ik ben al de hele week vrij haha.. had 2 weken totaal vrij.. dus na t weekend nog een weekje.. en dan gaan we lekker naar centerparcs..
Heyyyyyyyyyy Gaby, Nog 1 nachtje slapen....hoera wat heerlijk voor jou. Zoals het er nu uit ziet heb je een frisse dag met een vleugje zon...goed voor de foto's! Geniet van jullie dag en vooral van het weekje erna nog lekker vrij. Liefs, Mineut
Gaby, Alvast een hele mooie en bijzondere dag toegewenst Geniet ervan!! Hier na 26 dagen de ongi weer gekomen. De teleurstelling was niet echt groot, ondanks die twee mooie eitjes die ik had. De verwachtingen worden wel steeds lager na al die IUI's en IVF's... Het gaat gewoon vanzelf Liefs, Yvette
@ Ingiemoppie, spannend meid !! Lijnen en de echte plannen voor Spanje, super ! Dat gaat helemaal lukken heb er alle vertrouwen in. Weet je al ongeveer wanneer je wilt gaan, want jullie wilde eerst toch in feb gaan, zodat de reserve dochter, bij haar moeders kon slapen? Hihi heb jou en Koosje dus een beetje door elkaar gehaald. Wel vaag gedoe bij Geertgen hoor. Hoop voor Yvette en Gaby een beter gesprek. Mineut, hoe is het nu bij jullie dan? Ik dacht trouwens dat je in januari je gesprek in brussel had, maarja ik moet niet meer zoveel denken haha. Aan de ene kant tja wat is Tilburg voor een reis. En zovaak zullen jullie er ook niet heen te hoeven toch, want jullie worden gewoon meteen zwanger! Ik woon met de auto 20 min van Amsterdam. En ik zal met het OV naar Tilburg gaan, dus ook een flinke reis. Maarja als Dees daardoor een bib(beeb in buik) krijgt , vind ik het prima Je hebt nog iniedergeval heel even de tijd om even goed te denken over hoe en wat. Yvette, ooh wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden Niet leuk !!! Maar de leeftijd van geertgen bevalt me wel een beetje ( mag natuurlijk wel opgehoogd worden) Dus hopelijk word er een beetje vaart achter alles gezet. Mamabeer, weer ziek las ik, niet leuk ! beterschap !!! Hoe is het met jou en papabeer verder ( buiten het ziek zijn ), is papabeer alweer wat minder boos? Ben benieuwd hoe het met Elisabeth is, hoop dat ze ons kan vinden haha. Gaby, yeahh chick tomorrow is the big day !!! Kom je wel je trouwfotos even showen en een live verslag geven voor jullie gaan genieten van CenterParcs. Ik wens je een super geweldige trouwdag en een geweldig huwelijk toe !!
yvette: he nee toch knuffel !! ikdus: k ga proberen om foto's op mijn hyves te zetten dit weekend.. maar weet niet of t mij gaat lukken.. als jullie dan op mijn naam klikken hier en dan bekijk webpagina komen jullie op mijn hyves. een fijne avond allemaal.. misschien nog ff tot morgen vroeg.. en anders tot zaterdag.
En daar komt de bruid.....hoera....geniet Gaby en ik hoop dat het weer straks wat rustiger is voor jullie. Ikdus wat een leuk verhaal en ja het is soms lastig om het door elkaar te halen van alle verhalen. Het klopt hoor wij hadden een gesprek begin januari in brussel, daar kreeg ik te horen dat ik minder dan 1 procent kans heb om zelf zwanger te worden (eileider dicht en oude eieren) en dan 95 procent kans dat het niet goed zou gaan. Dit risico is veel te groot. Met eiceldonatie heb ik ineens 35 procent kans dat het lukt, wat een verschil is dat! Dus daar wil ik graag voor gaan. Nu eerst het tweede gesprek eind maart en dan hopelijk kunnen wij ook wat doen. We zullen zien. Spannend hoor ikdus en zo lief dat jij dan met de trein gaat naar tilburg (wie weet kan jij de echo's in die 12 dagen dichterbij huis doen) scheelt weer een hoop reistijd maar vaak willen ziekenhuizen touwtjes in eigen handen houden Nou voor nu liefs en voor iedereen een fijn weekend en Gaby de getrouwde vrouw! Mineut
Allereerst: Gaby!!! Gefeliciteerd... vandaag ben je een getrouwde vrouw. Moge het huwelijk jullie beide goed bekomen. Van harte gefeliciteerd en ondanks de regen wensen wij je een spetterende dag.... Yvette: jeetje wat balen weer. Ik herken je gevoel.... van keer tot keer verwacht je niets meer.... maar het gefrustreerde gevoel als die duvels weer op visite komen blijf je houden. Dikke kus.... Ikdus: hihi, ik dacht al je er 2 door elkaar haalde. Wij wilden ein februari gaan, maar omdat ik minimaal 20 kg moet afvallen redt ik dat dus niet. Het wordt wel definitief Eugin in Barcelona. Maar eerst moeten die 20 kg er af en dan kan ik pas een afspraak inplannen. Wat fijn dat je zo makkelijk met OV naar Tilburg kunt. Is het heel lang reizen voor je? Hopelijk komt het goed met een bib voor Dees (heb er alle vertrouwen in). Hier een lekker gezellig weekendje in het verschiet. De 2 andere dochters van mijn man zijn dit weekend ook bij ons, dus de 3 zussen zijn even 2 dagen herenigd.... oei dat wordt weer een dolle boel. Dus bij deze alvast een fijn weekend iedereen! p.s. even een knuf voor alle zieken
Hey Gaby, Ik ben zoooooooo benieuwd naar hoe het vandaag allemaal gaat. Geweldig, heerlijk genieten van deze bijzondere dag Thankx voor je knuff. *Mineut, Hoe jij die verschillen qua kansen uiteenzet......helemaal mijn gedachten! Op dat punt ben ik nu ook beland *Ingiemoppie, Dank je voor je lieve berichtje. Zonet heel veel grote stolsels ( sorry hoor) in één verloren. Nu heb ik het bijna iedere cyclus maar de ene keer is het erger dan de andere keer. Nu nog wat krampen. Het voordeel ervan is dat de ongi wel ineens een stuk minder is. Ik was wel net met iemand gezellig aan zee aan het lunchen, ging maar net goed of alles had onder gezeten:x..... Verder voel ik me een beetje slapjes in de benen maar wel ok. Liefs, Yvette
Hi Yvette, Ja het is lastig ook om de waarheid onder ogen te zien maar ik ben wel een nuchter mens dus kies voor gezond en hopelijk krijgen wij het geluk ook nog. Wat betreft je stolsels aiii herken ik, toen ik nog aan de hormonen was verloor ik ook joekels en was ook een stuk heftiger ongi en langer, nu alweer 2 maanden zonder hormonen en weer terug naar zo'n 3 dagen ipv 5 met hormonen. Het is omdat je de baarmoeder zo oppomt en dat het zo'n dikke laag wordt vandaar ook die grote klodders (sorry!). En dat "toch nog een stiekume hoop" elke maand heb ik nog steeds hoor dat stopt denk ik ook niet maar de teleurstelling, althans ik dek mij elke maand in, het zal wel niet raak zijn. Het komt toch elke keer weer rot aan en dan hup moet je jezelf weer oppikken. Nu ik weet dat de kans eigenlijk nihil is ben ik wel een stuk rustiger, niet meer vrijeen tegen mijn zin omdat het toevallig die dagen van de maand zijn etc...heerlijk gewoon even het loslaten en met andere dingen bezig te zijn....een aanrader! Heel fijn weekend voor jullie allemaal! Liefs, Mineut
Gaby gefeliciteerd !!!!!! Ik hoop dat je een prachtige dag had ondanks het wisselvallige weer !!! Maar dat zal best gelukt zijn natuurlijk.. Ben benieuwd na je fotos Mineut, owjeej 1 procent kans maar pfoe. Maar met eiceldonatie 35 %, dat is gewoon super veel in één keer ja. Maar hoe is dat in Brussel dan, want daar doen ze anonieme eiceldonatie, maar zoeken hun dan ook iemand ? En tja paar keer op en neer naar Tilburg is geen probleem, is toch maar éénmalig want Dees heeft bij de eerste TP meteen super bib haha. Ingiemoppie, het gaat je echt lukken het afvallen ! En Barcelona word het dus, meteen een romantische vakantie aanplakken dan Nouwja makkelijk met het OV valt wel mee hahah. ik kan sowieso niet rechtstreeks. En er is 1 of 2 keer in het uur dat er een reis is dat ik wel 5 keer over moetstappen. Maar het is ongeveer 2 uur met het OV dus dat is goed te doen, vooral in de lente. Lekker naar buiten kijken en genieten. Dus je hebt drie stiefdochters en één woont er bij jullie ? Hoezo die andere twee niet dan ? Veel plezier met de drukheid en gezelligheid !! Yvette, woow meid lijkt me niets die stolsels. Gelukkig liep het goed af, veel zoutige dingen eten hoor. Hoop dat je je gauw beter voelt ! Meiden nog een fijn weekend allemaal !
hey ben er weer.. hebben het nog erg druk vandaag dus een uitgebreid verhaal komt nog.. en zodra ik foto's heb kom ik ze showen
zal ff vertellen hoe het was, Ik werd om 8 uur opgehaald door esther (schoonzusje) en zij heeft mij naar mama gebracht. Om kwart over 8 zou namelijk de kapper al beginnen met mijn haren. Ondertussen bracht joey puk naar opa toe, puk heeft daar ook geslapen. Joey heeft ook s'morgens vast ingecheckt in het hotel. Daarna is hij naar zijn moeder gegaan. Mijn haren heeft ongeveer 1,5 uur geduurd en make-up duurde 1 uur en 15 minuten. Rond half 12 ben ik vast naar boven gegaan om alles wat ik onder de jurk aan had, aan de doen. volgens mij zat ik tegen 12 uur helemaal klaar beneden te wachten. Om kwart voor 1 kwam de trouwauto langs rijden en Joey kwam mij dus ophalen, hij belde aan en ik deed de open en daar stons een hele zenuwachtige Joey, en met trillende handjes gaf hij mijn bruidsboeket We hebben even buiten wat foto's gemaakt maar het weer was erg slecht, dus zijn snel de auto in gegaan om naar t gemeentehuis te gaan. Eigenlijk zouden joey en ik achterin zitten en de fotograaf zou de trouwauto rijden, maar ik kon met mijn jurk niet achterin komen, en ben dus voorin gaan zitten, joey heeft dus ook zelf gereden (wat die overgens echt niet erg vond) eenmaal bij het gemeente huis, kwam ineens mijn werk eraan met een aantal kinderen, dat was echt super leuk, en had het ook niet verwacht. we hebben nog een aantal foto's gemaakt en is iedereen op de plek gewezen waar ze moesten gaan zitten. de muziek ging aan en wiebe heeft me weggegeven. De ambtenaar had er echt een heel erg leuk verhaaltje van gemaakt, maar dat is echt veel te lang om ook nog allemaal te vertellen. Elfie (zusje) kwam de ringen brengen (volgens mij werd ze er spontaan zenuwachtig van hihi) en joey en ik deden de ringen bij elkaar om, en toen waren we na het tekenen van alles officieel getrouwd Joey en ik zijn samen nog even weg geweest om foto's te maken, en rond kwart over 3 waren we alweer terug, het was zo'n slecht weer dat we toch maar niet buiten zijn geweest met foto's maken. Om 5 uur gingen we allemaal eten en dat smaakte volgens mij bij iedereen wel goed. om 8 uur druppelde de eerste gasten binnen, en binnen een mum van tijd was t al erg druk. tegen 9 uur hebben joey en ik de bruidstaart aangesneden en daarna begonnen met de openingsdans. ook heb ik nog een dans met wiebe gedaan. de avond was echt super gezellig, en iedereeen heeft zich volgens mij ook wel vermaakt. toen de avond bijna om was, moesten joey en ik in t midden gaan staan, daar kwam nog een keertje ons dansnummer en iedereen kwam om ons heen staan, ze hadden ook een soort van sterretjes vast, was echt heel erg mooi om te zien. tegen 1 uur is langzamerhand iedereen weg gegaan en de boel werd opgeruimt.. de dag was gewoon al weer voorbij, dat gaat echt snel, maar we hebben een top dag gehad. Joey en ik zijn naar het hotel gebracht, en t zag er echt heel mooi uit. maar eerst maar de schoenen uit en de jurk uit en iets gemakkelijk aan trekken. we hebben er echt heerlijk geslapen in een mega groot bed. s'morgens hebben we ontbijt op bed gekregen, en daarna hebben we onze spullen weer ingepakt en zijn we lekker naar huis gegaan. al met al het was echt een super leuke dag!  
zo .. t is hier niet echt druk meer he ik kom even gedag zeggen.. vandaag gaan wij een klein weekje weg. hebben ook nog veel te doen vandaag dus ik denk niet dat ik nog veel online zal zijn. x
Hey Lieve Gaby, Wat klinkt dat als een super dag echt geweldig en ik kan mij voorstellen dat Joey toch wel wat zenuwachtig was....je moet het toch maar even goed doen die dag Geniet van jullie weekje weg en kom lekker bij...hopelijk trekt het weer een beetje bij voor jullie. Ik ga zo ook even je foto's bekijken! Liefs, Mineut
Trouwens Gaby als ik op je link klik vraagt het steeds een wachtwoord etc...dus ik kan er niet op om te kijken
Gaby, Bij deze wil ik je van harte feliciteren met je huwelijk. Hoe voelt het nu als getrouwde vrouw????? Zo te lezen hebben jullie een geweldige dag gehad, alleen jammer van het slechte weer. Ben zo benieuwd naar de foto's......alleen ik moet ook eerst een wachtwoord intypen???? Verder is de ongi alweer weg, niet echt veel krampen gehad e.d. Normaal heb ik het altijd 6 dagen maar nu een dagje minder. Blijkbaar omdat het even heel heftig was en het op deze manier sneller is gegaan? Ik heb al drie maanden geen hormonen gebruikt? Weet ook niet wat het nu precies is, misschien gewoon even heftiger zonder reden? Mijn moeder had het ook altijd best wel heftig.......... Woensdag al het gesprek bij Geertgen, ben benieuwd?? Verder ga ik een hele drukke week tegemoet. Mijn schoonvader heeft afgelopen zomer een beroerte gehad en is daarvan op zich al heel goed hersteld en heeft nu een aangepaste woning nodig met "zorg". Na weken van bellen, mailen, overleggen, weer mailen met lastige instanties e.d. met een heel team ( zwager, schoonzus en mannetje) is het dan toch gelukt!!! Er zijn in mijn woonplaats erg weinig woningen vrij.....dat we nu een woning hebben is al heel wat! Deze week alles schoonmaken,, verhuizen en inruimen. We zijn er zo blij mee Liefs, Yvette
IK HEB JULLIE WEER GEVONDEN!!!!! Hoi meiden! Wat goed dat jullie weer door zijn gegaan met het topic. Gaby; van Harte gefeliciteerd. Ook ik zou natuurlijk graag de foto's willen zien, maar ik lees dus dat je een ww nodig hebt, dus ik heb geduld . Ik heb nog niet alles bijgelezen, maar ik wilde jullie laten weten dat ik donderdag was gaan bloeden (kloppend hartje op echo), vrijdag heftige pijn kreeg en zaterdag ochtend geen kloppend hartje meer gezien heb op de echo. Vandaag is het vruchtje losgekomen. Zucht, ik ben zo blij dat ik van dat ding af was... IK ben heel dankbaar voor het feit dat ik het heb mogen meemaken. Het gevoel om zwanger te zijn is heerlijk. Ik weet nu dat het kan, dus ik heb nog steeds hoop op een eigen kindje. In de komende tijd zal ik weer eens proberen bij te lezen. Succes meiden in jullie zoektocht naar eiceldonatie/info en andere zaken. Liefs, Marjah
gaby gefeliciteerd met je huwelijk meid, zo te lezen heb je een super dag gehad. en nu lekker nagenieten he'. marjah, wat verdrietig meid, was je eindelijk zwenger en dan wordt het je weer afgepakt, wel een positief punt dat het kan meid, en daar moet je je zeker aan vast houden. dikke knuffel.