eiceldonatie!

Discussie in 'Donorschap' gestart door mamabeer, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jaa was heel bijzonder :). Maarja voel me soms wel rot, je hoeft maar naar me te kijken en ik ben zwanger en dan wilt het de lieve meiden van hier niet lukken zonfer keihard te knokken :(. Had graag eerst jullie zwanger gezien dan pas ik.

Met Marjah gaat t wel, ze heeft een top donor ze wilt graag nog een keer voor haar het ecd procedure doen. Verse tp was mislukt en cryo was niet goed ontdooit.

Met Gaby weet ik niet hoe het gaat, hoop dat ze het allemaal een plekje kan geven.

Met Yvette gaat het ook wel, ze is lekker aan oma wezen en verder is het een ontzettend sterke vrouw hoe ze met haar wens die helaas niet in vervulling gaat omgaat. Echt super vrouw.

En hoe is het met jou ? Ik kan t 100x zeggen maar ook voor jou heb ik zo enorm veel respect.

Had echt graag een ieder willen helpen.

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38

;):D

3. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Meiden,

ik lees soms wel mee, maar ik heb voel me gewoon meer thuis in een ander topic. Het is heel lang langs mee heen gegaan, ik stond langs de zijlijn. nu sta ik er midden in, maar mis gewoon de aansluiting.

Ik lees dus wel vaak alle belevenissen hier en beloof (okee probeer) de volgende poging hier ook wat te pennen.

Woensdag laatste pil en dus vrijdag/zaterdag van start met poging 2.

Wat was het een tegenvaller vorige week, toen de cryo's niet ontdooiden :(. Hebben wij weer :(
    Grrrrrr

Maar een toppertje van een donor :)
    Zo lief
    Zo aardig
    Zo'n broedkipje :)

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Da ;) :d

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Zoo DA, vertel, doe je t alleen of is t goed gekomen ?

Marjah het is logisch dat je je in je eigen topic thuis voelt.
    Die meiden hebben ook meer gemeen behalve dat ze geen ecd doen.

6. Mineut

Mineut Actief lid

9 dec 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meisjes,

Ik zit ook op andere forum's maar toch check ik hier wel om even te zien of er nieuws is bij iemand dus als er wat is schrijf het even dan weet ik in elk geval hoe het met jullie gaat.

Hier rustig man nog steeds in het buiteland al 6 maanden dus saai en ik start over een week of zo weer met opbouwen bms dus we gaan het zien. Zal 4e poging worden ecd dus sta er steeds verder van af en ga door de moties maar het moment dat er een tp is dan is het ineens weer razend spannend en super veel hoop.

Op naar goed nieuws voor iedereen!

Liefs,
    Mineut

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hey Mineut, jeetje zolang alweer zonder je mannetje.
    Is zijn zaad daar in spanje ingevroren dsn ?
    Spannend weer straks. Ik hoop dat de 4e ook de laatste is.
    Hoelang gaan jullie nog door ? Ik duim heel hard voor je !

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Mineut hoe is het???

9. Mineut

Mineut Actief lid

9 dec 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Ikdus,

Wat ben jij lekker attent heel lief thanks!

Heb toevallig vandaag mijn bms meting gehad en is 7mm dus keurig en heb de 30e de tp van mijn embryo's....dus het wordt weer duimen vanaf eind volgende week :)

Hoe gaat het met jou en je zwangerschap??

Liefs,
    Mineut

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hhey,

Mineut: spannend weer:)
    ik hoop dat ze nu eens goed blijven plakken.

DA hoe is het?

Ikdus, gaat lekker die banner :)

@hier: in de www van 2 emmies (8 en 10 cellig). En ik weet het allemaal niet meer hoor. Ik heb er eigenlijk geen gevoel over en eigenlijk zou ik gewoon door willen voor adoptie. Ben wel eens toe aan wat zekerheid, aan vooruitkijken, ipv leven met de dag.

Kus, M

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    marjah: goed hoor ;) oh spannend weer dus, is er al een procedure begonnen voor adoptie? of mag dat niet samen met t ecd traject?

mineut: spannend! hoop dat t nu eindelijk eens gaat lukken! ik duim!

ikdus: hey hoe is t met jou en beeb?

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Spannend Mineut !!
    Ik lees in het topic van Marjah over klaveren, dus ipv duimen klaver ik voor je ! Occhh ik hoop zo dat je met kerst aan het zwangere bent en je lekker geen wijntje mag drinken of een biefstukje mag eten. Ik gun het jullie zo !!! Die moet hem gewoon worden PUNT uit.

Marjah, spannend weer voor jou ook twee emmies in de buik.
    Snap heel goed dat je zekerheid wilt, dat is niet meer dan logisch. Toch hoop ik dat adoptie niet nodig is (voorlopig, weet niet of jullie naast biologische kids ook nog adoptie willen doen ?? ). Wanneer mag je testen ? Ik klaver ook heel veel voor jou !

DarkAngel, gaan jullie naar een ander ziekenhuis ? Ik begrijp dus goed dat het weer goed is gekomen tussen jullie ? Ben er blij om. Spannend dat jullie er straks ook weer voor gaan.

Met mij en beeb gaat het goed, na alle angst en onzekerheden van elke week bloedverlies gaat het nu goed, al drie weken geen bloed meer verloren.

Heel veel liefs voor jullie

13. Mineut

Mineut Actief lid

9 dec 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Ikdus super goed nieuws en fijn even geen bloedverlies op naar een mooie zwangerschap voor jou!!

Marjah wat spannend ik hoop dat het allemaal helemaal goed gaat dit keer en het waren top embryo's zo te lezen!

Hier een tp gehad van 2 blasto's en dit keer eindelijk keurig bms van 12.6 ipv zo dik elke keer dus alles gaat hopelijk goed dit keer!

Mijn man zit nog steeds in Casablanca heb hem al 9 weken niet gezien, is veel te lang en hopelijk als hij hier niet kan komen in de volgende 2 weken dan ga ik wel die kant op!

Heel fijn weekend en sinterklaas en op naar mooie vibes voor december!

M

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Whaaaaa spannend Mineut !

Hoop het zo, wanneer mag je testen ?

Heb jij zo een flexibele baan dat je vaak weg kan ? Hoop dat je mannetje gauw weer kan knuffelen.

15. Mineut

Mineut Actief lid

9 dec 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Ikdus,

Helaas niets flexible hier maar ik werk full time dus moet vrije dagen nemen en dit keer heb ik mij 2 dagen ziek gemeld en ben gewoon direct weer aan de slag gegaan, het is niet anders ik kan niet even relaxen thuis maar denk voor mij ook beter om bezig te blijven.

De 2 blasto's zijn tp en mijn bms was dit keer top 12.6 dus eindelijk eens niet te dik! Heb acupunctuur gehad ervoor en erna en nu aan de volle medicijnwinkel :)

We gaan het zien, ik mag bloed test doen 13-12-11 mooie datum!

Mijn man komt eindelijk naar huis op 20 dec en is er een weekje hij vertrekt de 27e helaas weer maar goed tegen die tijd heb ik hem 12 weken niet gezien is echt veeeeel te lang!

Marjah hoe is het nu bij jou??

Liefs,
    Mineut

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ok ok, nou hier vrij krijgen op kort termijn is niet mogelijk. Minimaal 2 weken van te voren. Erg k*t in sommige gevallen.

13e is al bijna, wauw spannend heb er kriebels van !!
    Krijg je zelfde dag uitslag ?

Fijn dat je mannetje weer even terug komt, toch balen hoor dat jullie elkaar zoveel moeten missen. Bah !

Liefs

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    In baal modus...

@mineut: bijna testen...
    zo spannend :)
    Ik duim zo enorm!!!

18. Mineut

Mineut Actief lid

9 dec 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Ikdus en Marjah,

Ik lees Marjah baal dus dat klinkt niet goed?!! Voor mij is dit de 4e ecd poging en ik moet zeggen heb nu ook neit zo'n goede hoop meer. Ik had de eerste dag of 7 een super goed gevoel maar sinds dit weekend wat steken in mijn onderrug en dat voorspelt niets goeds.

Morgen bloed prikken en ik heb geen eigen test gedaan dit keer aangezien ik dan nog een dagje in de waan kan blijven voordat ik rot nieuws moet horen. Heb er nu dus geen goed gevoel meer over terwijl ik echt alles uit de kast heb getrokken. De moed begint mij nu wel in de schoenen te zakken na al deze pogingen, moeite en geld maar goed hopelijk krijg ik morgennmiddag dan ook direct de uitslag. Vorige keer deden ze er 3 dagen over echt belachelijk maar goed....

Heerljik mijn man komt inderdaad een weekje naar huis en dan is hij weer zoef maar goed het is even niet anders en ja het is balen en saai en vooral ook het hele traject in mijn uppie doen is ook niet alles maar het is nu of nooit zeg ik dan maar.

Ikdus wat rot dat jij 2 weken van te voren vrij moet vragen dat vind ik wel erg lang, gelukkig kan ik het hier zelfs de zelfde dag nog vragen mits het mogelijk is krijg ik altijd wel vrij van mijn baas gelukkig.

Nou meiskes zodra ik meer weet of een uitslag heb laat ik het jullie weten.

Liefs,
    Mineut

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hey lieve Mineut balen dat je geen goed gevoel meer hebt.
    Hoop toch dat je goed nieuws hebt gehad!

Het is zo een emotionele achtbaan en die kan je nu niet delen met je man.
    Ontzettend k*t is dat gewoon.

20. Mineut

Mineut Actief lid

9 dec 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ola meiskes,

Even hier een berichtje van een geschokte moi....ik kreeg een 2e streepje. Had het al totaal niet meer verwacht vanwege alle ongi gevoelens dus ik bleef er bijna in!!

Heb gisteren bloed geprikt en ik werd net gebeld mijn hcg is 446....wouwie dat is volgens mij hartstikke hoog toch?

xxx

Deel Deze Pagina