http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/194824-help-mamabeer-wie-wil-donatie-1-euro-doen-minder-alle-hulp-welkom.html http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/194509-alles-niks-meer.html
willen jullie iets voor me doen even stemmen op elena Zwangerschapspagina - Baby van de Maand foto heet elena 7 weekjes oud.. thanks
hi lieve meisjes, Tjeetje mamabeer het zit jullie inderdaad echt niet mee en wat een rot tijd toch om zo met jouw gezondheid aan de haal te moeten. Dat wachten is ook geen pretje en dat herken ik direct. Heel veel succes met alle uitslagen en testen en ik vind het ongelooflijk lief dat jij toch weer aan het denken was om jouw eitjes te schenken, te lief! Op dit moment zou het inderdaad wegens jouw gezondheid misschien niet kunnen maar wie weet in de toekomst dat je het nog een keer kan/wil doen. Petje af hoor engeltje! Gaby hoe gaat het als getrouwd vrouwtje Ik heb geklikt en ben benieuwd hoe het met iedereen gaat?! De euro sponsor is goed hoor! Hier alles goed ik wacht en wacht en wacht...ik heb juist nu de angst dat mijn doneuse zich terug trekt dus dat houd mij een beetje wakker maar goed ik ga van het goede uit en onze afspraak staat 22 maart. Duimen jullie voor mij dat het goed komt! Wij gaan 10 maart 9 dagen zoef naar mijn broer, even lekker weg en gratis dus opladen voor de volgende zh bezoekjes. Mijn man is ook nog steeds zonder werk, zo frustrerend en gisteren kreeg hij te horen dat zijn cholesterol veel te hoog is etc...dat hij echt wat moet gaan doen, afvallen, gezonder leven en actief worden...sinds hij niet werkt is hij niet zo beweegelijk meer, snap het wel omdat je niet lekker in je vel zit. Anyway sorry een heel verhaal! xx mineut
Hee meiden ff wat vraagjes: Hoe zit het bij geertgen... * met dewachtlijst voor eerste gesprek * met de wachtlijst voor anonieme eiceldonatie? * met de wachtlijst voor niet-anonieme eiceldonatie * hoe veel tijd zit er tussen de eerste gesprekken met ecd en de werkelijke poging? k ben beniuwd. Ik zal binnenkort weer ff bijlezen . Marjah
marjah: volgens mij toen ik geertgen belde voor een afspraak konden we binnen dezelfde maand geloof ik nog terecht... maar verder weet ik het niet.. BCG - Wie zijn wij? misschien even hier rond neuzen.. in de folders van geertgen.. daar had ik ook wel wat info uit kunnen halen toen ik daar heen ging. mamabeer: jou gezondheid gaat nu voor.. eerst aan jezelf denken nu..
Lieve Mineut, niet bang zijn hoor, ik denk niet dat je donatrice haar terug zal trekken. Het is een wel overwegen keuze van haar ( neem ik aan ), en dat trek je niet zomaar in, lijkt mij. Ik wil je alvast een super vakantie wensen. Lekker opladen meis Gaby, married woman haha. Ooh ik zie nu gewoon dat je een intake hebt in dusseldorf. Toppie meid Word jij ook een duzzelpuzzelbabe Mamabeer, lieve schattie, denk nu maar eerst aan jezelf en je eigen gezondheid en je gezinnetje. Je bent nog hartstikke jong als je gezondheid het ooit toelaat heb je nog genoeg tijd om het te kunnen doen. Maak je daar maar geen zorgen om. Eerst jij zelf dan pas andere, hoe hard het ook klinkt. Maar daar draait de wereld nu toch éénmaal om.. Iedereen hier aan een afvalrace en ik ga vanaf volgende week beginnen met shake's om aan te komen .. Je zou er één kilo per week van aan moeten komen. Dus dat hoop ik dan maar. Het spijt me dat ik zo weinig online ben de laatste tijd. Maar ik vind mn laptopje zoo on interessant tegenwoordig. Ik lees wel, maar reageren.. Blehh geen zin in. Tis dat een laptop enorm handig is voor sommige dingen. Maar anders had ik hem al uit het raam gegooid hahah. Knuffel voor jullie allemaal.
ikdus: ja we gaan naar dussldorf.. en duzzelpuzelbabe.. haha.. lees wel mee in t topic ervan.. maar reageer verder niet.. k hou t allemaal niet meer bij met alle topics..
Ik leer er helemaal niet Maar als je zwanger raakt door de kliniek in Dusseldorf, dan word jij gewoon een duzzelpuzzelbabee Gaan jullie gewoon heen en weer dan, of gaan jullie er een nachtje slapen ook ?
ha ha, afvalrace... ikdus, zullen we er een aankomrace van maken? Ik ben de afgelopen weken 7 kg kwijtgeraakt (186cm en 73 kg naar 67 kg). Ik moet dus ook aankomen. Graag nog even voor de bruiloft. Gelukkig ben ik de afgelopen weken al wel 2,5 kg terug aangekomen . Jaa Dees, niet alleen afvallen is moeilijk en vraagt doorzettingsvermogen. Aankomen is net zo moeilijk moeilijk... hoe kun je nu meer eten dan je trek hebt . liefs marjah
wij rijden denk ik heen en weer naar dusseldorf... ik weet t nog niet.. meet niet hoe dit allemaal in zijn werk gaat.. dus ff 7 april afwachten.. marjah.. nog wat aan de link gehad...?
gaby: ik had er al rondgekeken en ik heb ze ge-e-maild. morgen ga ik misschien bellen voor een afspraak. Waarom zat jij bij geertgen en waarom kies je nu voor DD? succes als dusselpuzzelbabe!
wij waren naar geertgen gegaan voor een intake/info afspraak over donor.. en we haddden een boel vragen.. maar t kwam er zeg maar op neer dat ze ons niet willen helpen omdat we nog een icsi poging hebben.. en hun willen dat wij die eerst opmaken.. maar t radboud heeft gezegt dat t geen zin heeft.. vandaar.. en ik vond dat we niet netjes behandeld waren bij dokter baks.... dus vandaar dusseldorf..
hmm... zelfde situatie, hierzo... Ik ben het even kwijt, maar waarom heb jij ook alweer ECD nodig? Ik heb dus bijna geen eicellen over en IVF biedt dus waarschijnlijk ook geen oplossing. We hebben nog 2 pogingen over en die kun je ook mooi gebruiken voor ECD. Een afspraak bij geertgen zal dus voor ons ook niet echt een optie zijn . Wat nu? We wonen absoluut niet dicht bij de grens.
marjah: ik heb geen ecd nodig.. mijn man heeft slecht zaad is een heel ander verhaal dan jou.. ik wou eigenlijk bij geertgen donor in wederkerigheid doen,, dat is dus eicellen weggeven en zaad ervoor terug krijgen.. als ik jou was zou k gewoon naar geertgen gaan hoor..!!
ik heb ze ook gevraagd of we eerst een telefonisch consult kunnen krijgen... hopelijk doen ze dat. Ik wil niet graag voor niets 2 uur heen en 2 uur terug rijden, als we hetzelfde antwoord als jullie krijgen. marjah
is geertgen 2 uur rijden... das wel lang..is vanaf mijn huis 25 minuutjes rijden. maar jullie hebben een heel ander verhaal dan ons.. dus dat scheelt..ik hoop ook dat ze een telefonische consult doen.. scheelt weer 2 uur rijden...
Marjah, ow jeetje hoe komt het dat je zoveel bent afgevallen meis? Stress ? Aankomen is inderdaad erg lastig !!! Ik was ooit, toen ik in het ziekenhuis liep met mn longen in één week tijd 5 kilo aangekomen. Wat was ik blij.. En toen het uitging met mn ex was ik echt weer kilo's kwijt. Wat deed het een pijn en mn grote liefde kwijt en weer terug naar Nederland.. Weer bij mn moeder en haar vent intrekken.. Ik ben 1.66 ofzo en schommel tussen de 47 kilo en 49. Ik hoop dat geertgen een telefonisch consult met jullie willen doen. Is wel zo makkelijk ! Willen jullie eigenlijk een anonieme donor ( sorry weet even niet meer hoe het zit allemaal hoor ) Gaby, kijk inderdaad maar even 7 april. Hoe zit dat nu met KID is dat IUI of een IVF behandeling?
ikdus: ik geloof met iui maar zeker weten doe ik het niet.. voor de dames.. ik heb hier nog wel een rolletje of vetje over hoor.. gratis af te halen