hahaha, ik heb altijd stiekem meegelezen, maar ik had gewoon helemaal geen behoefte om over ecd te "praten". maar goed even over mijn vraag; bedoel je vanaf je ongi deca prikken of ook al echt van tevoren?
De decapetyl moet je normaal op de laatste dag van de pil, dag 21 prikken en dan of voor 1 maand of een trimester prik dan ben je voor 4 maanden klaar. De progynova is puur vanaf dag 2 als je die maand een tp hebt, meestal in de 3e week. Bij mij zal mijn ongi rond 4 juni zijn, start dan op dag 2 met progynova, een echo op 14 juni en een tp op 21 juni afhankelijk van de echo aangezien ik vorige keer veeeeeeeeeeeeeeeel te goed reageerde en mijn bms 18mm was dus veeeeel te dik en niet goed voor een tp. Succes en spannend! M
ai... dan hoop ik ook op alleen progynova.... Ik vind deca maar niks , okee progynova ook niet. Ik zal leiderdorp eens bellen. M
Hee meiden, weer ff over medicatie... ik kreeg dit van leiderdorp. Ik vraag iets over acceptrice en ik krijg iets over donatrice!!! HEUH! snappen jullie nu wat voor mij de bedoeling is? Donor De donor start bij het begin van de menstruatie met een oraal anticonceptivum (één fase preparaat). Op de dag dat de acceptor stopt met het anticonceptivum of de HRT, begint de donor met het analoog. Een week na het starten met het analoog stopt de donor met de pil. Een week na het staken van de pil komt de donor voor uitgangsecho (zelfde dag als acceptor voor echo + E2 bepaling komt). Indien echos bij donor en acceptor en E2 bepaling goed zijn kan de donor dezelfde dag met de stimulatie starten (150 IU Puregon). Stimulatie en follikelpunctie verlopen verder zoals gebruikelijk bij een IVF behandeling. Na de punctie is de behandeling van de donor klaar en hoeft zij geen medicijnen meer te gebruiken. Wij gebruiken inderdaad ook decapeptyl, en dat zal dus zijn een week voor het starten met de stimulatie Gaby: hoeistie meid
Wouw ikdus wat een roalercosaster rit voor jou! Wel ontzettend triest zeker omdat jij het engeltje hier ook bent dat het mis is gegaan maar wat wel goed nieuws is het kan en het werkt. Hier verder bezig mijn bms op te bouwen, had donderdag afgelopen week de eerste echo en maar 5,3 en gisteren de 2e echo en nu 6,5 dus gaat wel poepie langzaam, vorige keer zat ik al op 9,6 op dag 14 dus zo zie je maar geen pijl op te trekken. Hoe dan ook heb ik donderdag nog een echo en dan ga ik zaterdag met vakantie naar italie en vanuit daar maar ik de zijtrip om een terugplaatsing te krijgen dus het is weer een avontuur en mijn man is er niet dus ik moet het alleen doen ook wel vreemd. Verder probeer ik mij niet te veel er mee bezig te zijn, wat ook de reden is denk ik van dunner bms omdat ik al 10 dagen super veel stress heb ivm het schilderen van ons pand en de ruzies met 1 van de buren over de steiger etc. dus dat helpt niet echt denk ik. Voor nu heel veel liefs en hoop dat het goed bij jullie gaat? Mineut
Wat spannend weer Mineut !! Hoop dat je bms goed gegroeit is en de beeb zich geweldig goed kan innestelen in je buikje. Wel spannend dat je het alleen moet doen en appart !! Ga je ook in je uppie naar italie ? Blehhh buren zijn soms stom, je hebt er af en toe echt niets aan !!!!! Marjah ook kussie voor jou, heb van je donor gelezen. Wat een eeuwige reis voor jullie allemaal toch elke keer, pfff. Gaby, hoe is het met jou ???
Mineut: succes meid... Dat is wel een hele onderneming, maar als het resultaat maar daar is... dan ben je alles weer vergeten. Dus het goede resultaat moet gewoon komen. Duzzz SO IK HEB GESPROKEN! update: de donor heeft een gekneusde enkel (ernstig) en kon vandaag niet op intake komen. De eerste mogelijkheid: 22 augustus Lekker hoor....
Tjesus Marjah dat is flink balen en je kan toch wel op een intake gaan zelfs met gekneusde /gebroken/ auw enkel. Je hoeft niet te lopen, rolstoelen zijn altijd te regelen en hebben zij sowieso bij een kliniek....super bummer. Hier een beetje zenuwen, over half uur richting de echo...ben benieuwd!!! Ben blij zoals jij gesproken hebt....ik hoop het ook! xxx
FF lekker door je berichten geneusd.... .... soms ff checken hoe het is met je..... maar het zit (weer eens) lekker mee zeg...... Zucht....
Mineut, wilde je nog een plezierige vakantie wensen ! Hoop dat het goed gaat met je en je bms lekker dik is ? Succes voor je TP!
Hi meiskes, Ben ik weer....terug van een korte Italie trip met een kleine d-tour etc....en helaas de poging is niet gelukt. Alles zag er goed uit, ik voelde eigenlijk niets dus dat gaf mij hoop maar helaas, had vrijdag/zondag een urine test gedaan en dinsdag bloed geprikt. Krijg ik vanochtend te horen dat het lab een week nodig heeft voor het resultaat van de bleodtest, hoe belachelijk is dat voor een zwangerschap een week wachten op uitslag, idioten. Heb vanochtend nog een urine test gedaan, negatief dus ben vandaag met alle medicijnen gestopt en nu weer wachten op ongi om te zien wanneer ik verder kan met een poging. Altijd k deze momenten maar ik heb nu al zo vaak negatief gehad dat ik een beetje imuun ben en het ergens opzij zet. Hoe is het hier met de meiskes? Liefs, Mineut
Hey Mineut, wat balen had zo een goede hoop voor je ! Ben je inmiddels al ongesteld geworden ?? Hoop op gauw een nieuwe poging voor je !