Eiceldonatie 2.0

Discussie in 'Donorschap' gestart door Killy88, 8 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Och lieve @Muisje101 wat een harde klap weer.. waarom niet meteen dat gouden ei.. Zo gemeen, na zo'n weg. Hele dikke knuffel voor het verdriet en het wéér bijeen rapen van moed..
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  2. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Ah nee... wat ontzettend kl*te :( het is je zo gegund, veel sterkte
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  3. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    @Muisje101 Geen woorden voor.. Had het zó ontzettend voor jullie gehoopt. En dat is een enorm understatement... Dat gouden ei móet er gewoon tussen gaan zitten :(
     
    Muisje101 vindt dit leuk.
  4. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Dank voor de lieve woorden meiden. We hebben even lekker gehuild en nu is er ook weer een bak spanning weggevallen. Ook dus ergens wel een opluchting dat we ons weer even op 'leven' kunnen concentreren. We worden maandag gebeld door onze contactpersoon voor een afspraak met onze dokter. Hopelijk kunnen we gelijk door.

    Heeeeel veeeeeel succes @puppy28, en heel veel plezier bij het ontmoeten van jullie kindje. <3
     
    puppy28 en Cactus92 vinden dit leuk.
  5. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Lieve @puppy28, wat is het spannend, heel veel succes morgen, en geniet van het enorme geluk dat je straks gaat overspoelen! Xx
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  6. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Zet m op @puppy28 We gaan hier in heeeeel veel spanning afwachten ❤️
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  7. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Dankjewel lieverds!! Ik probeer jullie op de hoogte te houden maar merk nu al dat ik in mijn eigen bubbel begin te raken hihi.
    ❤️❤️❤️
     
    Lien4, Killy88, Cactus92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Lekker in je bubbel @puppy28 , wij lopen niet weg en denken aan jullie!! ❤
    Zo benieuwd... maar we lezen het wanneer je zover bent. Zet m op!!
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  9. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Het gaat gebeuren lieve @puppy28! Nog even afwachten en doorbijten en dan heb je eindelijk je mannetje in je armen ❤️ kruip lekker in je bubbel, we horen het wel als hij er is!
     
  10. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Dikke knuffel voor jou @Muisje101 ❤️ Hoop met je mee op een goed gesprek maandag!
     
  11. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Zet m op @puppy28!! Nog eventjes en hij ligt in je armen! (Of ligt ie misschien al hihi...) liefs! ❤️
     
  12. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @puppy28 ; hoop dat het goed met jullie gaat en dat jullie al lekker aan het genieten zijn.

    We hebben weer een nieuw plan gekregen. Ik ben wel blij dat ze elke keer weer wat nieuws verzinnen, dat we dus nog niet helemaal compleet hopeloos zijn. We gaan dit keer aspirine en vitamine E toevoegen aan wat we al deden. En ze willen een 'uterine contraction scan' doen voor de terugplaatsing. Uit onderzoek blijkt dat het uitmaakt hoeveel samentrekkingen er in de baarmoeder zijn rondom de terugplaatsing, dat als het erg krampt de kans op een succesvolle tp kleiner is. Dus, nouja, ze hebben weer wat anders verzonnen. Ben gister al ongesteld geworden, dus we kunnen gelijk weer aan de slag.
     
  13. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Oké muisje! Fijn dat het gesprek is geweest. Hoe voel je je er onder? Klinkt goed toch dat ze weer alles op alles gaan zetten voor een nieuwe poging? ❤️
     
  14. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 ik heb daar ook iets over gelezen, ik dacht dat dat alleen nog niet helemaal goed helder was, hoe dat precies zit, met die contraties. Het zijn contracties die niet voor jezelf te voelen zijn iig.
    En wat ik me af vroeg, zitten daar nou ook weer kosten aan verbonden, aan dit soort extra's?
    Nieuw plan altijd fijn, en een gouden ei zou prettig zijn... nu eindelijk!!
     
  15. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Pfff @puppy28 maakt het wel spannend zeg... :o:
     
  16. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @puppy28 maakt het heel spannend! Ik kom ook steeds even kijken of er al nieuws is. Hoop dat jullie gewoon lekker in je bubbel aan het genieten zijn!

    Het geeft wel hoop dat ze weer wat anders willen doen. Ik heb het liefste nu even vier weken afzien en dat het dan lukt, dan dat we weer zo aan blijven modderen. Dus ik ben wel blij dat ze steeds weer wat nieuws verzinnen. Merk alleen dat ik mentaal weer echt een stuk terug ben gevallen. Gister alleen maar op de bank gezeten en gehuild. Slaap ook niet goed, zelfs niet met een oxazepammetje (wat ik normaal dus nooit gebruik, maar soms breekt nood wetten). Vandaag weer de afleiding van werk, dus dat helpt. Laat dat zonnetje maar snel doorbreken, dat kan ik wel gebruiken. Gelukkig valt dit allemaal binnen het contract wat we hebben, dus daar betalen we niet extra voor. Wel natuurlijk voor de medicijnen, maar niet voor alle andere gekke dingen die ze bedenken.
     
  17. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Jaa pfff....nagelbijten dit, hopelijk is alles goed gegaan en is ze te druk met genieten om aan het forum te denken
     
  18. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ik zit ook in spanning!
     
  19. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Hoi lieverds!! Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten maar die kleine man liet ook zo lang op zich wachten haha. Gisteren zijn we dan eindelijk de trotse ouders geworden van onze zoon! Echt het mooiste mannetje die ik ooit heb gezien en hij lijkt op mij haha!!!
    Maandagavond begonnen de weeën, die werden zo hels dat ik om een ruggenprik heb gevraagd. Helaas werkte die prik maar tot dinsdagochtend en kwamen de helse weeën weer terug, ontsluiting liet ook maar steeds op zich wachten. Uiteindelijk een nieuwe ruggenprik gekregen en toen ging het al vrij snel naar 9cm ontsluiting. Helaas wel koorts gekregen waardoor de arts mij met 9cm heeft laten persen. Gelukkig ging dat wel heel voorspoedig! Na een paar keer persen kwam daar ons mooiste mannetje tevoorschijn! Wat een geluksmoment was dat zeg! Intens genieten terwijl ik ondertussen heel de kamer zag volstromen met allemaal witte jassen. Bleek dat ik fluxus had. Gelukkig is er goed gehandeld en kon het bloeden snel gestopt worden. We moeten nog even een extra nachtje ter observatie in het ziekenhuis blijven maar morgen eindelijk naar huis!
    Ik kijk terug op een redelijk heftige paar dagen maar echt zo dubbel en dwars de moeite waard! Ik gun dit iedereen ❤️
     
    xTamx, Equivoque, Lien4 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ohhhh éíndelijk @puppy28 Van harte proficiat met de geboorte van jullie zoon!!!

    Nu uitrusten en samen genieten ❤️❤️❤️
     
    puppy28 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina