Wat nu??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door toetjes, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetjes

toetjes Lid

17 jan 2013
    61
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb 30-8 een verse terugplaatsing icsi gehad..
    Afgelopen week kreeg ik bruin verlies, vrijdag kreeg ik rood bloedverlies( niet veel ) heeft vrijdag en zaterdag geduurd..gisteren en vandaag is het weer bruin?
    Heeft er iemand zoiets eerder meegemaakt?
    Ik wil eind deze week toch een testje doen voor de zekerheid maar is dat wel verstandig?
    De vorige keer was ik gewoon meteen 4 dagen ongesteldheid, dit is nieuw.
    Als ik op Google kijk kom ik iedere keer uit op innestelingsbloeding?

Groetjes

2. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ik maak op het moment hetzelfde mee .. met bruine afscheiding week na terugplaatsing... zo onzeker en zo bang.. terwijl de hoop groot blijft. Ik zou je graag meer info willen geven maar weet het ook niet. Bij de een is het een voorteken van menstruatie.. bij de ander een voorteken van zwangerschap (innestelling) Ik hoop voor je dat het innestellingsbloed is

3. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    pfff wat een onzekerheid.

Kan inderdaad een innestelingsbloeding zijn, ik heb ook 2 dagen wat bloed verlies gehad. Hierna weer wat donkerbruin.

Sterkte met afwachten. Hopelijk heb je snel een positieve test!

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je op 30 augustus een terugplaatsing had, dan zit je toch nu al na je NOD en kun je een test doen? Dat mocht hier altijd twee weken na de terugplaatsing. Je kunt 10-18 dagen na de punctie ongesteld worden, dus ook op die termijn zit je al. Succes!

5. stillygirl28

stillygirl28 Actief lid

20 okt 2010
    118
    0
    0
    Ons groot verlangen en grote wens een kindje, en e
    NULL
    Hoi Toetje,

Ik heb net ook gereageerd bij fitty zal jou dezelfde boodschap brengen van mijn ervaring.

Afgelopen maart heb ik hetzelfde meegemaakt zelfs erna klein druppeltje bloed maar voornamelijk bruine afscheiding. Was verdrietig dacht dat het mis was. Uiteindelijk was het bij ons een positief teken we waren zwanger! Helaas 2,5 maand miskraam maar goed staat en stond hier geheel los van was gewoon dikke pech. Begrijp je gevoel. Geef nog niet op. Wacht het ff af.

Ook voor jou hoop ik met je mee en duim voor je mee. Veel geluk en kracht gewenst.

6. sjak

sjak Niet meer actief

Je kan echt al testen hoor!

7. stillygirl28

stillygirl28 Actief lid

20 okt 2010
    118
    0
    0
    Ons groot verlangen en grote wens een kindje, en e
    NULL
    Ik had met cryo al 5 dagen voor de test datum een behoorlijke positieve test;)

8. toetjes

toetjes Lid

17 jan 2013
    61
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ik ben gewoon bang om te testen.
    Ik had het ziekenhuis al gebeld dat waarschijnlijk mijn menstruatie begon zo leek het wel. De verpleegkundige dacht ook dat het mijn menstruatie kwam. Ook had ik vrijdag maar even krampjes natuurlijk net toen ik de verpleegkundige aan de telefoon had.
    Ik zou afgelopen zondag mogen testen maar omdat ik die 2 dagen licht bloed verloor niet gedaan.
    Mijn borsten jeuken wel heel erg.

Iedere ochtend ben ik aan het twijfelen of ik wel zal testen maar ben bang voor de uitslag.
    Ik denk dat ik morgenvroeg toch de poging ga wagen!

Super bedankt voor jullie reacties!

@ fitty: heel veel sterkte ik duim voor je! Inderdaad die onzeker is een killing, helaas kan het ziekenhuis het ook niet zeggen want voor een echo is het te vroeg.
    @stillygirl: wat jammer dat het mis is gegaan, dat zal wel een hele klap geweest zijn. Sterkte nog

Deel Deze Pagina