Eiceldonatie poging 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bittersweet, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Peetjo,

Thanks voor je berichtje. Moet zeggen dat ik steeds nog hoopte op een wonder dat ik tijdens de niet behandel maanden mss nog natuurlijk zwanger zou raken, maar helaas als de overgang nu toch definitief is dan zal deze droom echt nooit mee waarheid gaan worden. Vindt het nu zo spannend worden de grens is goed maar zorgt ook wel voor een hoop meer spanning, want als dit niet lukt is het einde verhaal pfff moet er maar niet aan denken en even stap voor stap gaan bekijken. We kunnen altijd hierna nog gaan bekijken voor verdere opties als we dat willen en zien zitten natuurlijk.
    Hoe gaat het met jou? Merk je al iets? Kom je de dagen een beetje door?

Liefs
    bittersweet

2. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    hoi hoi,

Ik hoop echt voor je dat dat wonder inderdaad nog gaat gebeuren, dat zou zo mooi zijn.
    Bij mij is die hoop toen tijdens de onderzoeken gelijk van tafel geveegd helaas.
    Ik hoop ook echt dat je je onnodig zo druk aan het maken bent, en dat je misschien geen 3de poging nodig hebt. Maar misschien voor nu proberen niet te ver te kijken, en de opties zeker nog niet dicht gooien.

De wachtweken is iets waar ik echt nooit aan zal wennen zeg, wat vreselijk. Tot gisteren had ik de hele tijd krampen in mijn onderbuik, maar dat is nu over. Wel voelt het vervelend als ik op mijn buik lig, en laat ik nou net het lekkerst slapen op mijn buik. Verder voel ik eigenlijk niks, maar dat heb ik ook nooit gehad, meestal merk ik wel als de innesteling is dan krijg ik krampen en mijn suiker wordt hoger die dag. Denk dat dat morgen of maandag zal zijn.

moet eerlijk zeggen dat ik het soms moeilijk vind om er te veel over te zeggen tegen je, omdat je nu best een moeilijke periode hebt. Ik wil je niet kwetsen ofzo of je rotter laten voelen dan je je al voelt (stel dat ik positief test....)

Liefs Peetjo

3. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Peetjo,

Nee hoor meis je hoeft je echt niet schuldig te voelen mocht je strakkies zwanger zijn.Vindt dat dan ontzettend leuk voor je ben heel hard aan het duimen voor je. Geeft mij ook hoop om te zien dat het echt kan lukken!
    Ik heb besloten toch nog een paar maanden te wachten met 2de eiceldonatie. Wil nog heel graag wat afvallen en komt voor donor ook beter uit. Plus dat ik voor mezelf ook alles op een rijtje wil hebben en me weer goed wil voelen en afstand ervan nemen is nu wel even beter. Het gaat nu mei worden dat we gaan starten en juni dan tp.

Liefs
    Bittersweet

4. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    hoi bittersweet,

Fijn dat je het niet vervelend vind, wel zeggen als je iets wel vervelend vind hoor!

Knap van je om even een pauze in te lassen! Misschien wel beter als je zo onzeker word van alles en als je toch wilt afvallen heb je daar mooi de tijd voor.
    Zou ik ook moeten doen eigenlijk afvallen, maar komt na deze poging wel. Ik heb al lang genoeg pauze gehad vind ik zelf. Zo moet iedereen zelf kijken wat goed voelt en wat je nodig hebt, maar toch knap dat je dat dan kan beslissen!!
    Blijf je hier nog actief dan? of ga je echt helemaal even afstand nemen, dus ook hier op ZP even pauze nemen?

Ik zit nu bijna op de helft van de wachtweken. Voel niet zo veel alleen de 1ste 3 dagen krampen en afgelopen zondag een paar erg pijnlijke steken ergens onderin mn buik. Lees dat dat de innesteling zou kunnen zijn, maar je weet het toch nooit.
    Nu voel ik niks en dat vind ik ook erg vervelend eigenlijk, kan nog alle kanten op dus. Pfff het duurd wel eeeerug lang..

Groetjes Peetjo

5. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Peetjo,

Ga zeker nog reageren hoor op alles. Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en voelt ook wel goed om dingen van je af te kunnen schrijven.
    Vervelend he die wachtweken ene keer denk je ik voel iets en de andere keer weer niet. pff zenuwslopend. Succes nog en hou me op de hoogte.

6. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Peetje,

Hoe gaat het met je?
    Vroeg mij af hoe de poging verlopen is. Las in het geertgen forum dat test negatief was! Maar laatste berichtje was vd 23ste.

Liefs
    Bittersweet

7. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    hee bittersweet,

Helaas was de test negatief en mijn hcg te laag :(
    Weet zeker dat er dingen zijn gebeurd daarbinnen, maar helaas niet genoeg. Daarom kwam het toch wel even hard aan, en heb even een dip gehad. Maar nu gaan aan het wachten op mn menstruatie en dan gaan we er weer voor!

Hoe gaat het nu met jou? Al een beetje aan het afvallen?

Groetjes Peetjo

8. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Peetjo,

Meid wat ontzettend klootte zeg. Weet helaas maar al te goed hoe het voelt.
    We gaan duimen voor je dat volgende poging wel mag lukken dat moet gewoon. Je hebt er nog 5 in de vriezer toch?
    Afvallen gaat moet ik eerlijk zeggen erg moeizaam. Zou ook iets aan lichaamsbeweging moeten doen. Had een crostrainer van vriendin gekregen maar deze bleek niet compleet en stuk te zijn waardoor hij niet meer bruikbaar was lekker handig. Denk dat ik er nu zelf maar 1 ga kopen.
    En heb tip gekregen van een vriendin die is gestart met mijneigenlijn en werkt erg goed best prijzig maar ga het 2 weken uitproberen.

Liefs
    Bittersweet

9. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Hee bittersweet,

Mijn menstruatie is gister in alle hevigheid doorgebroken. Heb gelijk GG gebeld en een afspraak voor volgende week dinsdag gepland. Als alles goed is heb ik de week erna de volgende TP.

Ik had ook in mijn hoofd gekregen om tussendoor een beetje af te vallen, kan nooit kwaad. Maar is best moeilijk als we zo snel al verder kunnen. Had al geinformeerd over Weight watchers maar heb meerdere verhalen van mensen die heel snel weer aankwamen daarna. Denk dat ik nu gewoon even probeer extra op te letten wat ik eet, en als we langer "pauze" hebben iets anders probeer.

Ik ben dus ook benieuwd hoe het met jou dieet gaat, werkt dat een beetje en blijft dat werken? En is het vol te houden?
    Lukt het een beetje om alles op een rijtje te krijgen?

Liefs Peetjo

10. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    he peetjo

hoe gaat het met jou? met mij alles goed. heerlijk even in de rustmodus.
    met dieet gaat het niet goed. vindt het echt allemaal niet te eten zeg bah! hou het maar gewoon op gezond eten lijkt mij al met al het beste en makkelijkste vol te houden!

11. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Hee bittersweet,

Fijn dat alles goed met je gaat, en dat je even tot rust kan komen!
    Dieeten weet ik helaas ook alles van, meestal niet vol te houden of inderdaad niet lekker. Gezond blijven eten is denk ik ook het makkelijkste, maar dan ga je wel sneller de fout in misschien. Hopelijk ben jij sterker dan ik, en hou je het gewoon vol!

Met mij gaat het goed. Ik zit nu in de 2de wachtweek van mijn 5de TP. Was een cryo van 2 cellen en van A kwaliteit, dus moet nu goed gaan. Deze week is echt vreselijk om door te komen eerlijk gezegd, dat zal wel nooit wennen. Beetje raar dat mijn buik al verandert. De 2 delen die ik had zijn al bijna 1 deel nu (hmm beetje raar om zo te zeggen, maar je weet vast wel wat ik bedoel), zelf mijn man viel het op. We heben dus goede hoop. Mag zaterdag testen, spannend!!!

12. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Peetjo,

Meid wat spannend en wat ga je hard weer zeg. Ik ga heel heel hard duimen dat het nu eindelijk mag lukken meis je verdient het!
    Idd had ik ook de 1ste week na tp ging nog wel maar de 2de week is zo killing pff als ik er weer aan moet denken dan wordt ik nu al nerveus.
    Lijnen het blijft een eeuwige strijd en heb hem nog nooit gewonnen. Dan val ik weer veel af en dan komt het er weer aan echt moeilijk je hebt levenslang;)!
    Maar van je buik ik snap hem hoor ben zo benieuwd hoop op een goed teken ik hoor het van je!

Groetjes
    Bittersweet

13. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    hoi peetjo

hoe gaat het met jou? las dat de volgende tp ook niet gelukt was?
    zijn jullie inmiddels al van start met volgende poging of hou je even rust?

liefs
    bittersweet

Deel Deze Pagina