Hoi Benthe, welkom hier ! Nog een kleine week en dan zijn jullie aan de beurt wat spannend meid.. Kom je dan weer je verhaal doen ?? Mineuttt, bijna bijna bijna meid.. Alles is nu zooo spannend pfoeehh hha. Yvette, hoe is het met jou? Gaby, wat super van je zus ! En dat het misschien niet meer kan maakt jou echt niet minder slecht meid. Jij kan er niets aan doen. Het idee alleen al dat je wilt helpen, maakt jou een topper. Genoeg mensen willen dat absoluut never noooit doen. Ik duim nog voor jullie allemaal. Ook voor jou Yvette, dat er toch opeens een hele spontane wonder mag gebeuren!
Hoi Ikdus, Alles ok hier Ben druk bezig met het kinder-kamertje en heb al zoveel spulletjes gekocht....... Het maakt mij niet echt verdrietig als ik dan zo met het kamertje bezig ben, eerder een klein beetje teleurstelling dat ons eigen kindje er wellicht nooit in zal liggenmaar het komt wel goed hoor... Verder nog aan het werk en ik merk dat mijn gedachten om moeder te kunnen/mogen worden veel minder worden...... Heb ondertussen al zoveel gedaan in het MMM, het geloof erin ligt inmiddels al mijlenver weg..... Wel heel lief van je dat je het blijft hopen voor mij hoor Liefs, Yvette
Hi lieve meisjes, Weer een goed nieuwtje, spanje heeft toegegeven dat zij fouten hebben gemaakt bij ons dus wij krijgen een nieuwe poging, wij moeten alleen de medicijnen voor de doneuse meenemen. Dat is in elk geval een mooi resultaat aangezien onze kans gewoon geen kans had in november. We stellen deze kans nu wel uit tot juni/juli omdat wij nu al in het proces zijn met riga en daar eerst naar toe gaan eind april voor een tp dus het is een fijn idee om dit in spanje te bewaren mocht het nog nodig zijn, zoniet dan zullen zij maar een groot deel van het geld moeten vergoeden, of ze dan doen weet ik niet maar dat zien we dan wel weer. Ikdus hoe gaat het verder met jou, gelukkig dat vond ik zo fijn om te lezen!! Ga jij zelf nog iemand helpen of kan dat niet meer? Liefs, Mineut
Heey Yvette, Moeilijk hoor, het doet mij ook verdriet dat jullie wens niet uit komt. Daarom blijf ik hopen en hopen en hopen. Ik vind je echt dapper hoe jij er mee omgaat. Mineut, wat een nieuws !! Dus eigenlijk voor niets naar Spanje geweest in nov.. Wel heeeel goed dat ze hun fout hebben toegegeven. Dat Riga, is niet in Spanje toch ? Zijn jullie nu ergens anders onder behandeling ?? Ik kan helaas niet meer iemand helpen. Er is één behandeling die ik zou kunnen doen en dat is met clomid en nog iets en dan moet ik elke dag naar het ziekenhuis, en dat was volgens de arts alleen nog in Tilburg. Dat zie ik niet zo zitten, dus helaas. Het gaat echt heel goed met mij.. heb nu bijna alles wat ik wil. Alleen nog een huis voor mij en mijn vriend en ik ben dik tevreden. Meiden de lente komt er weer aan en ik hoop dat iedereen zich beter zal voelen en iedereen meer geluk krijgt. Jullie verdienen het echt. Blijf het ook elke keer herhalen ik weet het. Liefss
Hey meiskes, Yvette dat is knap lastig, ik kan mij voorstellen dat het niet is gegaan zoals jij in gedachten had. Ik hoop ook nog op een spontaan wonder voor jou. Op mijn andere forum waren er 2 die niet compatible waren met elkaar en ineens was zij 29 dagen overtijd, was zij ook al eerder geweest maar een wonder en zij zijn zwanger dus wonderen gebeuren nog wel, kleine kansjes maar ook een piepklein lichtje in de tunnel. Itsus wat heerlijk dat het zo goed gaat, kan mij voorstellen dat je een eigen huisje wil, is wel zoveel lekkerder om die vrijheid te hebben. Oh jakkes nee ik kan mij voorstellen dat het iets te veel van het goede is om elke dag naar een ziekenhuis te moeten dat kan echt niet. Dan maar op naar je eigen kleintjes als je eenmaal zo ver bent en even eerst alle dingen doen zoals reisjes maken etc. voordat kindjes zich aankondigen. Hier alles zijn gangetje, ben met de progynova bezig en maandag nog een echo om te kijken naar bms en dan eind april de tp in riga met mijn kloon Liefs, Mineut
Mineut, Wouw, de TP komt al aardig dichterbij......spannend hoor. Alvast heel veel succes en dan hopen en gaan we hier flink duimen draaien dat het mag lukken Ik weet dat er nog wonderen gebeuren......maar ik ben een andere weg ingeslagen.....dat wil niet zeggen dat het mijn wens niet meer is, integendeel! Ik laat het nu maar gaan, zoals het gaat. Ondertussen weer bezig met veel nieuwe dingen zodat het "zwanger-worden" naar de achtergrond is gegaan. Misschien wel beter zo? Hebben een kinder kamertje compleet gemaakt en alles erin-eraan wat er nodig is voor een kleine. 1 kleintje is er al en 2 andere worden in juni geboren. Ik hoop dat is ze vaak kan zien en komen logeren, als de wens niet uitkomt, het gemis wat wordt opgevangen en ik mijn (verzorgings) liefde aan hun kan geven Niet dat ik dat verwacht en dat het "moet".....als vervanging.....nee zo kan ik het gelukkig ook zien Doordat ik alles in huis heb hoop ik ze vaker te zien, het is natuurlijk erg handig als iemand van alles in huis heeft toch? De kleintjes zitten zo dichtbij in de familie....dat zit wel goed. Ikdus, Goed te horen dat het allemaal goed gaat met jullie. Ik hoop zo dat jullie nog een heel mooi huis gaan vinden....... Liefs, Yvette
Hi meiskes, Yvette wat fijn van de kamer en ik hoop dat zij heeeeeel vaak komen logeren dat is toch een super iets om zulke kleintjes over de vloer te hebben, geniet ervan en ik hoop ook voor jou ergens toch nog een klein wondertje. Hier vanochtend weer een echo gehad en hoera mijn bms is 9,6 dus het gaat heel goed, nu moet ik alleen nog 3 weken doorslikken dus ben benieuwd heo dat moet werken anders stijg ik op voglens mij met mijn bms als het nu al zo veel is en keurig 3 laags. Denk dat de dosis progynova iets naar beneden zal gaan. We gaan het zien maar ik ben eerlijk gezegd dit keer voor het eerst er minder mee bezig, neem de pillen niet stikt op tijd en dat geeft mij dit keer wat meer rust iets minder gestresst onder alles. Op naar hopelijk een tp eind april. Liefs, Mineut
Hoi Mineut, Ja, idd heel fijn om te kamer "in gebruik" te zien Ben er erg blij mee. Ik hoop voor jullie op een TP eind van deze maand. Gaat alles nog goed? Wat meer rust is ook heerlijk Alvast heel veel succes. Ikdus, Het is super weertjeheerlijk genieten. We gaan morgen tot maandag weg, even eruit en genieten. Fijne Paasdagen en tot snel Liefs, Yvette
Hi meisjes, Tja hier loopt weer alles anders, zoals altijd maar goed ik kreeg een bloeding vrijdag dat was natuurlijk niet de bedoeling aangezien ik gisteren een tp zou moeten hebben gehad. Ergens blij achteraf dat die bloeding er is geweest omdat ik al 10 dagen last van mijn buik had maar goed dinsdag hebben wij zaad afgegeven bij de kliniek en hebben zij bij mij inwendige echo gedaan en wat bleek mijn bms was 18mm veel te dik dus ik reageerde heel goed op de progynova. Geen tp aangezien zij perfect zien tussen 9-14mm voor bms. Wij kregen ook te horen aangezien die ochtend de punctie gedaan was dat er 18 eitjes waren, de volgende ochtend waren er 14 goede mature eggs en 9 goed bevrucht. Vanochtend een mail ontvangen dat alle 9 goed waren om in te vriezen dus daar ben ik wel super blij mee dat geeft in elk geval een goede 3 kansen. Nu is mijn man eergisteren vertrokken voor 6 maanden dus dat maakt het wel moeilijk maar goed ik ga naar hem toe eind mei voor een lange week. Hij zit in Casablanca dus niet zo verkeerd. Anyway ik hoop dat het verder goed gaat met iedereen hier, het is rustig aangezien er ook niet heel veel gaande is voglens mij? Hoe staat het met gaby? Ik moet nu weer ongi worden, dan weer 21 dagen aan de pil en dan weer opbouwen bms en tp dat zal ergens begin juni zijn denk ik. Voor nu fijn weekend, Liefs, Mineut
Jeetje Mineut, het zal wel eens mee zitten allemaal, pfff . En je mannetje 6 maanden weg, woow lange tijd !! Respect voor jou/jullie. Al dat geduld wat jullie hebben door MMM en alles, heel knap ! liefss.
hey, mineut, jeetje blen man, wel kei goed van 9 goeie ingevroren embryo's hier alles zijn gangetje, poging is al 2x afgebroken vanwege een cyste die niet weg gaat, ik zit nu ook aan een soort van pil, en dan dubbele dosis, als t goed is moet die cyste weg gaan daarvan en kunnen we eindelijk door, want blijven een beetje hangen in poging 8. maar goed. alleen nog vandaag 2 pillen, en dan stoppen...dus ben benieuwd.
Hi meiskes, Tja ons geduld wordt zeker op de proef gesteld maar goed het is gewoon niet anders. Ben vandaag ongi geworden dus ga weer aan de pil en dan rond 14 juni een tp. Gaby pfff jij en ik heb wel een eindeloos verhaal, wat vervelend van de cyste nu hopelijk op naar een positief resultaat! We gaan er gewoon voor 2011 is het toch echt wel onze beurt. xxx
Jeetje Mineut, Wat een tegenslag.......ben je er helemaal op voorbereid.... Het BMS weer te dik! Nu wéér wachten dus en ook nog je mannetje een half jaar weg:x Wel fijn dat je aan het einde van deze maand naar hem toe gaat. Ik hoop dat het 12 juni zal gaan worden. Juni is voor mij tot nu toe mijn geluksmaand geweest....en de volgende dag ben ik alweer jarig en 43 jaar ach wat doe je er tegen??? In ieder geval heel veel succes....en duim alvast voor jullie. Gaby, Het zit jou ook niet mee he? Balen hoor dat de poging werd afgebroken:x Zo'n cyste kan behoorlijk in de weg zitten, bah! Ik had er ook eentje tijdens de MK en deze was ook wél snel weer weg. Hoop het ook voor jou....kan je weer door! Take care..... Mineut en Gaby, Ik gun het jullie zo erg........en blijf voor jullie hopen hoor! Hier alles rustig en druk met mijn werk e.d. Tussendoor naar de camping, lekker relaxen. Ondertussen wachten op het "klein kind". Nog ongeveer 7 weken...... Ben er wel al aardig overheen dat het waarschijnlijk nooit zal gaan lukken bij mij. Kan ik flink voor jullie duimen. Liefs, Yvette
Hi meiskes, Het is rustig en bij mij na 5 dagen primolut te hebben geslikt is eindelijk de 18mm baarmoederslijmvlies eruit gekomen, wat een opluchting aangezien ik al 2 weken so so ongi was maar het zette geen zoden aan de dijk. Ben vorige week begonnen met de pil, en dan starten op dag 2 met progynova weer, een echo op 14 juni en dan een tp rond 21 juni mits alles meewerkt. We gaan het zien, Gaby we hebben wel pech tot nu toe saampies dus denk nu op naar een super maand kijk maar hopelijk brengt juni ons ook wat geluk. Liefs, Mineut
lieve meiden. ik kom even vertellen dat wij gestopt zijn met de mmm, Ik ga weg bij mijn man, das een heel lang verhaal, en die wil ik niet zo op internet zetten. ik blijf jullie wel volgen verder hoor.... liefs Gaby
Lieve Gaby, Wat een pittig mailtje en ik wil jou heeeeeel veel succes wensen met ongetwijfeld een enorm moeilijke tijd en een zware beslissing. Fijn dat je blijft volgen en hopelijk uiteindelijk voor jou en mij toch nog het gewenste resultaat. Bij deze een virtuele knuffel en heel veel sterkte in deze k-tijd. Liefs, Mineut
wow... ik kom weer eens gluren om eenb vraag te stellen, maar ik val met mijn neus in de boter... Jemig gaby, wat een verhaal! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!! Mineut, wat een gedoe allemaal, he! Ik hoop dat je in juni een super tp krijgt Nu mijn vraag: wat gebruikten jullie om jezelf klaar te stomen voor de tp van een eiceldonor? alleen progynova, of horen jullie ook wel eens van andere medicatie-regimes? als het goed is hebben we 6 juni gesprek met de psych, zowel wij als onze donor. Intussen gaan de donor en ik alvast gelijk komen met onze cycli. Spannend hoor... Ik hoop dat de artsen allemaal een beetje mee gaan werken , onze donor staat iig te trappelen.
Hi Marjah, Wat leuk dat je er toch nog bent!! In spanje moest ik de decapetyl prikken en daarnaast de progynova en dan net voor de tp de utrogestan bolletjes. Nu met deze poging via riga ga je gewoon aan de pil, dan op dag 2 van je ongi start je met progynova 3 x 2mg per dag en dan dag van tp start je met utrogestan. Dus makkelijker eigenlijk. Heel veel succes!!! liefs, Mineut