z’n drietjes! Zo bijzonder!! Wat fijn dat je ondanks het hele avontuur er toch positief op terug kijkt! Hopelijk snel naar huis en lekker in jullie eigen omgeving verder genieten!! ❤️❤️❤️
@Tuttebelleke alvast heel erg veel succes en hopelijk hoeft het niet te lang meer te duren voordat je je kleine spruit in je armen mag sluiten!! Zet ‘m op! ❤️
Ahhh wat een mooi nieuws , van harte gefeliciteerd @thousandoaks! Fijn dat alles uiteindelijk goed is gegaan. Geniet van deze wonderlijke tijd, heel veel geluk!
Hooooow sorry meiden voor mijn afwezigheid, over loslaten gesproken . Maar!!! Betekent niet dat ik niet aan jullie denk! Lieve @thousandoaks ik heb jou inmiddels al gesproken, maar voelt zo gek om je hier dan over te slaan he? ZE IS ER!!!!!!!! Zo blij voor jullie. Genieten van en met elkaar! <3 @Lien4 van harte met de geboorte! Wat een wondertje, ook voor jou genieten hopelijk! @Tuttebelleke Zet m op alvast! Of misschien ben ik al te laat en ligt hij al in je armen... Haha!