Hey Marjah, Ben net terug van het inpakken bij mijn schoonvader....... Lees ik het vreselijke nieuws ohh wat erg voor je!! Maar wat bijzonder en moedig dat je ook positief kan blijven en er weer voor te willen gaan?? Knap hoor, heb er veel respect voor! Dikke knuff, Yvette
Hey meisjes, Marjah wat een rot nieuws maar inderdaad ik snap wel dat je dan ook weer het positieve ervan ziet. Knap hoor maar voor mij is dat ook de enige manier om met slechte dingen om te gaan. Petje af en fijn dat jij er ook weer bij bent op dit forum! Yvette wat goed dat het is gelukt met een huis voor je schoonvader, kan mij voorstellen dat het lastig is om iets "suitables" te vinden. Gelukkig dat jullie verder kunnen nu hiermee en hij een lekkere plek. Op naar goede dingen hier!! Liefs, Mineut
@ikdus papabeer is al wat minder boos haha maar we zijn er wel uit dat we er niet meer aan beginnen voor ons is het verpest en we houden er helemaal mee op. nu ook wel beter met het steeds ziek zijn:x Roy is zijn baan kwijt en we zijn druk in de weer allebei werk te vinden al is het voor mij heel moeilijk met het ziek zijn steeds:x nog steeds iedere week bloed prikken en onderzoeken...ik ben benieuwd wanneer ze eens iets vinden van wat ik nu eigenlijk heb want ziek zijn heb ik echt geen zin meer in. Het is langzaam een gewoonte aan het worden. @marjah wat jammer maar gelukkig reageer je er wel goed onder en wat je zegt je weet nu dat het kan
Mamabeer wat heerlijk om je hier weer te horen, ondanks dat je niet meer mee gaat doen hoor met het traject....en totaal begrijpelijk dat jij er genoeg van hebt. Dat jij je nog steeds zo slecht voelt lijkt mij ook geen pretje dus ik hoop dat zij snel kunnen zien wat het nou is. Tja en het werk is ook hopeloos, mijn man is ook zijn baan kwijt en zoekt al eeuwen en schiet ook niet op. Het geeft ook wel wat moeite in onze relatie hierdoor dus ik hoop dat Roy snel werk kan vinden en jij je snel weer beter voelt, het is jullie gegunt. Liefs, Mineut
Hoi Ikdus: de oudste van mijn man woont bij ons, want het ging niet goed met haar en haar moeder (ze is nu 12). ze woont ook pas sinds sept vorig jaar bij ons omdat ze graag hier in het dorp naar voorgezet onderwijs wil. Bij haar moeder zou ze naar Nijmegen moeten en dat is fietsend ongeveer 45 minuten tot een uur. De andere 2 meiden zijn 8 en 9 jaar oud. Of die ooit ook onze kant opkomen weten we nog niet. Maakt niet, mogen ze zelf beslissen. Ze zijn 3 weekenden per maand bij ons, dus we zien ze regelmatig. mijn man en zijn ex hebben gelukkig een hele goede onderlinge regeling getroffen en we hebben met zijn 4tjes (ook zij is hertrouwd) een goed contact. We houden elkaar onderling op de hoogte van het wel en wee van de kids. Gaby: wat heerlijk klinkt jouw verhaal. Ik krijg spontaan kippevel... gaaf.... en het haalt ook weer mijn trouwdag van bijan 5 jaar geleden terug.... heeerlijk!!! Geniet er maar van!! Veel plezier op de korte vakantie. Yvette: hoe was jullie gesprek vandaag? en gefeliciteerd met het huisje! top! veel plezier met klussen. Marjah: jeetje........ zat het dan toch niet goed???? Allemachtig.... wat sneu..... maar je schrijft dat je blij bent dat het vrij is gekomen? Hoe bedoel? Had je anders gecuretteerd moeten worden of zo? Hele dikke knuffel... En inderdaad, hou je vast aan het positieve... je weet nu dat je lichaam het kán... Mamabeer: wat jammer dat het voor jullie als eiceldonatie over en uit is. Maar inderdaad, misschien beter om je eerst te concentreren op het beter worden, want constant ziek zijn is geen pretje. Wat sneu dat papabeer zijn werk is kwijtgeraakt. Is er kans op dat hij snel weer werk heeft? Of is dat in zijn vakgebied seizoensgeorienteerd? Veel succes in ieder geval. Hier goed nieuws. ben de eerste 1,2 kg afgevallen van de 20 die te gaan zijn xxx Ing
Hoi hoi, Het gesprek met de fertiliteitsarts verliep wel erg fijn. Maar echt nieuwe dingen heb ik niet gehoord. Eigenlijk niet heel veel wijzer gworden. Alleen dat als er ( tot nu toe) geen duidelijk aanwijsbare reden is gevonden waarom een eitje zich niet wil innestelen dat wordt het erg moeilijk óók met een donor eicel! Deze info viel erg tegen Volgens hun is het al wel bewezen dat een "eigen eitje" nog eerder innesteld dan een donor eitje Indien er genetische fouten in de eigen eicel zouden zitten...kan deze: -niet volgroeien en dan ook niet bij een punctie eruit gehaald worden -deze meestal niet gaan bevruchten Het probleem zit meestal in het innestelen zelf! Dit kunnen ze op zich niet onderzoeken, waarom het eitje zich niet innesteld. Tevens hebben ze vergelijkingsmateriaal met het gebruik van andere hormonen ( Fostimon i.p.v. Ghonal F) Fostimon is, net als Menopur, een lichaamseigen hormoon en Ghonal gedeeltelijk. Door de Fostimon kunnen er meer eitjes ontstaan maar óók van betere kwaliteit. Nu mag ik evt. daar ook de 3e IVF doen met het gebruik van die Fostimon. Maar eiceldonatie ipv deze IVf kwam niet ter sprake. Wel dat mijn IVF arts misschien wel bereid is om ook met Fostimon te gaan werken? Hierover moet ik haar nog contacten..... Zo niet weet ik ff niet wat ik moet doen. Ieder z'huis werkt met "eigen" medicatie.....waarbij ze een contract hebben met de leverancier. We zien er eigenlijk best een beetje tegenop om voor bijv. een echo van een kwartier zo'n 4 uur te rijden. En met IVF komt het voor dat je om de dag een echo hebt!!! We hebben nog een andere mogelijkheid...een ziekenhuis dat een half uurtje rijden is...misschien gebruiken die ook wel een ander medicijn?? Maar dan moet je weer opnieuw beginnen met het e.e.a. incl. andere omgeving, team e.d. Ok hebben we besproken dat, indien de 3e IVF niet lukt...nog eenmaal eiceldonatie te doen......( wel bij Geertgen?) Je hoeft totaal maar 3 keer naar de kliniek......je hoeft niet al die echo's te maken m.b.t. de follikelgroei Het is heel wat, pfffff....ben er best vermoeid van geworden. Zou graag op jullie berichten willen reageren......even alles laten bezinken........" Wordt vervolgd....... Liefs, Yvette
Hi meisjes, Inge gefeliciteerd de eerste kilo + er al af....wat goed!! Trouwens fijn om te lezen dat de relatie met jullie 4tjes goed is, dat is meestal anders en dat vind ik altijd ongelooflijk sneu voor de kinderen en de aangetrouwde kanten. Maakt het leven wel een stuk makkelijker zo!! Yvette, jij staat op het punt waar ik ook was met de ivf, ik heb 1 cyclus met fostimon en menopur gespoten, uiteindelijk leverde het niet meer eitjes op wel 1 van iets betere kwaliteit en om dit voor ons nog een keer te doen terwijl de kans zo klein is doen wij niet. Wij gebruiken daarom onze laatste ivf poging voor een eiceldonatie traject. Zelfs als je een goed eitje hebt is de kans zo ongelooflijk groot dat het uitloopt op een miskraam of dat het vruchtje niet goed is en dat wil ik gewoon niet doen zelf. Ben je eindelijk zwanger moet je alsnog bij de 4 maanden alle testen doen en krijg je te horen dat het niet goed is...die emoties kan ik er zelf niet bij hebben. Ik wens je heel veel sterke in het afwegen van de mogelijkheden maar als je wel fostimon gebruikt kan je het dus dichtbij huis doen, is de moeite denk ik. Had jij elke keer veel eitjes?? Liefs, Mineut
ik denk zelf niet dat hij snel werk heeft ik ben gisteren ook gegaan voor werk te zoeken maar omdat ik van alles heb op dit moment is er niet echt wat te vinden.Vanmorgen naar de huisarts geweest omdat ze de uitslag van het bloed en urine hadden en ik blijk iets te hebben aan de lever of nieren:9 ik krijg binnekort brief voor naar de internist maar waar ik nu heel erg mee zit is wat als ik dadelijk helemaal niet meer kan werken? wat dan? krijg ik dan wel iets ergens van? of blijf ik altijd zonder iets zitten?
Tjeetje mamabeer dat klinkt inderdaad als een lastig pakket!! Volgens mij als jij een werkverleden hebt dan heb jij recht op een uitkering maar tegenwoordig zijn zij er zo streng op dat als je uberhaupt iets krijgt dat het heel weinig is. Je man krijgt wel een uitkereing aangezien hij zijn baan kwijt is en daar heb je volgens mij tot 2 jaar recht op afhankelijk van hoe lang hij heeft gewerkt. Voor jou nu is het belangrijk om je weer goed te voelen en te zorgen dat je lever/nieren weer goed zijn, kan heel goed dat jij een infectie hebt daar moet je dan een anti biotica kuur voor nemen en rust en het duurt best lang dus ik hoop dat het iets is bij jou wat zo opgelost zal zijn. Heel veel succes met jullie rot pakket nu, ik weet ook hoe het is ik werk full time en mijn man is al 2 jaar bijna werkloos, zo moeilijk om iets te vinden in zijn branche maar goed hopelijk komt dat nog wel goed Liefs, Mineut
ik ben er weer.. mamabeer: hoop niet dat het iets heel ernstigs is wat ze gevonden hebben.. Gaby Schuurmans-van Haren Profiel - hyves.nl hier staan foto's www.babyschuurmans.babysite.nl wachtwoord is onzewens
Mamabeer, waar wonen jullie ook alweer? en wat voor opleiding/werkervaring hebben jullie? wat zoeken jullie? en hoelang zijn jullie bereid te reizen? Marjah
Gaby welkom terug, hoop dat jullie het samen lekker hebben gehad!! Ik heb je foto's bekeken ziet er geweldig uit en tjonge jonge je vriendinnetjes hadden je goed toegetakeld voor je vrijgezellen feestje erg grappig! Liefs, Mineut
de rest komt morgen.. hebben 400 foto's.. maaar heb ze nog niet gezien.. ik krijg ze morgen.. dit was vast een voorproefje die ik via de mail kreeg..
In hoensbroek(dat is in limburg) en mijn man maakt het niet uit hoever hij moet reizen als ie de reiskosten vergoed krijgt. We zoeken alles wat op ons pad komt haha. Ik heb alleen horeca diploma's en mijn man heeft bijna alles gedaan van werk maar meer een deels dakdekker geweest. Hij heeft zowiezo iets van 5 jaar recht op een uitkering maar dat willen we niet we willen zo snel mogenlijk weer werk hebben
hmmm.... ik was in de veronderstelling dat je iets dichter bij noord-holland woonde... Nou, helaas kan ik je niet helpen
Hai meiden, Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen. Ik ben druk met eigenlijk alles en niks. Mag ik weer inhaken? Gaby, wauw, mooi hoor! Mamabeer, dikke knuffel meid. Jammer dat jullie helemaal kappen met de eiceldonatie maar ik snap het wel. Je vertrouwen heeft ook een deuk opgelopen denk ik. Getob met gezondheid en werk ook nog, jakkes. Ik zoek ook al heel lang naar een baan van mijn niveau. Ik heb werk hoor, vast contract voor onbepaalde tijd en betalen best leuk maar het werk is beneden mijn niveau en ik mis uitdaging. Ik wil ook gaan studeren maar ik weet nog steeds niet wat. Lastig hoor..... Marjah, knuffie meid. Wimpel je het niet weg, tis nogal wat he, een miskraam. Ook een knuffel meid. Nou ik ben bijna aan de 20 kilo eraf hoor. T gaat de goede kant op. 27 april hebben Ikdus en wij de afspraak en ik ben heel benieuwd. Ik ben dan nog meer kwijt dus zou niet weten wat er in de weg kan staan. Dikke kus aan iedereen *KUS*
wow Dees... geweldig! mooie prestatie 20 kg eraf.... (die ben ik nu aan het afvallen...... hahahaha)... Gaby: wow, mooie bruid Yvette: wat jammer dat je eigenlijk geen nieuwe info hebt gekregen. Hopelijk kun je met die Fimonon bij jou in de buurt aan de slag, want inderdaad 4 uur rijden is niet prettig. mamabeer: jeetje, wat gebeurt er ineens veel bij jullie. Succes met het zoeken naar een job voor je man of voor jezelf. En hopelijk krijg je gauw goede medicijnen om je lijf weer op de rails te krijgen. alle anderen: bij deze alvast een heel fijn weekend. xxx Ing