eiceldonatie!

Discussie in 'Donorschap' gestart door mamabeer, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvette68

Yvette68 Niet meer actief

Hoi hoi,

Gisteren bij de info avond geweest en het e.e.a. doorgenomen van de Menopur en Decapetyl.

Begin mei, na mijn volgende NOD ( rond 10 april) gaan we er nog een keer voor!

Vrijdag a.s. al alle medicatie ophalen........

Liefs,

Yvette

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Spannend Yvette ( je hebt trouwens de verkeerde url van je banner geplakt haha )

Ik ga super super super hard voor jullie duimen !

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Oeh spannend Yvette!

Als je de meds eenmaal gaat halen komt het alweer zo dichtbij he.

Nog 3 en een halve week Ikdus en dan mogen wij ;)

Eerst nog de date dan he :p

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Spannend hoor Dees!
    Hoe staat het met de kilo's?? Gaat vast goed, maar die stomme paasdagen tussendoor :(.

Yvette: succes met je volgende poging :)

5. 40plusmama

Nou euh, ik heb een paar weken 'pauze' gehad en ben wat aangekomen :(

Dus dinsdag ga ik er weer tegenaan en dan nog strenger met het Cambridge-dieet. Ik heb de spullen al in huis.

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Dees: Komt vast goed en de gyn zal het kunnen waarderen dat je al zo goed op weg bent. Succes over een paar weekjes :)

7. 40plusmama

Dank je.

Ja ik ben benieuwd of ze het ziet maar dat zal vast wel.

Eerst gaan Ikdus en ik (dus) :D de 23ste shoppen :D

8. Yvette68

Ikdus,
    Ohh, heb ik iets niet goed gedaan??
    Nou ja..laat maar zo staan, hihih
    Voor jou en Dees wordt het nu zeker spannend...nog maar ruim 3 weken!

Bedankt voor jullie succes wensen voor de laatste poging.....

Nu na 16 dagen begon het bloedverlies al...beetje rood / bruin.
    Weet niet wat het nu precies weer is maar ben blij dat ik deze cyclus niet ben gestart.

Mijn ongi moest de 10e april pas komen:$
    Nu maar afwachten of het dan wel echt doorbreekt?
    Ik wacht nu eerst dat mijn ongi is zoals het "normaal" ook is.

Wil toch een zo goed mogelijke kans hebben als ik begin te prikken.
    Met een "wind-ei" als dit kan ik er niet echt op vertrouwen.

Ik wacht geduldig af;)

Liefs,

Yvette

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jeetje na 16 dagen al Yvette :|.. Zo zie je maar alles heeft een reden soms :) Zolang je anstaande cyclus het maar goed doet !!! Hhaha laat jij je banner lekker zo staan. Maaar de volgende banner moet wel een goede zijn, een zwangerschapsbanner als het kan, graag ! Blijf ervoor duimen in ieder geval :)

Jaja 23ste een date met Dees.. Zij gaat shoppen en ik window shoppen. Ik was al in de stress hoe ik in godsnaam in Tilburg moest komen zonder geld. Maar gelukkig kan ik deze week extra werken :) .

Dees, ben je veel aangekomen of valt dat wel mee ?
    Succes met je nieuwe dieet, en gelukkig heb je nog de tijd om verder af te vallen.

Zoals Marjah typt, de gyn zal het zeker kunnen waarderen !

Marjah, hoe gaat het aankomen bij jou? Want jij moest ook nog wat aankomen toch?

Ben echt zeer benieuwd hoe het verder met iedereen is !!!!

Gaby, ik wil jullie vast succes wensen morgen in DD !!

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    haha... nou ik ben nog steeds niet op gewicht :(. Maar nu mag ik dat ook niet meer want dan pas ik niet meer in mijn jurk ;).
    Nog 6 weken en dan mag ik weer aankomen, liefst heel plaatselijk ;), ik mag dan ook weer beginnen met de volgende poging IVF :).
    Morgen gesprek hierover met gyn!

(window)shoppen... leuk! Mooi pakje uitzoeken voor de grote dag in het zh?

Yvette, het moest zo zijn???!!! Ik duim voor een volgende geweldige cyclus met een nog betere stimulatie :).

11. Mineut

Mineut Actief lid

9 dec 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meisjes,

Even een klein berichtje van mij, ik lees zeker mee maar aangezien ik natuurlijk weinig te melden heb en wegens alle rot omstandigheden dat wij nu moeten uitwijken naar spanje voor de ecd. Wij hadden een 2e engel die zich had aangeboden maar helaas wegens een paar omstandigheden mocht zij van onze arts op dit moment niet een donor voor ons zijn. Er moest zeker een wachttijd van minimaal 6 maanden overheen. Tja dat vond hij ook lastig dus wij zijn nu doorverwezen naar spanje waar wij in valencia op 16 april een gesprek hebben dus wij schakelen weer over op een nieuw traject. Balen voor ons dat 2x onze engels ons niet konden/mochten helpen....tja het zit niet echt mee zo!

Liefs,
    Mineut

12. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik zal ook weer eens een keertje iets van me laten horen

dees en ikdus: jullie mogen gewoon bijna beginnen, wat spannend zeg!

marjah: nog maar 1 maand en 5 dagen en dan ga je trouwen!!!!! :D:D

yvette: wat een moeilijke beslissing hebben jullie gemaakt zeg.. nog 1 keer en dan stoppen.. k ga zooooo hard duimen voor je!!!

mineur: jeetje helemaal naar spanje..en 16 april al.. dat is echt al snel zeg.. en echt erg balen/jammer dat jou 2 engels je niet mochten helpen :(

all: iemsn nog geintereseerd in t dusseldorf verhaal?

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Marjah, ik hoop ook dat je na die 6 weken heel plaatselijk aan zal komen !!

Mineut, jeetje, het zit je echt niet mee he met die engeltjes :(
    En wauw 16 april al naar Spanje, hoe moet ik dat zien ? Krijg je dan alleen een gesprek of gaan jullie ook zo snel mogelijk aan de gang ??

Gaby, natuurlijk zijn we naar je DD verhaal nieuwsgierig.
    Aan je onderschrift te zien is het in iedergeval goed gegaan :)

14. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik heb t verhaaltje even van mijn site gekopieerd..

vandaag was t eindelijk zover.. om 8 uur vanmorgen vertrokken omdat we om 10 uur een afspraak hadden.. dus wij denken dan hebben we tijd zat..
    maar we hebben in de file gestaan, en ons navigatie heeft ons wel 20 x de opdracht gegeven om om te draaien, terwijl dat niet moest.
    in dusseldorf kwamen we ook nog wegwerkzaamheden tegen.. en in nederland word t dan aangegeven met volg 1 of a ofzoiets.. en daar was t gewoon, kijk maar waar je heen rijd.. dus daar hebben we ook nog een tijdje lopen zoeken..
    na eindelijk t gebouw gevonden te hebben, vroegen we bij de balie waar we naartoe moesten.
    ze stuurde ons met de lift naar boven, eenmaal boven vroegen we waar we heen moesten en die stuurde ons weer met de lift naar beneden.. en beneden wouden ze ons weer terug sturen.
    dus na want hand en voeten werk.. stuurde ze ons in de goede richting.. we waren 10 minuten te laat. we moesten een formulier invullen en allebei tekenen, en mochten plaats nemen in de wachtkamer.
    tegen half 11 werken we geholpen, en.........................

ZE GAAN ONS HELPEN!

ben echt blij! ik moet alleen nog al onze bloeduitslagen van t radboud doorsturen, en dan sturen ze joey's gegevens op naar de spermabank, daar word een match gezocht.
    ook moeten we een afspraak maken bij de notaris om vast leggen dat wij dit echt graag samen willen doen.
    als dit allemaal klaar is mogen we beginnen, dan duurt het nog 2 tot 4 weken tot de inseminatie:D

inmiddels is t radboud al gebeld en zijn de gegevens onderweg.. en de notaris is ook al bijna geregeld..
    wat wel een beetje tegenviel is dat de spermabank ons 1600 euro gaat kosten.. maar dit is als het goed is maar eenmalig en betalen we dan voor iedere behandeling 20 tot 30 euro dus dat valt wel mee.
    zo dit was onze ochtend ongeveer.

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Super geweldig meis !! Ben helemaal hyper voor jullie :D

16. 40plusmama

He leuk, weer wat actie in ons draadje :D

Ooh, wil ik gaan typen en reageren, komt er telefoon tussendoor dus ik ben alweer een deel kwijt.

Even kijken wat ik nog weet.

Yvette, ik ga duimen dat die laatste poging een mooi beebje op mag leveren. Ennuh, windeieren mogen waaien zeg ik maar zo :p

Minuet, pffffffffff, dat zit inderdaad niet mee. Ik hoop dat ze in Spanje iets voor jullie kunnen doen en dat jullie snel aan de slag kunnen.

Ikdus, das wel kuttie dat je geen geld hebt. Uiteraard krijg je de treinreis van mij terug maar ik kan het ook op voorhand aan je overmaken hoor, zeg jij maar. Ik zal de lunch ook betalen maar ik kan je niet in het nieuw steken. Zo ruim zitten wij nou ook weer niet :D

Gaby, woow, DD dus en al vlot ook. Wat een kosten zeg, poeh!

Marjah, het afvallen bij jou gaat dus ook goed? Het trouwen is nu niet meer zo ver weg he? Spannend en leuk.

Ooh meiden, ik hoop zo dat we allemaal snel met dikke buiken rondlopen. Ik duim voor ons allemaal!

17. Mineut

Mineut Actief lid

9 dec 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meisjes,

Gaby super nieuws, fijn dat je nu met de neus naar de toekomst kan staan en aan jullie nieuwe avontuur kunnen beginnen. Wij gaan super hard duimen! Wel balen van het geld maar ja al die medische dingen zijn super duur...wij moeten ook een sloot bij elkaar sprokkelen voor spanje...niet normaal maar goed het is alles of niets nu.

Ikdus volgens mij is het een eerste gesprek waar je alles aangeeft wat voor donor je wilt etc...zij hebben onze bloedtesten al doorgekregen van mij dus daarna hoef je alleen nog terug voor de tp. Dat is pas als de donor geschikt is en eitjes heeft geleverd....dus ik ben ook benieuwd maar ik ga er een beetje vanuit dat dit zo'n 3 maanden in beslag neemt. Geen idee kan dus ook een stuk sneller. Het is een grote gok maar ja wij hebben ook geen opties meer dus het is alles of niets nu.

Yvette ook bij jou draaien mijn duimen heel hard hoor voor de laatste poging van jou.....je weet het niet misschien heb je The best for last bewaard!

Hoe zou het gaan met mamabeer en Roy, hoop dat het goed gaat daar met de uitslagen en testen voor haar gezondheid. Het is zo'n lieverd en zij heeft het ook zeker niet makkelijk de laatste tijd.

Liefs,
    Mineut

18. Yvette68

Hey,
    Dames bedankt voro jullie lieve en leuke reacties en het duimen.:)

Wat is er veel geschreven in een paar dagen....

*Ikdus,
    Ik hoop dat ik mijn banner gelijk in één keer kan veranderen???..ahumm:D

*Marjah,
    Spannend ook, de volgende IVF.....
    Hoe is het gesprek gegaan met de gyn?

*Mineut,
    Jeetje wat balen en tegenvaller dat jullie 2e engel jullie niet kon helpen / dat het niet mocht van de arts.....
    Nu naar Spanje....een heel ander traject....alvast heel veel succes de 16e april!

Ik hoop idd dat ik de beste eitjes voor het laatst heb bewaard:D

*Gaby,
    Bedankt alvast voor het duimen:)
    En ehhhh, wat spannend in DD.
    En wat een eenmalige kosten he? Jeetje......
    Gelukkig valt het daarna wel mee..

Het is ook een heel geregel maar hopelijk kunnen jullie snel starten:)

*Dees,
    Mijn wind-ei heb ik maar laten waaien hoor, hihih:D

Ik hoop ook dat we binnenkort met dikke buiken mogen rondlopen.

Liefs,

Yvette

19. 40plusmama

Hoest hier? Nog last van waaidende windeitjes? :p

Ik denk dat we straks ieder een eigen topic gaan bijhouden Ikdus, of 1 topic samen? Ik vind het wel spannend allemaal hoor. Hopen dat Ikdus door de APK komt ;)

20. Mineut

Mineut Actief lid

9 dec 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meisjes,

Ik hoop wel dat jullie hier allemaal blijven, is namelijk zo fijn als je ondertussen iedereens verhaaltje kent en het in 1x hier allemaal kan biijlezen....is zo lastig als er allemaal verschillende topics zijn dus ik hoop dat jullie hier nog even blijven :)

Wij zijn zo ongeveer klaar voor a.s. vrijdag ons gesprek in spanje ben benieuwd. Zat ook na te denken dat het nog best lastig zal zijn eieren te vinden voor mij aangezien ik rossig ben met blauwe ogen....ze zullen daar een overvloed aan donkerharige met bruine ogen hebben maar ja het is wel de moeite van het proberen denk ik dan maar.

Verder niet heel veel te melden, slaap wel slecht merk ik dat zal ook wel zijn redenen hebben.

Liefs,
    Mineut

Deel Deze Pagina