Dat is volgens mij super hoog, oooh meid eindelijk ! Geweldig, super, prachtig, waauww. Ik kan gewoon niet beschrijven hoe blij ik voor jullie ben. En nu, nu ga je een super onzekere, spannende maar ooh zo mooie tijd tegemoet! Gefeliciteerd !!!
Hey Ikdus, Heb eindelijk vanochtend de 2e uitslag gekregen van de test donderdag ochtend en mijn hcg was 1188 dus dat is heel positief! Heb de eerste echo op 6 januari staan...super spannend! Enige kwalen die ik heb is slecht slapen en geconsitpeerd....gaat nu wel weer wat beter en verder veel oprispingen maar dat is het dus gek genoeg kan ik het nog steeds niet geloven!!! Hoe gaat het nu bij jou....je groeit ondertussen ook wat uit neem ik aan Liefs, Mineut
Wat fijn dat het zo goed stijgt en dat je niet teveel kwalen hebt, hopelijk blijft dat zo ! Hoe reageerde je man ? Ben zoo blij voor jullie ! Tja groeien, niet echt veel helaas. Ik zie het in ieder geval niet, mijn vriend en collegas etc. Zeggen wel dat ik groei. Ach zolang de kleine het goed doet is t groeien van mijn buik niet belangrijk . Voel nu af en toe plopjes en zelfs 1 keer vanaf buiten gevoeld. Straks maak jij dat ook allemaal mee, zo bijzonder
Wauw mineut!!! wat goed! Goh... de aanhouder wint dus toch af en toe Geniet maar lekker van de kwaaltjes
Hi Ikdus & Marjah, Nou het wachten is best lastig, denk je dat die 14 dagen tot test dag lastig zijn, nou dit wachten is nog veel moeilijker tot de eerste echo Heb vandaar wel weer een beetje bloed/roze verlies dus dat geeft wel wat onzekerheid voor de 2e keer maar goed ik probeer gewoon te geloven dat het allemaal goed gaat en dan 6 januari de eerste echo. Gelukkig morgen nog werken en dan vrij tot 8 januari kan ik ook even rustig aan doen, ben moe en zo aan het rond racen hier. Marjah inderdaad de volhouder wint!!! Op naar een positief 2012 ook voor jou, het is tijd! Liefs, Mineut
Hey, Ja dat wachten tot testen valt in eens allemaal mee. Ik had al heel snel de eerste echo maar er was niets meer te zien dan een een vruchtje en dooier, word 5 dagen terug gezet. Je kwaaltjes zijn al weg en een paar dagen later verlies je bloed en dan nog 2!! Weken wachten.. Gelukkig mocht ik met het bloed verlies terecht en was er een kloppend hartje te zien. Maar ik bleef 5 weken zwanger in plaats van 5.3 en 6 wk. 2 helse weken dus met bloedverlies en al.. Fijn dat je straks 2 weken rustig aan kan doen ! En als je het niet vertrouwd gewoon je gyn bellen. Marjah het is potverdorrie al lang jouw beurt, jij bent ook de aanhouder dus in 2012. Win jij !
Hi lieve Ikdus en Majah, Sorry sorry voor de slome reactie maar ik was vanaf de kerst naar Italie en ik had een stevige bloeding gehad op 22 dec dus een beetje in schok. Maar het goede nieuws is afgelopen vrijdag 6 jan hadden wij een echo en we hebben een kleine gezien met een kloppend hartje!!!! Helaas is de 2e met de bloeding afgestoten maar voor mij met mijn leeftijd is dit veel veiliger. Nu duimen en hopen dat de kleine blijft zitten, volgende echo is 19 jan zo spannend!!! Hoe is alles met jouw buik Ikdus?? Marjah waar sta jij nu in het proces, ben de draad een klein beetje kwijt? Hier trouwens alleen erge last van constipatie, niet goed slapen en ontzettend vaak plassen verder prima xx
Hoiii eindelijk haha Hoe was italie ? Wat super fijn dat je een goede echo hebt gehad wel ontzettend verdrietig dat jullie tweede kindje niet bij jullie mocht blijven Hoe gaat het met je man ? Wanneer komt hij weer helemaal terug in NL ? Ooh ben zo blij, eindelijk zwanger en so far so good ! Hier heb ik enorm veel buikpijn, verschrikkelijk veel. Voor zover ik weet maakt de kleine het goed dus daar doen we het maar voor.
Hi meisjes, Ja alles goed so far, morgen 9 weken en volgende week 19 jan echo weer dus hoop dat alles goed gaat. Ikdus wat vervelend van de buik maar fjin dat alles goed gaat met de kleine!! Dark Angel fijn dat je toch nog meeleest en zie bij mij er is hoop aangezien ik echt bijna klaar was met alles Liefs, Mineut
Bijna 10 weekjes al mineut, wauw ! Zolang de kleine het goed doet maakt het me allemaal niks uit. Heel vervelend die pijnen enzo maar ach. Max nog 20,5 weken pijn dat is zo voorbij haha.
moeten nu even bloeduitslag afwachten, die duurt 3 weken.. dan is er nog een vergadering over ons.. of dat rijnstate met ons wilt werken.. maar in de intake zeiden ze al dat dat geen probleem zal zijn.. die vergadering is 1x in de maand.. dus hoop dat dat een beetje aansluit met de bloeduitslagen.. en als t goed is mogen we dan weer starten heb er zin in!
Super spannend, gun het jullie van harte en ben blij dat het weer goed gekomen is! Hopelijk maar 1 iui nodig