Mineut even snel.. Lijkt mij niet toch ?? Ik weet het ook niet hoor Maar dat zou anders voor vele mensen betekennen dat als ze een leuke donatrice hebben en de bloedgroep is anders ze het misschien met één of andere trut moeten doen vanwege wel een kloppende bloedgroep mamabeer, knuffel meid. Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt, en rust maar lekker veel uit ! Dees, woehoee goed bezig meid !! @ vriend van mn moeder, werkelijke lul !!!! Ik had gister de kastjes in de badkamer schoongemaakt en hij had wel 20 gebruikte scheermesjes over het hele kastje liggen die ik weg gepleurd heb. Al dat "schimmel" weg geboend etc. En wat krijg ik te horen, misschien zou je andere dingen schoon moeten maken. LUL !!!!!!! Toen mn moeder werkte en ik dus alleen thuis was, ging ik elke dag de huiskamer stofzuigen en dweilen en de keuken lekker boenen. Maar hij maakt het hele huis weer vies met zijn sneeuw/modder poten. Gut nee dan zie je niet dat er schoon gemaakt is. Dat trap ( ligt tapijt op ) helemaal gezogen is zie je ook niet. Werkelijk waar ik hoop nooit dat ik zo een ondankbare vriend zal krijgen. Ik kom nooit in de huiskamer omdat ik niet tegen zijn hoofd kan en ook niet tegen de geur van het gerook. Dus ik ruim gewoon zijn en mn moeders rommel op.
Mineut, maakt niks uit de bloedgroep Mamabeer, hoe gaatie nou? Balen dat je nog onderzoeken moet krijgen om te weten wat het is. Steeds ziek zijn is ook niks natuurlijk maar toch, onzekerheid is ook niet fijn. Ikdus, wat een lamlul joh! Excuse me voor mijn Duits . Tis dat je je moeder wat wilt helpen en uiteraard jezelf maar voor hem zou ik geen poot meer uitsteken, bah!
Tjonge ik dus wat een verhaal en wat een zak....zo iemand moet gewoon even leren om respect te hebben voor mensen om hem heen maar dat heeft hij denk ik niet echt, inderdaad wat een lamlul (dees haar woorden ) Dank voor jullie info over het bloedtype en ik heb gehoord van het zh dat het niets uitmaakt...pff ik had even zo'n momentje van maakt het uit of niet?! Dus ik ben weer gerust gesteld. Mamabeer hoop dat je het weekend ok bent doorgekomen, zal ook lastig zijn omdat jij weinig rust kan nemen met een huis vol Groetjes, Mineut
Mineut, fijn dat je gerust gesteld bent, het kan straks echt beginnen voor jullie !! Spannend... Dees, lamlul haha zo een leuk woord, gebruik het wel eens als koosnaampjes Gaby, al gewend aan het vrouw zijn? Marjah, hoe is het nu met jou ? Zijn er al nieuwe plannen of wil je even rust ?? Yvette, ook lekker aan het bijkomen van het verhuis gedoe? Ingiemoppie, hoe gaat het afvallen ? Hoe is het verder met iedereen, tis zo stilletjes hierzo
Hee meiden, wat een heftige verhalen allemaal weer he! Ikdus, wat een idioot is die vent... Mamabeer, hoe istie? wanneer ga je nar de internist? Dees(je), 18 kg!!! joehoe @hier: alles is weer iets tot rust gekomen. Ik heb het gevoel dat ik alles weer op een rijtje heb (hoe kan dat nou, dat had ik voor die tijd ook al niet). Ik heb zin in de nieuwe poging en de hoop op eigen beeb is nog niet vervlogen. Al is mijn einddoel een gezin, de weg ernaar toe kennen we nog niet. Marjah
hi lieve meisjes, Ikdus ja we moeten zien of het allemaal lukt en dat zij geschikt zal zijn, weet niet precies waar het aan kan liggen als iemand afgekeurd wordt? Zij heeft in elk geval geen ziektes in de familie etc dus weet iemand waar nog meer naar gekeken wordt? Gaby is nog in haar "trouw" roesje denk ik, het was een geweldige dag zoals ik heb gelezen en de foto's heb gezien! Dees echt ik ga op mijn knietjes voor jou al 18kg....mozes en ik ben na de eerste week 1,5 kg kwijt dat klinkt heel lullig naast die hoeveelheid van jou. Je bent een topper zo goed als het gaat!! Ingedus het is hier inderdaad stilletjes, we denken stil voor de storm straks zijn we allemaal weer bezig met de trajecten....dan kunnen wij onze lol op hier om het allemaal bij te houden Marjah weet jij al wanneer jij je nieuwe poging mag starten? Ik ga hard voor je duimen hoor! Ikdus en Dees jullie starten in april met de ecd toch? liefs, Mineut
haha..k ben er wel.. ben hier heel vaak.. ik lees alleen mee D: maarre ben al gewend hoor.. vind t alleen nog grappig.. dat als ik ergens heen moet bellen en mijn naam moet zeggen dat ik schuurmans moet zeggen.. haha..
Ha Gaby, Herken het....na bijna 2,5 jaar getrouwd te zijn vind ik het nog steeds onnatuurlijk om niet mijn meisjes naam te zeggen, vooral aan de telefoon vind ik het lastig. Als ik zelf bel gaat het wel maar ja geef mij nog een paar jaartjes en dan lukt het vast vlekkeloos Fijn weekend allemaal! Mineut
Mineut, ik denk dat de enige afkeuring kan zijn door de psych of als ze zelf ook niet zo goed vruchtbaar is ofzo. Maar ach daar hoef je je niet druk om te maken hoor, het gaat gewoon allemaal lekker door, weet ik zeker ! Jullie verdienen het om jullie liefde te delen met een kindje Dees en ik starten inderdaad in april, dan hebben we het gesprek en dan hopen op verdere afspraken en alles wat er bij hoort Gaby, ik denk echt dat ik nooit zal wennen mocht ik ooit trouwen haha. Lijkt me zo vreemd om te zeggen met mevrouw huppelepup Marjah, binnekort weer vervolg gesprek, hoop dat je daarna snel door kan gaan
Hi Ikdus, Dank voor je lieve woorden....je bent echt een super mens!!! Zo lief voor iedereen terwijl je het thuis niet eens altijd even fijn hebt. Ik vind je super! Hier maar wachten en wachten en wachten maar goed vanavond weer op de weegschaal....dees is het voorbeeld!!! Ben benieuwd hoe het met de andere meisjes hier gaat? Groejtes, Mineut
Hoi hoi, Ben ik weer even tussen alle drukte door. Het verhuizen is nog steeds in volle gang. Iedere dag doen we wel iets maar afgelopen week was het wel heel erg druk. Nog een paar weekjes volhouden. Tussendoor naar die nieuwe kliniek geweest om een evt. 3e IVf te bespreken. Op zich hebben we na de intake afgelopen maandag bij deze kliniek ook "groen licht" gekregen. Maar eerst moeten alle bloedtests en zaadanalyse opnieuw worden gedaan. De meeste testen mogen max. 1 jaar oud zijn. We vinden het geen probleem om het overnieuw te doen Ik mag ook Menopur gaan gebruiken. Een nieuwe kliniek, andere artsen en "het onbekende" geven mij rust en ook het gevoel dat het echt weer een nieuwe kans is. Morgen een controle echo en bloedtesten. De echo is om mijn poliepje in de baarmoeder nog eens goed te bekijken. Als deze groter is dan 1 cm moet hij er uit..........hoop het niet eigenlijk..... Liefs, Yvette
Dees, Dat is heftig zeg........ Wil je beterschap toewensen. Ben je al naar de dokter geweest?? Verder heb ik goed nieuws, alles ok van binnen, baarmoeder, eierstokken, BMS, geen cystes en poliepje is niet gegroeid en slechts 0,6 mm. Vleesboompje aan de buitenzijde ook niet gegroeid, 2,5 cm. Nu bloedtesten en zaadanalyse. 3e week van maart horen we alle uitslagen...... Liefs, Yvette
Heey Mineut, dankjewel !!! Tja jullie zijn stuk voor stuk lieve meiden en ik vind het oneerlijk dat jullie zoveel moeite moeten doen om een kindje te mogen krijgen. Het is een ieder hier gewoon zo gegund !! Hoe was het op de weegschaal ?? Yvette, nog druk dus met verhuizen. Maar wel lekkere afleiding tussen het wachten door. Wat fijn dat alles goed van binnen was. Dees, ooooh meis dat is niet leuk ! En nu ? Heb je antibiotica of iets? Heel veel beterschap
Hoi meiden, wat zijn jullie allemal weer lekker bezig... of het nu met verhuizen, kindjes maken of gezellige zh-afspraken is. Ik schrijf niet zo veel meer hier, maar ik hou jullie wel in de gate, hoor! Maarehhhh Mamabeer, hoe is het daarmee? Ik heb haar een tijd niet "gezien" Dees: beterschap Yvette: mooie resultaten, so far so good! mevrouw schuurmans: succes met wennen
Hi lieve meisjes, Dees jeetje dat klinkt toch naar...heel veel beterschap hiermee! Yvette Hoera wat een goed nieuws en vooral dat de vleesboom, poliep niet in de weg zitten. Ik weet hoe het is die van mij zat blijkbaar midden in mijn baarmoeder en moest ineens vorig jaar geopereerd worden....die zag ik toen niet aankomen maar nu in elk geval is mijn baarmoeder weer schoon. Heel veel succes en vooral met het wachten op de uitslagen...wachten, wachten en nog eens wachten...jakkes! Ikdus nou dit keer maar 4 ons er vanaf...ik balen ik dacht dat het 1,5 kg was maar aangezien ik die dag ongi ben geworden heeft dat er blijkbaar mee te maken....dus balen maar ja er af is er af denk ik dan maar....volgende week moet weer beter! Wij hebben ook besloten om op onze klm punten naar mijn broer in abu dhabi te gaan om 9 dagen naar de zon te gaan en daar te tukken. ZALIG ik ben er zo aan toe, laatste keer was vorig jaar augustus zijn wij een weekje in italie geweest met een grote groep vrienden dus niet altijd relaxt en ik ben er zo aan toe na alle ivf pogingen, prikken en teleurstellingen. Dus hup wij komen terug 20 maart klaar voor onze gesprekken in brussel op de 22e maart! Ikdus hoe gaat het nu bij jou thuis, rust weer een beetje teruggekeert? Mamabeer ik ben benieuwd hoe het met haar gaat en de internist etc...zij moest allerlei onderzoeken waarschijnlijk. Ik hoop dat het beter met haar gaat? Marjah heel goed, blijf lekker mee lezen en als je zin hebt schrijf wat Liefs, Mineut
Mineut, Ik was ontzettend bang dat het poliepje verwijderd moest worden maar ben zo blij dat dat niet hoeft. Raar he? Een punctie maakt mij niet uit maar een poliepje wel? Uiteindelijk had ik het natuurlijk wel gedaan, je hebt dan weinig keus. Vleesboompje zit aan de buitenzijde van de baarmoeder, achteraan. Nu ga je eerst lekker 9 dagen er tussenuit ( of ben je al weg?) Vanmorgen zaadjes ingeleverd voor de analyse..... Marjah en Ikdus, thankx voor jullie reactie. Hoe is het met Dees? Liefs, Yvette
wat lief dat jullie naar me vragen maar het gaat dubbel slecht weer hier aan onze kant alles zit tegen. er is nog steeds geen diagnose vast gesteld voor de lever en nieren wel is mijn hart operatie op de wachtlijst gezet en dat duurt een half jaar tot ongeveer een jaar tot ik aan de beurt ben. Het word gelukkgi wel in Eindhoven gedaan...volgens mijn cardioloog zijn ze daar beter in hartoperaties. En verder gaat het slecht met ons hele gezin...een topic staat erover in de lounge. Hoe is het met jullie al iemand zwanger d.m.v eiceldonatie?
owja dees en ikdus nog een dikke maand en dan kunnen jullie van start Ik denk zelf dat ik nooit me eitjes mag gaan doneren omdat nu met de gezondheid enzo. Ik was er wel weer aan het denken