7e cyclusdag - propjes plakkerig slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dedee, 22 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Alles wat moet, weinig wat mag, en .. eten! Vooral
    #1 Dedee, 22 feb 2015
    Laatst bewerkt: 22 feb 2015
    Hoii iedereen!

Zoals jullie kunnen zien is het vorige maand misgelopen. (mk op 7w) In tegenstelling tot mijn eerste miskraam, heb 'k best wat fysieke pijn die niet lijkt te mogen. (vandaar ook m'n topic onder "miskraam")

Nu schrok 'k me daarnet toch wel even. Helse buikkrampen, alsof de duivels eraan kwamen, wat normaal gezien niet kan. (ze zijn net over) Snel even naar het toilet. Toen voelde 'k een 'plop', met als gevolg heel wat plakkerige toestand bij het afvegen. Het leken allemaal kleine snotpropjes. (Sorry voor de details..) Als 'k deze tussen m'n vingers hield, rekten ze zelfs wat open!

Iemand enig idee wat voor toestand dit is? Dit kan toch nog geen vruchtbaar slijm zijn op dag 7 van m'n cyclus?

'k Voel me momenteel zo: :$ haha :)

2. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Ben 'k zo dom dat 'k dit niet begrijp..? Of weet niemand wat het zou kunnen zijn..?

3. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Ik denk dat het wel kan, vruchtbaar slijm op dag 7. De maand dat ik zwanger werd begon het bij mij ook op dag 9 al ofzo, terwijl ik gemiddeld gezien een standaard cyclus heb (dag 14 eisprong, dag 28 ms, grofweg). Dus toevallig een keer een vroege eisprong.
    Kan natuurlijk ook iets anders zijn!

4. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    M'n overdreven paniek kwam waarschijnlijk doordat 'k het allemaal niet meer goed weet. Had zoiets nog niet gehad na m'n duivels, dus begin je gekke dingen te denken..

Dank je wel voor je antwoord!

Deel Deze Pagina